|

هی سیب زمینی میخوری صورتت چاق نمیشه زده به سرت ژل بزنی / قبلش این راهو هم امتحان کن

در این مقاله در خصوص آرایش چاق نشان دادن صورت براتون صحبت کردیم که با انجام دادن اون میتونید گونه هاتون رو پر و برجسته نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که زیباتر به نظر بیان و بابت این موضوع حتی تلاش هم میکنن ولی خب در برخی از مواقع این تلاش ها هزینه های زیادی در بر خواهد داشت مثلا یه عده که میخوان بینیشون زیباتر بشه میرن زیر تیغ جراحی برای عمل بینیشون و خب این که خوب دربیاد و یا نیاد یه ریسکه و از طرف دیگه این که بویاییتون هم دچار مشکل نشه خودش یه ریسک بزرگتره بنابراین تا وقتی که راه های ساده تر و راحت تر هست چرا به سراغ این راه ها بریم مثلا وقتی میشه با تکنیک های آرایشی و کانتور و امثالهم بینی رو کوچک تر نشون داد چرا عمل؟ انتخاب شما چیه روش های تهاجمی یا نرم و لطیف؟

خب در صورتی که یه مقدار در این خصوص فکر کنید احتمالا انتخابتون راه دوم باشه مثلا در صوررتی که لب هاتون خطی و نازک باشه بهتره به جای تزریق ژل به سراغ دونستن این برید که چگونه با رژ لب هایمان را بزرگ کنیم و با پیاده سازی نکاتی که در این خصوص ذکر شده برای خودتون بدون خطر و با راحت ترین راه ممکن لب های روسی بسازید. حالا در این مقاله هم میخواهیم به تکنیک هایی در رابطه با آرایش چاق نشان دادن صورت بپردازیم چرا که این روزا خیلی ها درگیر این هستن که صوتشون رو توپر نشون بدن چون بر اثر گذر زمان انگار صورت آب میشه و گونه ها کوچک تر میشن و خب این موضوع برای اون هایی که رژیم میگیرن حتی بیشتر به چشم میاد. حالا در ادامه بریم به سراغ دونستن این که چطور بدون تزریق ژل و تنها با آرایش گونه هامون رو برجسته نشون بدیم.

آرایش چاق نشان دادن صورت

چاقی صورت با کمک رژگونه

در صورتی که به دنبال این هستید که صورتتون رو با آرایش و میکاپ چاق نشون بدید برای این منظور نباید از رژگونه ها غافل بشید چرا که با اون ها میتونید گونه هاتون رو برجسته تر به نظر بیارید که این موضوع میتونه به نوبه ی خودش باعث بشه که شما چاق تر دیده بشید. پس برای این منظور بهتره که به سراغ اون رژگونه هایی برید که درای رنگ های ملایم و روشن هستن چون رنگ های روشن حتی در خصوص لباس ها هم میتونن خطای دید ایجاد کنن و شما رو چاق تر نشون بدن. برای این که نتیجه ی بهتری از استفاده ی این مدل از رژگونه ها عایدتون بشه پیشنهاد میکنیم که رژگونه تون رو روی برآمدگی که بالای خط گونه هست بکشید و دور رژگونه های پررنگ و غلیظ رو خط بکشید.

آرایش چاق نشان دادن صورت

چاقی صورت با استفاده از هایلایتر

برسیم به یکی از واجب ترین لوازم آرایشی در کیف هر خانومی که میتونه معجزه به پا کنه و باعث بشه استخونی ترین صورت ها هم چاق به نظر بیان یعنی هایلایتر محترم که در این سال های اخیر بسیار مورد استقبال بوده. هایلایتر شما میتونه پودری و یا مایع باشه و این در کارایی اون هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد کرد چون اول و آـخر این وسیله باعث میشه که یه سری از قسمت های صورت شما درخشش پیدا کنه که همین درخشش باعث میشه که برجسته تر دیده بشه اون قسمت ها.

شما برای استفاده از هایلایتر برای پر نشون دادن صورتتون کافیه که این ماده رو زیر استخون گونه بکشید و بعد با براش اون رو به برجستگی که بالای خط گونه هست امتداد بدید و با این کار باعث بشید که عرض صورتتون بیشتر از طول اون دیده بشید که خب این در چاق دیده شدن و کم شدن طول صورت های دراز و استخونی بسیار موثره.

آرایش چاق نشان دادن صورت

چاق نشون دادن صورت با کمک مدل ابرو

توجه کنید که برای چاق دیده شدن صورت همه ی تمرکز خودتون رو روی قسمت لپ و گونه نذارید چون صورت شما در مجموع با همه ی اجزای اون باید طوری به نظر بیاد که انگار چاقه مثلا در صورتی که لب هاتون رو خیلی بزرگ کنید طوری که تناسب اون نسبت به صورتتون از بین بره مسلما صورتتون لاغر و استخونی دیده خواهد شد بنابراین آرایش های نقاط مختلف صورتتون رو در نظر بگیرید که یکی از این قسمت ها ابروها هستن؛ از اونجایی که ابروها قاب صورت شما بشمار میان در صورتی که اون ها رو به درستی آرایش کنید میتونید در پر دیده شدن صورتتون معجزه کنید.

شما برای ابروها رو بردن به سمتی که صورتتون رو چاق نشون بدن میتونید از سایه ابرو رنگ روشن استفاده کنید؛ به این صورت که با استفاده از این سایه دنباله ی ابروتون رو بکشید و در انتها تاج اون رو تکمیل کنید و به هیچ وجه تاج ابرهاتون رو بالایی نکشید و این رو هم بدونید که در صورت استفاده از صابون ابرو و لیفت کردن ابروها صورت شما لاغرتر دیده میشه.

آرایش چاق نشان دادن صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها