|

جای ریکا و اسکاچ جدید / مایع ظرفشویی رو با جاش نذاری روی سینک خیلی ضایس با اینا قشنگه

در این مقاله نمونه ای از جای ریکا و اسکاچ جدید رو بهتون نشون دادیم که دیگه ریکا رو با جاش روی سینک نذارید چون حرکت جالبی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید توی دکوراسیون نگاه همه به آیتم های بزرگ و یوقور هست که اونا رو با هم ست کنن مثل ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت، ست کردن مبل و فرش و... که خب در این بین شاید توجه به جزئیات بسیار کم تر بشه در حالی که برای داشتن یه دکور شیک و پیک و زیبا باید جزئیات رو دربابید چرا که گاهی اوقات توی دکور پیش میاد که یه وسیله ی جزئی و ریز میتونه بی نهایت جلوه ی خاصی به چیدمان شما ببخشه و یا حتی در برخی از مواقع هم اون رو بسیار بد جلوه بده به عنوان مثال بیرون بودن ریشه های فرش رو خیلی ها دوست ندارن چون به نظرشون این ریشه ها نمای بدی دارن و به همین دلیل اون ها رو زیر فرش پنهان میکنن.

پس ببینید که چه چیزهای ریز و پیش پا افتاده ای میتونن توی دکوراسیون شما تاثیر بذارن ولی حالا میخواهیم دستتون رو بگیریم و ببریم داخل آشپزخانه تا یکم وسایل این فضا رو باهم بررسی کنیم چون میدونید که توی آشپزخانه یه عالمه وسیله ی ریزه میزه هست که از اونجایی که همیشه جلوی چشمتون هستن بهشون عادت کردید و نمی دونید که ای بابا این وسیله ها هم هستن مثل جای سیب زمینی و پیاز، جا قاشقی و... که خب در صورتی که میخواهید یه دکور خوب توی این فضا داشته باشید باید دست از بی توجهی به این ریزه میزه ها بردارید و حواستون باشه که حتما با دکورتون ست باشن حالا در ادامه ی این مقاله هم میخواهیم راجبه یه ریزه میزه ی دیگه یعنی جای ریکا و اسکاچ صحبت کنیم و چند نمونه از جدیدترین اون ها رو بهتون نشون بدیم و در خصوص انواع جا ریکایی که میتونید تهیه کنید هم یه سری اطلاعات بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جای ریکا و اسکاچ جدید

جا مایعی اتوماتیک باکلاس اما گرون

در اصل جا مایعی ها رو از نظر نحوه ی پمپاژشون به دو دسته ی اتوماتیک و مکانیکی تقسیم میکنن که توی مدل های اتوماتیکی اون ها نیازی به برخورد دست با جا مایعی نیست و با گرفتن دست در مقابل اون ها خودکار مایع پمپاژ میشه ولی خب این مدل از جا مایعی ها قیمت بالایی دارن و همچنین نیازمند این هستن که یا به پریز وصل بشن و یا براشون باتری تهیه بشه که خب با این اوصاف و دنگ و فنگ هایی که دارن درسته که با کلاس هستن اما خب زیاد طرفدار ندارن. یه بدی دیگه هم که دارن اینه که وقتی باتریشون تموم بشه هم حسگر اون ها کار نخواهد کرد و شما رو توی آمپاس میذارن و باید نازشون رو بخرید و براشون باتری تهیه کنید تا کار کنن که خب اصلا ولشون کنید.

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جا مایعی دیواری جلوی دست و پاتون رو نمیگیره

این رواز که متراژ خونه ها کم شده و قوطی کبریتی شدن همه در تکاپو برای این هستن که وسایل موجوددر فضا رو طوری بچینن که زیاد جای زیادی رو اشغال نکنه و در این بین طراحان هم در حال تولید وسایل این مدل هستن مثل میزهای تاشو، مبلمان تخت شو و... که خب همه ی این ها در نهایت باعث میشه که خونه شلوغ پلوغ و بهم ریخته به نظر نیاد که شاید براتون جالب باشه که این موضوع به وسایل کوچک و ریزه میزه هم سرایت کرده!

مثلا جا مایعی های دیواری یکی از وسایلی هستن که باعث میشن که شما شلوغی و بهم ریختگی در اطراف سینک احساس نکنید و جا مایعی هی توی دست و بالتون نباشه موقع ظرف شستن و خب از اونجایی هم که روی دیوار ثابت هست امکان این که مدام جا به جا بشه رو هم نداره و دکور رو بهم نمیزنه. البته که یه موضوعی که وجود داره این هست که برای نصب اون ها روی دیوار باید از پیچ و رول پلاک استفاده بشه که در نهایت سواخ شدن دیوار رو به همراه خواهد داشت.

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

تنوع جا مایع رومیزی میتونه با سلیقتون همخونی داشته باشه

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که جا مایع های روی سینکی و یا رومیزی دارن این هست که جابه جا میشن و شما رو محدود به این که ازشون تنها در یه مکان استفاده کنید نمیکنن، یعنی شما میتونید اون ها رو کنار سینک ظرفشویی روی روشویی و توی حمام هم داشته باشید. این جا مایعی ها حتی میتونن براتون استفاده های دیگه ای هم داشته باشن مثلا توی خیلی از آرایشگاه ها از اون ها برای ریختن مرطوبت کننده های رقیق و روغن های ماساژّ هم استفاده میکنن که این نشون میده این جا مایعی ها بسیار کاربردی هستن و از طرف دیگه برای سینک ظرشویی میتونن کنار خودشون جای اسکاچ هم داشته باشن که این خیلی خوبه چون اسکاچ هاتون هم وسط ولو نمیمونن.

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

جای ریکا و اسکاچ جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی