|

جدیدترین فرش امسال / پاتو بذاری بازار میبینی اینا مد شدن کلا سال جدید همه چی اعیونیه

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین فرش های امسال رو بهتون نشون دادیم که میتونید برای خرید به سراغشون برید و دکورتون رو زیبایی ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که خونش رو شیک و پیک خاص دکور کنه و از دیدن زیبایی اون لذت ببره چرا که در صورتی که شما یه دکوارسیون باب میلتون داشته باشید بعد از یه روز سخت کاری در صورتی که شاغل باشید لحظه شماری میکنید که هر چه زودتر به خونه برگردید و خستگی خودتون رو توی این فضا به در کنید ولی اگر دکور خونتون دلنشین نباشه نه تنها این حس رو نخواهید داشت بلکه از خونه هم فراری خواهید بود! بنابراین دکور خوب بسیار مهمه حالا ما هم تو این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش و دکور اون براتون صحبت کردیم و از مدهای روز راجبه این آیتم براتون گفتیم و میگیم مثلا در آخرین مقاله راجبه این که کدام رنگ فرش همیشه مد است براتون گفتیم که پیشنهاد میکنیم بخونیدش.

حالا شاید براتون جالب باشه که چرا ما توی این مقالات راجبه فرش براتون صحبت میکنیم که خب در این زمینه باید بگیم که فرش یکی از بزرگترین آیتم ها توی خونه بشمار میره که به علت سایز بزرگی هم که داره بسیار توی چشمه که به همین دلیل باید توی انتخاب اون نهایت دقت رو داشته باشید چون انتخاب و یا چیدمان نادرست اون یه گندکاری بزرگ توی خونه هست مثلا در صورتی که برای انتخاب فرش برای آشپزخانه کوچک ندونید که به سراغ چه طرح و رنگی برید که حتی با استفاده از اون بتونید فضا رو بزرگتر نشون بدید مسلما نتیجه ی کار زیاد جالب نشه پس اطلاعاتتون رو قبل از خرید و انتخاب بالا ببرید. حالا ما هم در مقاله ی امروز برای این که اطلاعتتون رو بالا ببریم میخواهیم در خصوص جدیدترین فرش های امسال باهاتون صحبت کنیم و نمونه هایی از اون ها رو بهتون بدیم تا به روز باشید، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش امسال

فرش های طلاکوب امسال هم حرف های زیادی برای گفتن دارن

یکی از مدل های فرش که در این سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده فرش طلاکوب هست که اون رو نمادی از شکوه و لوکس بودن در دنیای فرش میدونن چرا که در این فرش دقت دستبافت و هنر همراه با نخ های با کیفیت ترکیب شده و مثل یه قطعه ی هنری خودنمایی میکنه و صد البته که استفاده از رنگ طلایی در اون باعث شده که جلوه ی خاص و البته مجللی پیدا کنه. طرح و نقشه ی فرش طلاکوب بسیار با دقت فراوانی اجرا میشه از این رو از نظر قیمت هم از خیلی از فرش های دیگه شاید گرون تر دربیاد. البته که باید دقت کنید که در بیشتر اوقات شما باید با این مدل از فرش ها دکور مجلل و البته کلاسیک داشته باشید و یه دکور مدرن احتمالا زیاد به این مدل فرش نیاد.

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

فرش های دستبافت گونه هر سال طرفدارهای بیشتری رو برای خودشون جذب میکنن

امسال هم توی دنیای فرش ها اون دسته از فرش های دستبافت گونه که با خود دستبافت مو نمیزنن مد شدن و حسابی محبوب هستن چرا که این مدل از فرش ها با دقت بالایی بافته شده و در انتها زیبایی خاصی به خودشون میگیرن و با قرارگیریشون توی هر فضایی میتونن اون رو شیک و مجلل جلوه بدن. بنابراین شما با این مدل از فرش ها هم خدا رو خواهید داشت و هم خرما یعنی یه فرشی دارید که بسیار نرم و لطیف هست مثل فرش های دستبافت و هم قیمت کمتری نسبت به دستبافت پرداخت خواهید کرد ولی یه فرش با کیفیتی در حد همون رو که با نخ های مرغوب و بادوام بافته شده رو تحویل خواهید گرفت، این رو هم اضافه کنیم که تنوع طرح در اون ها خیلی بیشتر خواهد بود.

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

فرش های مدرن برای سلیقه های امروزی

اسم دنیای امروز مدرنه و در راستای اون دکورها مدرن شدن و بنابراین برای اون ها یه فرش مدرن لازمه که این روزا برای خودشون حسابی طرفدار دارن و این به علت زیبایی منحصر به فرد و خاص اون هاست که مثل یه اثر هنری خاص و زیبا کف خونه پهن میشن و به زیبایی هر چه تمام تر با سایر المان های موجود در دکوراسیون از مبل گرفته تا پرده هماهنگ میشن و میتونن یه دکور یکدست و ست براتون به وجود بیارن همچنین از خوبی هایی که این مدل از فرش ها دارن میشه به این اشاره کرد تنوع بسیار بالایی دارن و پشت طرح های اون ها میشه خلاقیت بالای طراح رو مشاهده کرد.

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی