|

ساعت واسه یه خانوم جذاب فقط رولکس و کارتیه / انواع مدل ساعت برای خوشتیپ تر شدن تو

اگر شما بانویی هستید جذاب و تنها یک ساعت لوکس و مناسب برای خود کم دارید، پس بدونید که خوب جایی اومدین چون قراره با انواع ساعت آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب تو استایل یک بانو خیلی آیتم ها اهمیت داره. قطعا اگر شما یک آقا باشید و بخواین برین مهمونی یک دست کت و شلوار، یک جفت کفش و یک ساعت  و پیراهن تمام استایل شما رو میسازه اونهم به شیک ترین حالت ممکن! اما خانوما چی؟ در حالی که خانوم خانوما باید به این فکر کنه داخل اون مهمونی سر تا پا چی بپوشه، آرایش و رنگ میکاپش چی باشه، کفشاش چه مدلی باشه و اکسسوری ها رو چی انتخاب کنه. تازه میدونید که اکسسوری ها هم باز هزار تیکه هستند!

از طرفی بیاد بیاد به این فکر کنه خب حالا اینا لباسای مهمونی بودن، واسه بیرون اومدن از از محفل مانتو چی بپوشه؟ آخ که شال و روسری چی سر کنه و حالا کیف و کفش چی باشه بهتره؟ لاک چی بزنه؟ اصلا ناخناش بلند باشن یا کوتاه؟ وای که کلافه میشه و آخر هم به این نتیجه میرسه که هیچی نداره!

خب در این مطلب ما میخواین راجب خانوما صحبت کنیم. البته نه در رابطه با سر تا پا استایلشون، بلکه میخوایم ببینیم یک خانوم زیبا برای تکمیل کردن زیباییش چه ساعتی بندازه قشنگ و شیک تره؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اگر به دنبال یه ساعت شیک میگردین بدونین چی خوووبه!

2028225018-talab-org

ساعت بی نظیر رولکس

بی شک یکی از جذاب ترین اکسسوری ها ساعت ها هستند که میتونن ظاهر استایل شما رو به شدت لوکس تر و محکم تر کنند. اصلا وقتی ساعت دارید انگار همه چیز کامله و اگر در این بین از سری ساعت های جذاب رولکس ها استفاده کنید که دیگه چه بهتر! همه چی تمومه.

اما از گرون بودن ساعت رولکس که نمیشه حرفی زد چرا که همه میدونن فقط افراد پولدار میتونن چنین ساعتی رو دست کنند دون استرس اینکه هزینشون چقدره. اما از طرفی هم شرکت های بسیاری هستند که با طرح رولکس ساعت روانه بازار کرده اند. موتور این ساعت ها خوب کار میکنن و جلوه زیبایی هم دارند. پس میتونید به عنوان یک بانو با نمای مقتدر از ساعت های رولکس استفاده نمایید.

86736

ساعت شیک کارتیر

برند کارتیر در جواهرات لوکس و درخشان بسیار مشهور است. اما در رابطه با ساعت نیز میشه گفت مدل های مختلفی داره و هیچوقت هم قدیمی بشو نیست. در واقع شما میتونید این ساعت ها رو با هر نوع لباس و هر سبک استایلی ست کنید و زیبایی تون رو به رخ بکشید. 

ساعت های رولکس به هر دستی میاد و فقط رنگ انتخابیش هستش که مطابق با سلیقه شما انتخاب میشه.

5729B6A3-58EF-4B38-8BEA-B2C8EAF44D07

ساعت خاص ماری بولگاری

شاید شما یک خانوم خاص باشید که یونیک پسنده. آخه این سبک ساعت ها جوری هستند که شاید هر بانویی جسارت استفاده ازش رو نداشته باشه و بیشتر دلشون بخواد همون لاکچری بودن رو از خود نشون بدن. البته که ساعت های طرح ماری بولگاری هم لوکس بودن رو به وضوح نشون میدن، اما با این تفاوت که شاید اسم مثلا رولکس قدرت بیشتری در برند بودن داشته باشه. 

ساعت های فوق العاده بولگاری محبوب دل زنان است، چرا که با چرخش بند دور مچ یه جذابیت جالب ایجاد کرده که باعث میشه اون رو تبدیل به ساعت غیر معمول کنه. اگر جسور هستید بی شک به سراغ این ساعت برید که جلوه دست شما رو چند برابر خواهند کرد.

5454

ساعت محبوب و دیجیتال کاسیو 

در واقع ساعت های دیجیتال یه زمانی مد بودند اما خب بعد از گذشت مدتی دیگه ازشون خبری نبود! اما می بینیم که این روزها دوباره روانه بازار شده اند و با جذابیت خود، علاقمندان بسیاری رو جلب خود کرده اند. 

این ساعت ها رو افراد خاصی دوست دارند که دیجیتالی پسند نیز هستند و تنها به عقربه ها اکتفا نمی کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، ساعت های کاسیو برای شما یه انتخاب جذابن.

683746

ساعت فوق العاده تمام نگین

اگر قرار بر اینه که در یک مهمانی لوکس و با لباس های مجلسی حاضر شوید، قطعا ساعت های نگین دار میتونن زیبایی شما رو فول کنند در حالی که واقعا ساعت های اسپرت با استیتال مثلا عروسی قشنگی ندارن. 

اگر علاقه زیادی به حضور نگین در اکسسوری هاتو دارید بدونید که این ساعت بی تردید مناسب شماست! جلوه براق و درخشنده ساعت نگین دار بر روی دست و اگر در کنارش از یک دستبند هم هم استفاده نمایید و به مچ دستتون ببندید دیگه قطعا تیپ شما رویایی خواهد شد.

9683749

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها