|

پر فروش ترین گوشی های شیائومی/ اگه اینارو داری یعنی همرنگ جماعتی وگرنه تو عالم خودتی!

در این مقاله چندتا از پر فروش ترین گوشی های شیائومی در بازار امروز رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها خرید داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی این روز تبدیل شده به یه عادت یعنی یه روزایی ما گوشیمون دستمونه ولی یهو میترسیم و دنبال گوشیمون میگردیم که خب این نشون میده این وسیله ی الکترونیکی کوچک به هیچ وجه جاش توی زندگیمون خالی نخواهد بود و شاید فقط با گذشت سال ها مدل های جدیدتر بخریم وگرنه همیشه گوشی خواهیم داشت که خب در بحث خرید اون نکات زیادی وجود داره تا بتونیم یه انتخاب عالی داشته باشیم مثلا اولین سوالی که پیش میاد این هست که شما گوشی رو برای چه کاری میخواهید مثلا از اون دسته از افراد هستید که تنها کارتون با گوشی چک کردن پیام ها و تماس گرفتنه و یا کارتون وابسته به گوشیه و به عنوان مثال ترید میکنید که در این حالت باید به سراغ بهترین گوشی ها برای تریدرها برید.

پس کاربری گوشی رو برای خودتون مشخص کنید چون در این صورت انتظاراتی خواهید داشت که خب یه جورایی روی قیمت گوشی تاثیر خواهند گذاشت مثلا شاید بهترین گوشی از نظر دوربین رو بخواهید تهیه کنید که خب در این حالت باید به دنبال گوشی های با کیفیت سنسور عالی باشید که مسلما از یه گوشی پنج میلیونی گرون تر خواهند بود اما نکته ای که در این بین وجود داره این هست که شما باید با هر بودجه ای که دارید بهترین بازار رو از آن خودتون کنید چرا که لایقش هستید و حالا در این بین فرقی نمیکنه که چند میلیون داشته باشید به همین دلیل ما هم در این مقاله برای کمک کردن به شما برای انتخاب و خرید راحت تر و صد البته برای آگاهی شما از سلیقه ی بازار و مردم در زمینه ی گوشی ها میخواهیم چندتا از پر فروش ترین گوشی ها شیائومی رو بهتون معرفی کنیم که در بازه های قیمت مختلف قرار دارن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پر فروش ترین گوشی های شیائومی

Xiaomi 11T Pro از پر فروش ترین گوشی های شیائومی

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست پر فروش ترین های شیائومی قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی Xiaomi 11T Pro که از اونجایی که در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم عمل میکنه تونسته طرفدارهای بیشماری برای خودش از زمان عرضه تا به امروز پیدا کنه. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه که این عدد نشون میده شما محتواهای مختلف رو در اون بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد.

 

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Snapdragon 888 5G که از سرعت پردازشی خوبی برخورداره. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داشته که میتونن لحظات شما رو به خوبی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن. اما نقطه ی قوت این محصول باتری اون هست که با داشتن 5000 میلی آمپر ساعت تنها در 17 دقیقه فول شارژ میشه.

پر فروش ترین گوشی های شیائومی

Xiaomi Redmi Note 10 Pro از پر فروش ترین گوشی های شیائومی

بریم سراغ Redmi Note 10 Pro که در بین محصولات بینظیر شیائومی تونسته اسم و رسم در کنه و فروش فوق العاده ای داشته باشه که این موضوع به علت ویژگی و کیفیت بالای اونه. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی6.67 اینچ استفاده کرده که کیفیت تصویر و رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشان از اسکرول روان و راحت در اون داره.

برای پردازنده یه تراشه ی Snapdragon 732G تعبیه شده که برای انجام کارهای روزمره خوبه. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که میتونن عکس و فیلم های باکیفیتی رو براتون بگیرن. اما باتری محصول 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و علاوه بر این که طول عمر و دووم خوبی داره از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

پر فروش ترین گوشی های شیائومی

Xiaomi Mi 11 از پر فروش ترین گوشی های شیائومی

خب نوبت به آخرین محصول از پر فروش ترین های بازار از برند شیائومی رسید یعنی Xiaomi Mi 11 که از ظاهر و ارگونومی خوبی برخورداره به همین دلیل تونسته رضایت خیلی از کاربرانی رو که شکل و شمایل گوشی براشون مهم رو جلب کنه. این محصول یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.81 اینچ داره که مشخصه بزرگه از این رو تماشای محتواهایی مثل فیلم و سریال در اون بسیار لذتبخشه. همچنین این پنل از نوع امولد هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این ها ویژگی های خاصی برای اون محسوب میشن.

دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. پردازنده هم یه تراشه ی Snapdragon 888 5G که قدرت و سرعت خوبی داره. باتری هم از 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی داره.

پر فروش ترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها