|

چیدمان حمام با طرح های وان شگفت‌انگیز و آفتابگردان / فضایی مدرن و رویایی

وان حمام وسیله ای به شدت کاربردیه که اگه خوشگلاسیون خاصی هم داشته باشه دیگه میتونه هم حال خوب و هم دیزاین زیبا رو به ما هدیه بده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیزاین خونه از قسمت های مختلف تشکیل شده. اینکه ما فقط و فقط به هال و پذیرایی اهمیت بدیم قطعا اشتباهه و در واقع باید به تموم فضاهای خونه با کاربری های مختلف توجه کنیم. مثلا خیلی از خانومای خونه هستن که براشون مهمه سرویس بهداشتی و حمام خونشون هم شیک و زیبا باشه. اینکه فکر کنید فقط اعضای خانواده قراره از این دو فضا استفاده کند و چون مهمان چندان در اونها رفت و آمد خاصی نداره، پس زشت بمونن مشکلی نیست؛ خب منطق به شدت اشتباهیه. 

5463

اتفاقا سلیقه و جذابیت خونه داری یک بانو به توجهی هستش که به تموم قسمتای خونه داره. در رابطه با زیباسازی دستشویی در قسمت "سرویس بهداشتی" خیلی زیاد صحبت کردیم و کلی عکس داریم، اما برای حمام اینبار میخوایم بریم سراغ وان که یکی از عناصر به شدت جذاب و های کلاس در حمام هستش. وان ها انواع مختلفی دارند اما در نهایت اغلب اونها به شکل سفید رنگ و ساده هستند. همین شد تا ما بریم سراغ یکسری طرح که به شدت منحصر به فرد و خوشگل هستن به طوری که زیبایی شون چشم هر انسانی رو محو خودش میکنه.

663453

جای مناسب برای قرار دادن وان حمام

وان حمام رو میشه در قسمت های مختلفی از حمام قرار داد که خب یکی از ایده آل ترین فضاها گوشه و کنج حمام می باشد. این سبک از دیزاین حمام میتونه هارمونی و ترکیب خاصی به فضای حمام ببخشه. به این منظور شما میتونید به راحتی از وان هایی که مخصوص کنج هستند استفاده کنید.

6846

وان حمام زیبا 

همچنین یکسری از نمونه ها برای قرار گیری در محیط های باز طراحی شده اند که خب این نمونه ها معمولا ارتفاع بیشتری هم دارند و به نوعی از نظر پوشش دهی قابلیت کاملی دارند. 

63456

دیزاین حمام با وان 

از طرفی هم میشه جهت زیباسازی بیشتر دیزاین حمام، از وان های رنگی که تا به اینجا دیده ایم استفاده کنیم. این کار علاوه بر تبدیل کردن حمام خانه شما به یک محیط آرامش بخش و خوشگل، یه دیزاین داخلی شیک هم به حساب میاد. 

76874674

وان حمام با نقش سه بعدی

طراحی های مختلف وان حمام اینجورین که میتونن در ابعاد و نقش های مختلفی باشند. مثلا تا به حال به وان سه بعدی فکر کرده اید؟ واقعا هیجان انگیز نیست؟ 

5454

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها