|

از بین بردن رسوب اتو بدون دوشواری / یه ذره ازین محلول ترش بریز تو مخزن کارتو راحت کن

در این مقاله در خصوص از بین بردن رسوب اتو اون هم با یه روش ساده صحبت کردیم که حسابی به کارتون میاد و کارآمده پس با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها به ارزش زمان پی بردن و میدونن که اون رو نه میشه خرید و نه به عقب برگردوند بنابراین خیلی ها به دنبال استفاده ی بهینه از زمانشون هستن تا بلکه با مدیریت اون همه ی کارهاشون رو سر و سامون بدن که خب در برخی از مواقع تنها مسئله ی موجود زمان نیست چرا که یه سری کارها هستن که انجام دادن اون ها شاید برای ما سخت باشه به همین دلیل انجام اون ها رو مدام به یه زمان دیگه موکول میکنیم و انگار با خودمون یه باری رو روی دوشمون میکشیم در حالی که شاید اگر روش انجام دادن اون کار رو تغییر بدیم به نتیجه ی بهتری برسیم مثلا برای خیلی از خانوم ها شستن پتو واقعا کار سختی هست در حالی که با رفتن به سراغ بهترین روش شستن پتو در خانه میتونن به راحتی با استفاده از ترفندهای گام به گام این کار رو در سریع ترین زمان ممکن انجام بدن.

بنابراین ترفندها برای یه همیچین روزهایی درست شدن تا دست شما رو بگین و کمک رسانتون باشن تا وقتتون هدر نره و به جای اون یه کار مورد علاقتون رو در زمان اضافه ای که نصیبتون میشه انجام بدید مثلا تمیز کردن مواد غذایی چسبیده به رنده یه کار زمانبر هست در حالی که میشه با چند تا وسیله اون رو راحت انجام داد و بعد نشست و پا روی پای انداخت چای خورد و تو اینستا چرخید! پس انجام هر کاری که براتون سخت بود به دنبال یه راه راحت تر و جدید برای انجامش بگردید تا دیگه این حس رو نداشته باشید. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه ترفند یعنی از بین بردن رسوب اتو برای شما صحبت کنیم که احتمالا خیلی به درد تون میخوره، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن رسوب اتو

از بین بردن رسوب اتو با سرکه

برای این که منافذ و سوراخ های اتوبخار رو باز کنید میتونید از خلال دندون و یا یه چیزی شبیه اون استفاده کنید و خیلی راحت منافذ رو از رسوب پاک کنید. دقت کنید که برای باز کردن این منافذ هرگز از اجسام تیز مثل سورن استفاده نکنید چون کف اتو رو خراش میندازه. حالا برای این که جرم های داخلی اتور رو از بین ببرید میتونید مخزن اون رو با نسبت مساوی سرکه و آب مقطر پر کنید و بعد اتو رو روشن کرده و اجازه بدید که به مرحله ی بخار برسه که تقریبا باید چیزی حدود پنج دقیقه صبر کنید تا اتو گرم بشه حالا بعد از این مدت زمان دکمه ی بخار رو فشار بدید و برای بیست الی سی ثانیه نگهش دارید و تا موقعی که بخار آزادانه خارج بشه این کار رو ادامه بدید و برای چندین بار تکرارش کنید تا در انتها اون نتیجه ای که میخواهید رو بگیرید.

سرکه مادره ای هست که میتونه توی حل کردن رسوبات معدنی و از بین بردن اون ها جادو کنه. بعد از از بین رفتن سوبات هم وقتی اتو خنک شد آب اون رو خالی کنید.

از بین بردن رسوب اتو

استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن رسوبات کف اتو

یکی دیگه از راه هایی با استفاده از اون میتونید رسوبات اتو رو پاک کنید استفاده از جوش شیرین هست منتها برای پاک کردن رسوبات کف؛ به این صورت که باید یه قاشق غذاخوری آب رو همراه با دو قاشق غذاخوری جوش شیرین ترکیب کنید و دقت کنید که خمیر به دست اومده نه زیاد رقیق بشه و نه غلیظ بعد اون رو به سطح زیرین اتو که کثیف شده بمالید و برای پخش کردن اون از دستتون استفاده کنید و یا با یه اسفنج این کار رو انجام بدید و تا وقتی که کف به خوبی پاک بشه به این کار ادامه بدید و بعد با یه پارچه ی نم دار سطح رو پاک کنید و تمام.

از بین بردن رسوب اتو

لباس چسبیده به اتو رو چطور جدا کنیم

برای این کار باید اتو رو به برق وصل کنید و درجه ی حرارت اون رو در کمترین حالت ممکن تنظیم کنید و صبر کنید که اتو یه مقدار گرم بشه و اصلا به اتو دست نزنید. وقتی که اتو کم کم شروع به گرم شدن میکنه پارچه ی سوخته و چسبیده به کف اون هم کم کم شروع به نرم شدن میکنه حالا بعد از این مرحله اتو رو خاموش کنید و بذارید یه مقدار خنک بشه و حالا با یه کفگیر سیلیکونی و یا چوبی بقایای پارچه رو بردارید.

از بین بردن رسوب اتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها