|

رنگ فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید / اگه این رنگو داری واقعا جا داره بگم سلیقت بیسته

در این مقاله در خصوص فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید براتون صحبت کردیم و نمونه هایی رو که میتونید در این فضا استفاده کنید رو نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن دکور خوب توی خونه برای هر کسی میتونه جذاب باشه چون مثلا تصور کنید که یه نفر بیاد خونتون و از سلیقه ی خاص شما در دکوراسیون تعریف کنه واقعا چه حسی بهتون میده مسلما باعث فخر و غرورتون میشه چون بالاخره بد و خوب دکور رو به پای خانوم خونه مینویسن و اصلا ردپایی از آقای خونه وسط نیست به همین دلیل شما باید به عنوان کسی که این مسئولیت رو داره و یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون رو بدونید مثلا در خصوص ست کردن فرش با دکوراسیون باید بدونید که بهتره هر رنگ فرشی با چه رنگ هایی ست بشه تا زیبایی فضا دو چندان بشه و صد البته هارمونی و هماهنگی ایجاد شده باعث بشه که دکور منسجم به نظر بیاد.

یا حتی نحوه ی چیدمان فرش برا بزرگتر نشون دادن خونه هم یکی از چیزهایی هست که میتونید برای یادگیری اون اقدام کنید تا در صورتی که فضاتون کوچک بود تنها با این اآتم اون رو دلباز و بزرگ به نظر بیارید. احتمالا حالا با خودتون بگید که اوووو فرش چه کارایی میکرده و ما خبر نداشتیم که باید بگیم کاملا درسته این آیتم بزرگ توی منزل شما میتونه یکی از مهم ترین وسایل بشمار بیاد و حتی نقطه ی کانونی ایجاد کنه و تمام توجه دکور رو به خودش معطوف کنه بنابراین خیلی مهمه که در انتخاب و خرید اون دقت کافی داشته باشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش آشپزخانه با کابینت سفید صحبت کنیم و نمونه ای از اون ها رو بهتون نشون بدیم که با کابینت های این رنگی زیبا میشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید

جنب و جوش رو در فضا با فرش های قرمز به وجود بیارید

فرش های قرمز دارای طیف های گرم و جذاب هستن که میتونن در  فضاهای مختلف نقطه ی کانونی ایجاد کنن که یکی از اون فضاها آشپزخانه ای با کابینت های سفیده. در اصل این رنگ پر انرژی هم به فضای شما گرما میبخشه و هم باعث ایجاد شور و نشاط میشه. یه خوبی هم که این مدل از فرش ها دارن این هست تنوع زیادی در طرح و رنگ دارن از این رو دست شما برای انتخاب باز خواهد بود و میتونید بنا بر سلیقتون به سراغ اون مدل فرشی برید که آشپزخانه تون رو زیبا و منحصر به فرد جلوه میده.

اما باید موقع خرید این فرش دقت کنید که بودجه ای که برای خرید اون در نظر گرفتید با دوام و کیفیتش همخونی داشته باشه و از اون جایی که فضای آشپزخانه پرتردد هست فرش هایی که دارای الیاف قابل شستشو و مقاوم هستن رو انتخاب کنید تا در صورت کثیف شدن این فرش به راحتی شسته شده و در طی شستشو کیفیت خودش رو از دست نده.

فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید

فرش نقره ای میتونه کنار کابینت های سفید فضای مدرن بسازه

یکی از جذاب ترین گزینه ها در زمینه ی فرش برای قرار گرفتن در کنار کابینت های سفید فرش به رنگ نقره ای هست که حس شیک بودن و مدرنیته رو همزمان از فضا منتقل میکنه و فضای آشپزخانه شما رو تفکیک و برجسته میکنه. این رنگ از فرش ها چه با طرح و نقش های پیچیده و چه مینیمال میتونن نور رو به خوبی منعکس کرده و فضای شما رو بزرگتر و روشن تر جلوه بدن. در اصل نقره ای رو که یه جورایی هم خانواده ی طوسی هست رو میشه یه رنگ خنثی در نظر گرفت که دست شما رو برای انتخاب سایر آیتم ها با رنگ های شاد باز میذاره و شما میتونید با اکسسوری های مختلف و رنگی در آشپزخانه یه زیبایی خاص و منحصر به فرد به ارمغان بیارید اون هم وقتی که فرش نقره ای داره چشمک میزنه.

فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید

فرش سبز کنار کابینت سفید میتونه حس نچرال بودن از فضا منتقل کنه

با انتخاب یه فرش به رنگ سبز در کنار کابینت هایی به رنگ سفید میتونید یه محیط زنده و پویا خلق کنید چرا که این ترکیب رنگ از طبیعت الهم گرفته شده و حسی از حیات و تازگی داره و در صورتی هم که شما برای طرح اون به سراغ یه سری از فرش ها که به عنوان مثال برگ و گل های سبز رنگ دارن برید مسلما حال و هوای آشپزخانه رو به کلی عوض میکنید و با هر بار پا گذاشتنتون به این فضا احساس خوبی بهتون دست خواهد داد.

فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها