|

فرش های جدید امسال/ فرشای 1403 اگه آدم بودن از اونا میشدن که فیس و افاده شون طبق طبقِ

در این مقاله چندتا از فرش های جدید امسال رو بهتون نشون دادیم تا با دیدن اون ها ایده برای خرید بگیرید و بهترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرش رو میشه یکی از مهم ترین آیتم ها در هر خونه ای به خصوص خونه ی ما ایرانی ها بشمار آوورد چرا که این وسیله بسیار بزرگ و توی چشم هست از این رو انتخاب درست اون بسیار مهمه مثلا در صورتی که شما پذیراییتون مستطیل هست باید بهترین فرش رو برای این قسمت خریداری کرده و صد البته که نحوه ی چیدمان فرش در پذیرایی مستطیل رو بلد باشید تا بهترین دیزاین رو برای اون پیاده سازی کنید طوری که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی خوبتون آفرین بگه. بنابراین و با این حساب میشه گفت که خریدن و پسند کردن فرش تمام ماجرا نیست و شما باید به بعد از اون هم فکر کنید که این موضوع میتونه تا حد بسیار زیادی روی انتخابتون تاثیر بذاره.

مثلا شما باید در صورتی که یه هارمونی و انسجام در دکور میخواهید به ست کردن فرش با دکوراسیون توجه ویژه داشته باشید چرا که بالاخره خیلی از وسایل ریز و درشت در دکور باید با اون هماهنگ باشن از مبل بگیر تا پرده و... و حتی در این بین خیلی ها فرش رو در دکور نقطه ی کانونی قرار میدن که این به معنیه این هست که توجه خیلی ها قراره روی اون باشه  پس از واجبات بشمار میاد که ست کردن اون رو بلد باشید همچنین نکته ی بعدی که در خصوص فرش اگر قصد خریداری اون رو دارید باید بدونید خبر داشتن از مدل های جدید اون هست یعنی شما باید بدونید چی مد شده و چی از مد افتاده به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از فرش های جدید امسال رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این وسیله یه سری نکات رو بهتون بگیمم که به کارتون میاد، پس با ما همراه باشید.

فرش های جدید امسال

رنگ فرش های جدید امسال

رنگ همیشه یکی از مهم ترین چیزهایی بوده که در هر آیتمی که بخرید بهش توجه میشه یعنی شما لباس بخرید به رنگش توجه میکنید، ماشین بخرید به رنگش توجه میکنید و... که خب میشه گفت دلیل این موضوع هم این هست که رنگ از اولین مواردی هست که در هر چیزی جلب توجه میکنه که حالا فرش هم از این قضیه مستثنی نیست چون بهتون گفتیم که شما باید به فکر ست کردن اون با دیگر اجزای موجود در دکور باشید که خب در وهله ی اول باید رنگ های این المان ها رو با هم ست کنید و در وهله ی بعدی به طرح و جنس میرسه داستان حالا در این بین هم هر ساله یه سری رنگ ها برای هر چیزی مد میشن.

مثلا در زمینه ی مد و فشن رنگ هلویی مد شده و مسلما براتون سواله که در مورد فرش چه رنگی مده که خب باید بگیم که در این زمینه فرش های طوسی بسیار روی کار اومدن و طرفدار پیدا کردن ولی در کنار اون ها فرش های لاکی هم این روزا در دکورهای مدرن و کلاسیک به چشم میخورن چون جلوه ای از سنتی بودن رو دارن و میتونن یاد آور خاطرات خوش گذشته باشن.

فرش های جدید امسال

فرش های جدید امسال

جنس فرش های جدید امسال

نکته ی مهم دیگه ای که در خرید هر چیزی به اون توجه میشه جنس هست چرا که بالاخره جنس محصول به شما عمر و کیفیت اون رو نشون خواهد داد که خب درباره ی فرش های ماشینی هم که با الیاف مصنوعی تولید میشن جنس های مختلفی برای این الیاف وجود داره که بهترین اون ها نخ های اکریلیک هستن که در مقابل جذب رطوبت بسیار مقاوم اند و قابلیت شستشوی بالایی دارن و در اثر گذشت زمان کیفیت خودشون رو از دست نمیدن و میتونن برای سال های زیادی در کف خونه ی شما به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن.

فرش های جدید امسال

فرش های جدید امسال

اندازه ی فرش های جدید امسال

موضوع دیگه ای که در خصوص فرش باید به اون توجه کنید اندازه ی اونه یعنی اندازه ی فرش شما در محیطی مثل پذیرایی باید طوری باشه که حداقل ده سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشه یعنی طوری نباشه که به طور کامل کف رو بپوشونه چون اینطوری خونه و فضا کوچک و خفه دیده میشه همچنین دقت کنید که پایه های جلویی مبلمان باید صد درصد روی فرش قرار داشته باشن و در مورد میز ناهار خوری هم باید فرش زیر اون طوری باشه که موقع عقب کشیدن صندلی ها هر چهارتا پایه روی فرش باشه.

فرش های جدید امسال

فرش های جدید امسال

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها