|

ترفندهای توپ برای رفع تیرگی قوزک پا/ با اینا یه خمیر میسازی زانو و آرنجتم سفید میکنه

در این مقاله در خصوص راهکارهایی برای رفع تیرگی قوزک پا براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن اون ها پوست پاتون رو سفید کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رسیدن زیبایی این روزا راه های خودش رو داره ولی خب باید بگیم که این راه خیلی راحت تر شده یعنی شما این روزا میتونید خیلی ساده تر به زیبایی دست پیدا کنید چرا که منابع بیشتر و در دسترس تر هستن مثلا شاید شما یه روز یهو از خواب بیدار بشید و با خودتون بگید که که میخواهید راز داشتن پوست کره ای رو بدونید ولی خب به نظرتون دونستن این راز چقدر براتون وقت گیر باشه مسلما شاید حتی یه ربع از وقتتون رو هم این موضوع نگیره چون تنها چیزی که نیاز دارید یه گوشی، اینترنت و در نهایت سرچ کردنه تا رازی که همیشه توی تاریخ حرفش هست رو بدونید که در نهایت پوست خوب رو برای شما به ارمغان میاره.

اما گفتیم پوست خوب و خب حرف زیبایی هست شاید جالب باشه که این روزا تعاریف مختلفی از زیبایی وجود داره که در این بین یه سری از این تعاریف دائمی هستن و یه سری هاشون موقت یعنی در این بین شاید داشتن زاویه ی فک که یه زیبایی  محسوب میشه موقتی باشه چون بالاخره یه زمانی در تاریخ هم بوده که صورت های گرد رو بیشتر از صورت های استخونی میپسندیدین ولی خب این روزا صورت های زاویه دار مد شده ولی یه چیزی مثل پوست و موی سالم همیشه از معیارهای زیبلیی محسوب میشده و خواهد شد به خاطر همین خیلی مهم هست که شما برای سلامت نگه داشتن اون ها تلاش کنید مثلا موهاتون رو با دکلره نسوزونید که بعدش در به در دنبال این باشید که بدونید موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم؟ پس قدر زیبایی هاتون رو بدونید و اون ها رو به راحتی از دست ندید که مجبور بشید برای برگردوندنشون زحمت و دردسر زیادی رو تحمل کنید. حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص رفع تیرگی قوزک پا براتون صحبت کنیم که میتونه براتون مفید باشه و این زیبایی از دست رفته رو برگردونه پس در ادامه با ما همراه باشید.

رفع تیرگی قوزک پا

رفع تیرگی قوزک پا با آبلیمو

آبلیمو رو میشه یکی از بهترین سفید کننده های طبیعی بشمار آوورد حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان هست که علاوه بر این که قوزک پاتون رو سفید میکنه میتونه ترک های موجود توی پاشنه ی پاتون رو هم ترمیم کنه و شما برای استفاده از این ماده برای این موارد یعنی سفید کردن قوزک پا و از بین بردن ترک های پا باید یه برش از لیمو ترش رو برای چندین دقیقه روی قسمت های تیره ی مچ پاتون بمالید و اجازه بدید که لیمو خشک بشه و بعد محل رو با آب ولرم شسته و بهش مرطوب کننده بزنید. در صورتی که این کار رور به صورت مداوم انجام بدید بعد از یه مدت شاهد تغییررات بینظیری که روی قوزک پاتون به وجود میاره خواهید بود.

رفع تیرگی قوزک پا

جوش شیرین میتونه قوزک پاهاتون رو مثل برف سفید کنه

یکی دیگه از مواد موثر در روشن شدن قوزک پا، جوش شیرین هست که با مصرف اون برای یه مدت زمان معین میتونید شاهد تغییرات دلپذیری روی قوزک پاتون باشید. برای از بین بردن تیرگی قوزک پاتون با استفاده از این ماده میتونید سه الی چهار قاشق غذاخوری جوش شیرین رو به یه مقدار خیلی کم آب مخلوط کنید تا یه خمیر سفت درست بشه و بعد این خمیر رو روی نواحی از پوستتون که تیره هست مثل آرنج، قوزک و زانوها بمالید و برای چند دقیقه ماساژ بدید و در نهایت بعد از گذشت یه ربع تا بیست دقیقه محل رو با آب سرد بشورید و این کار رو برای دو هفته انجام بدید تا شاهد تاثیر فوق العاده ی اون پس از گذشت این مدت زمان باشید.

رفع تیرگی قوزک پا

سیاهی قوزک پاتون رو با پودر چوب صندل و گلاب از بین ببرید

در صورتی که براتون سوال هست که سیاهی و تیرگی قوزک پا رو چطور از بین ببریم توصیه ی ما به شما استفاده از چوب صندل هست ؛ در اصل چوب صندل رو میشه یکی از مواد روشن کننده برای پوست انسان بشمار آوورد از طرف دیگه وقتی با گلاب اون رو ترکیب میکنید میتونید با استفاده از گلاب پوستتون رو تمیز و مرطوب کنید که این برای پوست اطراف قوزک پاتون بسیار عالیه. برای استفاده از این مواد برای روشن شدن قوزک پاتون یه خمیر دستی از گلاب و پور چوب صندل تهیه کنید و این خمیر رو به مدت یه ربع روی قسمت های تیره ی پوستتون مثل زانوها و روی مچ پا بمالید و بعد اجازه بدید که این خمیر خود به خود خشک بشه و بعد با آب سرد اون رو بشورید. برای نتیجه ی سریعتر بهتره که هر روز از این خمیر استفاده کنید.

رفع تیرگی قوزک پا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها