|

واسه لاکچری کردن خونه بهتر از ماربل شیت ندیدم / از سرویس بهداشتی گرفته تا پذیرایی

اگر شما هم برای زیباسازی فضای خونتون دلتون یه حرکت بدون خاک خوری و کثیفی میخواد، بهنرین گزینه دیوارپوش ماربل شیت هستش گه حسابیم لاکچریه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بی شک همه چیز در حال تغییره و البته پیشرفت! دنیای دکوراسیون و متریال های مربوط بهش هم اینچنین هستند و دیگه این روزا می بینیم خیلی از مواد و مصالح اون باگ های قبلیشون رو ساب دادن و یه متریال خوشگل و جدید با ویژگی های منحصر به فرد پیدا کرده اند. مثلا یکی از اونها دیوارپوش های ماربل شیت هستش که روانه بازار شدن و با وجود اینکه هنوز خیلی ها از وجود چنین آیتم جذابی بی خبر هستند، اما خودش رو ثابت کرده و طرفداران بسیاری هم داره. 

دیوارپوش‌ های‌ ماربل شیت با طرح سنگ مرمر، ترکیبی از زیبایی طبیعی سنگ‌ ها هستش که در کنار تکنولوژی روز دنیا تونسته در خدمت دکوراسیون فضاهای مختلف قرار بگیره. 

این نوع از دیوارپوش‌ های نسل جدید در واقع از ترکیب پی‌ وی‌ سی و همچنین پودر سنگ با وزن سبک و ضخامت کم ساخته شده و با خاصیت آنتی باکتریال و ضد حریقی که داره تونسته دل خیلی از سازنده های ساختمان رو ببره. البته که ماربل شیت به دلیل قیمت خوب و نصب راحتی که داره می تونه در خیلی از بازسازی ها هم مورد استفاده قرار بگیره.

دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت که ازش تعریف میکنن اصلا چی هست؟

احتمالا بعد از فهمیدن معنی اسم ماربل شیت بهتر به ماهیت اون پی ببرید و راحت تر باهاش آشنا بشید. ماربل شیت از ترکیب دو کلمه انگلیسی Marble و sheet ساخته شده که خب Marble به معنی صفحه سنگ و یا همون سنگ مرمر هستش و sheet هم تو اصطلاح به ورق یا صفحه برش خورده ای میگن که ابعاد خاصی داره. 

البته که دیوار پوش های ماربل شیت رو ممکنه تو بازار با اسمای دیگه هم بشنوید مثل: استون شیت، ماربل‌ استون، ورق سنگی، تاپ شیت، سنگ مصنوعی، مرمرشیت و همینطور جایگزین سنگ اسلب هم شناخته و خطاب میشه. فراموش نکنید که ماربل شیت ها هم کیفیت هی مختلفی دارند و در صورتی که ماربل شیت مورد نظر شما با مواد درجه یک و همچنین طبق روش های اصولی ساخته شده باشه قابل اعتماد هستش.

دیوارپوش ماربل شیت

.دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت رو کجاها میشه استفاده کرد؟

دیوارپوش ماربل شیت رو واقعا میشه به عنوان یک محصول فوق العاده دونست که وظیفه دکوراتیو داره و میتونه تو دکوراسیون داخلی های مختلف به عنوان یک جزء زیبا و لوکس و استثنایی عمل کنه. بهره گیری از ماربل شیت ها واقعا جلوه و شکوه بی نظیری به فضاهایی همچون دیوار پشت تلویزیون و دیوار سرویس بهداشتی و حمام و قسمت بین کابینتی و غیره خواهند داد.

از طرفی هم میتونید در دفاتر کاری به عنوان یه دیوا خوشگل استفاده کنید و یا اینکه میز کانتر استفاده کنید و شاید هم برای سقف های کاذب به کار ببرید.

البته که از ماربل شیت ها میتوان راه پله و دیگر مشاعات ساختمون یه کمک لاکچری گرفت و از طرفی هم برای پوشش ستون ها و لابی ساختمون و اطراف استخر ها استفاده نمود. می بینید؟ استفاده از این متریال واقعا کاربردیه!

دیوارپوش ماربل شیت

چرا ماربل شیت انقدر محبوب شده؟ مگه چی داره؟

- ماربل شیت ها بیشتر با طرح مرمر شناخته شده هستند اما خبر خوب اینه که تو طرح و رنگ های متنوعی همچون طرح چوب، ساده، طرح‌ های کاغذ دیواری هم به کار میرن و اتفاقا خیلی هم خوشگلن.

- ماربل شیت نمیتونه به شکل کامل نور رو از خودش عبور بده و تنها یه هاله یا سایه نشون میده که همین موضوع باعث زیبایی بیشترش میشه.

- از خوبی های دیگه این مصالحج اینه که نصبش خیلی آسونه و اصلا نیازی به مصالح نداره. تازه خرابی هم نداره و خیلی راحت با چسب پلی اورتان میچسبه!

دیوارپوش ماربل شیت

- سطوح ماربل شیت خیلی راحت میتونن شسته بشن و نیاز به نگهداری آنچنانی هم ندارند.

- شما میتونید ماربل شیت رو تو ابعاد مختلفی سفارش و برش دهید.

- یادتون نره که ماربل شیت رو نمیشه برای کف استفاده کرد چرا که مقاومت کافی در برابر سنگینی ها رو نداره.

دیوارپوش ماربل شیت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها