|

راز داشتن پوست کره ای/ یانگوم دست پرورده ایناست که تو 60 سالگی از ایران خواستگار داره

در این مقاله به راز داشتن پوست کره ای پرداختیم و یه سری واقعیت ها رو از کره ای ها براتون گفتیم که همیشه به خاطر پوست خوب تحسین میشن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که زیبا باشن و بدرخشن و خب برای این منظور از خودشون تلاش رو میکنن ولی خب زیبایی وجه های گوناگونی به خودش گرفته یعنی دیگه به بزک و دوزک صورت منتهی نمیشه و شما تنها با زیبایی و آرایش صورت به زیبایی نمیرسید بلکه این روزا عواملی مثل موی سالم میتونه یکی از ملاک های زیبایی بشمار بیاد مثلا شما در صورتی که موهاتون رو با رنگ و دکلره بسوزونید نصف بیشتر زیباییتون رو از دست میدید و بعد باید به دنبال این موضوع که موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم بیفتید و یه عالمه تلاش کنید تا یه ذره از سلامت سابق موهاتون رو برگردونید چون میدونید که بدن هم وقتی بهش نمیرسید و یا بد میرسید انگار با آدم قهر میکنه و تا دوباره دلش رو به دست بیارید باید زمان زیادی رو صرف این موضوع کنید.

و یا یکی دیگه از ملاک های زیبایی میتونه پوست خوب باشه این روزا که داشتنش میارزه به کیلو کیلو طلا داشتن و خوب میدونید که این روزا مطب دکترای زیبایی و حتی خیلی از سالن های زیبایی برای این منظور چقدر شلوغه چون میگن شما هر چقدر هم که سانتال مانتال باشید پوستتون واقعیت های زیادی رو از شما لو میده این که چطور تغذیه ای دارید و چند سالتون هست و در برخی از مواقع شاید حتی سن و سالتون هم اونقدرا که باید و شاید بالا نباشه ولی چون پوستتون خرابه سن بالا دیده بشید برای همین خیلی ها استفاده از کرم های آبرسان رو برای داشتن پوست خوب توصیه میکنن حالا در این بین خیلی ها هم به دنبال راز داشتن پوست کره ای هستن که که در این مقاله میخواهیم در چند قدم این راز رو براتون فاش کنیم تا با دونستن اون یه پوست به لطافت برگ گل داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

راز داشتن پوست کره ای

خانومای حساس کره ای از پاک کننده بر پایه آب استفاده میکنن

یکی از رازهای داشتن یه پوست خوب و صاف کره ای این هست که بدونید کره ای ها برای پا کردن پوست صورت خودشون به سراغ اون پاک کننده هایی میرن که بر پایه ی آب هستن چرا که این نوع پاک کننده ها خیلی خوب آلودگی ها و چربی های اضافه رو از بین لایه ها و منافذ پوست پاک میکنن و علاوه بر این باعث آبرسانی پوست هم میشن بنابراین هر چه پاک کننده میخرید رو بر پایه ی آب انتخاب کنید.

راز داشتن پوست کره ای

کره ای ها با پوست خشک از پاک کننده بر پایه روغن استفاده میکنن

یکی دیگه از رازهای پوست صاف کره ای این هست که خانوم ها در این کشور در صورتی که پوستشون خشک باشه از پاک کننده بر اساس روغن استفاده میکنن چرا که این پاک کننده میتونه برای پوست های خشک فوق العاده باشه چون نرمی و رطوبت پوست رو حفظ میکنه، آلودگی ها، مواد آرایشی و کثیفی ها رو هم از بین میبره پس با این حساب قبل از انتخاب پاک کننده ی مناسب باید بدونید که پوستتون چه نوعی داره یعنی معمولیه، خشک و یا چربه.

راز داشتن پوست کره ای

خانوم های کره ای لایه برداری رو خیلی دوست دارن

یکی دیگه از رازهای خانوم های کره ای لایه برداری کردن پوستشون هست؛ لایه برداری میتونه به از بین رفتن سلول های مرده پوست شما کمک کرده و حتی جذب محصولات مراقبتی پوست رو هم مثل مرطوب کننده ها و سرم ها بیشتر کنه که این موضوع به نوبه ی خودش میتونه باعث شفافیت، جوانسازی و صاف شدن پوست بشه. شاید براتون جالب باشه که بدونید کره ای حداقل دو بار در هفته پوست خودشون رو لایه برداری میکنن و با این کار شادابی و جوونی رو به پوستشون هدیه میکنن.

همچنین از اونجایی که اعتقاد کره ای بر این پایه استوار هست که صورت تمیز میتونه صورت زیبایی باشه به صورت خفیف هم روزانه لایه برداری میکنن ولی خب پوست با پوست فرق داره و ما هم توصیه میکنیم که شما این کار رو انجام ندید چون ممکن هست که عکس جواب بده و پوستتون رو خشن و زبر کنه پس به همون هفته ای دوبار لایه برداری اکتفا کنید کافیه و در صورتی که پوستتون چرب هست اون رو به سه بار افزایش بدید. همچنین در صورتی که بعد از لایه برداری و استفاده از محصولات اینچنینی احساس خشکی پوست داشتید توصیه ی ما به شما استفاده از مرطوب کننده ها هست.

راز داشتن پوست کره ای

مثل کره ای ها از تونر استفاده کنید

شاید این موضوع رو که در قدیم از گلاب برای پاک کردن پوست صورت استفاده میشده رو شنیده باشید ولی توی لیست و رمز و رازهای کره ای ها استفاده تونر هم برای پاک کردن پوست به چشم میخوره. در اصل تونر میتونه باعث تنظیم شدن سطح قلیایی پوست شما بشه و در انتها پوستی جوون و شاداب رو براتون به ارمغان بیاره پس استفاده از این ماده رو هم در برنامه های خودتون داشته باشید.

راز داشتن پوست کره ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی