|

عکس دکوری های جدید منزل / با اینا برا عید دکوراسیون خونتو عوض کن جاریت چشماش چارتا شه

در این مقاله نمونه هایی از دکوری های جدید برای منزل رو بهتون نشون دادیم که میتونید با خرید اون ها دکوراسیون خونتون رو تغییر بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا که عید داره نزدیک میشه همه به هول و ولا افتادن خصوصا خانوم ها چرا که هم باید به فکر تمیز کردن خونه باشن هم نو کردن وسایل کهنه و هم در این بین نو کردن و صفا دادن به ظاهر خودشون برای این که پیش جاری کم نیارن و در این بین یه سفره هفت سین پهن کنن شاهانه و ملوکانه که وقتی فک و فامیل شوهرشون اومد از حیرت زبونش بند بیاد و تو شوک این همه کدبانویی بمونن و خب این یعنی یه پیروزی شیرین کسب کردن اون هم اول سال و خب سالی هم که نکوست از بهارش پیداست و وقتی اولش رو این همه خفن شروع کنید ببینید تا آخر چه اتفاقات جذابی در انتظارتون خواهد بود.

اما در این بین نو کردن وسایل میتونه خیلی لذتبخش باشه چرا که یه تحول خاص و زیبا توی دکوراسیون به وجود میاره مثلا حتی عوض کردن فرش جلو سینک ظرفشویی هم میتونه جذاب باشه و حتما لازم نیست که شما یه وسیله ی خیلی بزرگ مثل مبلمان رو عوض کنید که دکور خاص و شیک و پیک به نظر بیاد بنابراین دست به کار بشید و بگردید توی خونه ببینید که چه وسلیه ای نیاز به نو شدن داره و یا چه وسیله ای رو میتونید به دکورتون اضافه کنید تا زیبایی اون رو افزایش بدید حالا ما هم در این مقاله از دکوری های جدید که مد شدن براتون صحبت میکنیم که میتونید با رفتن به سراغ اون ها کلاس دکوراسیون خونه رو بی نهایت بالا ببرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دکوری های جدید

سبدهای حصیری از دکوری هایی که میشه ازشون استفاده های جالب داشت

این روزا استفاده کردن از اکسسوری ها محصولات حصیری توی دکور و چیدمان خونه بسیار رایج شده و طرفدار پیدا کرده که در این بین سبدهای حصیری یکی از ترندترین اون هاست که با به کار گیری اون ها توی دکور تلفیقی از طبیعت و مدرنیته رو توی خونه خواهید داشت و چیدمانتون رو شیک و محیط رو گرم و صمیمی جلوه میدید. شما میتونید از این سبدها به عنوان گلدون و یا جایی برای خرت و پرت هایی که لازم هستن ولی نیازی به این که توی چشم باشن نیست، استفاده کنید.

دکوری های جدید

دکوری های جدید

میز کنسول و خرت و پرت های اون یه دکوریه جدید و جذاب

یه میز چوبی همراه با پایه های آهنی هم میتونه یکی از آیتم های موجود توی دکور شما باشه که ازش به عنوان میز کنسول یاد میکنن و این روزا خیلی ها علاقمند به داشتن اون توی خونه هاشون هستن چرا که هم خودش جنبه ی زیبایی داره و هم وسایلی که روش قرار میگیره و یا اطراف اون مثلا شما میتونید روی میز کنسول برای عید سفره ی هفت سین بچینید و بالای اون یه آینه و یا یه ساعت بزنید روی دیوار.

در اصل این میز میتونه خیلی از اکسسوری ها رو در منزل شما دور خودش جمع کنه از گلدون های کوچیک تا مجسمه و آباژور و حتی کتابا. پس در صورتی که هنوز یه میز کنسول توی منزل ندارید بهتره که برای عید به فکرش باشید که قراره هر مهونی اومد خونتون از زیبایی قسمت کنسول حسابی حظ کنه.

دکوری های جدید

دکوری های جدید

دکوری های جدید

کتابخانه دکوراتیو میتونه هم کتاب جا کنه تو دلش هم گلدون های کوچیک

یکی دیگه از جیدیترین دکوری هایی که این روزا تو خونه ی خیلی ها به چشم میخوره کتابخانه های دکوراتیو هست که حسابی برای خودش طرفدار پیدا کرده و شما میتونید برای تکمیل کردن دکور خونتون به سراغشون برید و البته که شاید با خودتون بگید که اهل کتاب نیستید که خب ایرادی نداره میتونید روی اون گلدون های کوچک شیشه ای و دکوری های ریز رو قرار بدید. شما مدل آویز این کتابخانه رو میتونید بالای میز کنسول و روی دیوار هم بزنید.

دکوری های جدید

دکوری های جدید

لوستر و آباژور های مدرن میتونن خونتون رو حسابی شیک کنن

آباژور های دکوری با تولید کردن نور ملایم و لایت فضای دکور شما رو حسابی آرامشبخش میکنن و از این رو شما میتونید انواع آباژورهای دیواری، زمینی و.. رو تهیه کنید و ازش به عنوان اکسسوری در فضایی مثل پذیرایی و اتاق استفاده کنید و از این که همیشه مد هستن خیالتون راحت باشه.

همچنین لوسترها هم این روزا مدرن شدن و تنوع بسیار بالایی دارن و لوسترهای مدرن از اونجایی هم که مینیمال هستن نسبت به لوسترهای کریستالی قیمت ارزون تری دارن که شما میتونید در صورتی که دکورتون مدرن هست به سراغ اون ها برید.

دکوری های جدید

دکوری های جدید

دکوری های جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی