|

بهترین فرش برا عروس / مادر داماد یکی ازینا تو جهیزیت ببینه هی جهازتو میکوبه سره جاریا

در این مقاله چندتا از بهترین فرش ها برای عروس رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها ایده برای خرید بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما برای داشتن یه سری چیزها نهایت تلاش خودمون رو میکنیم که در این بین دکوراسیون یکی از اون هاست که یه عده برای این که اون رو به بهترین شکل ممکن دربیارن از هیچ کاری دریغ نمیکنن البته که هستن افرادی که براشون این موضوع مهم نیست ولی خب اونایی که براشون چیدمان زیبا اهیمت داره روحیه ی بهتری دارن انگار چرا که بالاخره چهار نفر میان و خونه ی شما رو میبینن و از سلیقتون تعریف میکنن و اینطوری احساس خوبی بهتون دست میده البته که برای رسیدن به این موضوع تنها خواستن نیست که کفایت میکنه و شما باید یه سری تلاش ها در این راه انجام بدید مثلا در خصوص فرش برید دنبال این که بدونید فرش چه رنگی مده تا اینطوری بتونید یه دیزاین به روز داشته باشید.

چون بالاخره یکی از موضوعاتی که در خصوص دکور مهمه به روز بودن اون هست تا احساس دمده بودن به آدم دست نده حالا در مورد فرش که در این سری از مقالاتمون راجبش براتون صحبت میکنیم مهمه که شما مدل چیدمان اون رو هم بدونید مثلا نحوه ی چیدمان فرش کلاسیک و ست کردن با اون سایر آیتم ها در خونه قلق خودش رو داره که مسلما با فرش مدرن متفاوته بنابراین خیلی مهمه که بدونید فرشتون در کدوم دسته قرار داره تا چیدمان درست و اصولی براش داشته باشید. حالا در این مطلب هم میخواهیم در خصوص بهترین فرش برای عروس باهاتون صحبت کنیم و نمونه ای از اون ها رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو در خصوص اون بگیم تا بلکه انتخاب و خرید رو براتون راحت تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین فرش برا عروس

بهتره شانه و تراکم فرش عروس چقدر باشه؟

در صورتی که برای فرش عروس به سراغ یه فرش ماشینی رفتید باید به شانه و تراکم اون حسابی دقت کنید به این صورت که هر چی شانه و تراکم فرش شما بیشتر باشه قیمت اون هم مسلما بیشتر خواهد بود و خب صد البته که در این بین شاید نخواهید خیلی هزینه کنید ولی خب نباید هم کم بذارید چون بالاخره چندین سال قراره براتون عمر کنه این فرش بنابراین بهتون توصیه میکنیم که به سراغ فرش هایی که کمتر از 700 شانه هستن نرید چون خب به عنوان فرش عروس خوب نیستن در صورتی که یه انتخاب اقتصادی و با کیفیت برای شما فرش های 700، 1000 و یا 1200 شانه هستن.

در صورتی هم که میخواهید هزینه ی بیشتری رو برای این موضوع صرف کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های دستبافت گونه هست که 1500 شانه هستن و از ظرافت بیشتری در بافت برخوردارن و طرح اون ها وضوح بالایی داره.

بهترین فرش برا عروس

بهترین فرش برا عروس

جنس فرش عروس بهتره چی باشه؟

یکی دیگه از عوامل بسیار مهم و تاثیرگزار روی کیفیت و قیمت فرش جنس اون هست در اصل باید جنس فرش شما به گونه ای باشه که حساسیتی در شما ایجاد نکنه چرا که بالاخره فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی تولید میشن و از این رو ممکن هست که این الیاف برای برخی از افراد ایجاد آلرژی کنن پس مهمه که به سراغ انتخاب یه فرشی برید که بهترین الیاف در اون به کار برده شد که در این بین الیاف اکریلیک و پلی استر بهترین ها برای این منظور هستن و میتونن در صنعت فرش بافی بسیار مفید واقع بشن و به کار بیان. 

دلیل این موضوع هم کیفیت بالا، استحکام عالی و خاصیت ضد حساسیت بودن اون ها هست که روی هم رفته و در کل باعث میشن که فرشی که با این الیاف بافته شده از خودش طول عمر و دووم خوبی نشون داده و رضایت خریداران رو جلب کنه.

بهترین فرش برا عروس

بهترین فرش برا عروس

نقش و نگار و طرح به کار برده شده در فرش عروس

طرح های به کار رفته توی فرش و همچنین نقش و نگارهای اون میتونن یکی دیگه از عواملی باشن که باید موقع انتخاب فرش عروس بهش توجه بسیاری داشته باشید چرا که به هر میزان که تنوع طرح و نقش بیشتر باشه دست شما هم برای انتخاب فرش مناسبی که به دکوراسیونتون بیاد بیشتر خواهد بود چون یه سری از مدل ها مثل گلیم، گبه و یا قالیچه های ترک هستن که تنوع اونقدر بالایی ندارن بنابراین در صورتی که میخواهید انتخاب راحت تری داشته باشید به سراغشون نرید بهتره.

از این طرف هم یه سری فرش ها مثلا فرش های کلاسیک، مدرن، وینتیج، مینیمال، شنل، شگی و... هستن که رو دست هر چی تنوع هست زدن و حسابی به شما میدان برای انتخاب دادن پس توصیه میشه که به سراغ اون ها برید.

بهترین فرش برا عروس

بهترین فرش برا عروس

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها