|

بهترین مدل دستبند ها مناسب مچ دست چاق / کارتیه و رولکس رو ول کن اینجوری خوشگلتری

اگر شما هم دارای مچ دستی تپلی هستین و نمیدونین چه مدل دستبندی براتون قشنگتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیورآلات در استایل اهمیت بسیار بالای دارند . اصلا مگه میشه شما یک تیپ تکمیل در نظر داشته باشید و بخواید، اما درش از اکسسوری ها استفاده نکنید؟ نه امکان نداره، چرا که هر چیزی چه دکوراسیون خونه و چه استایل یک انسان و چه یک غذای خوشمزه و خوش رخ، همه و همه نیازمند کلیات و به علاوه جزئیات می باشند. اما این جزئیات بای به درستی انتخاب بشن وگرنه قطعا نتیجه ای عکس خواهند داشت. انتخاب و داشتن اکسسوری در استایل میتونه به شدت شیک و جذاب باشه و البته به ظاهر شما دیتیل ببخشه که خب همین موضوع باعث تکمیل شدن تیپ همه آدمهاست.

اما همونطور که گفتیم انتخاب اکسسوری باید متناسب با فرد باشه. مثلا برای خانوما یکی از مورد علاقه ترین زیورآلات استفاده از دستبند می باشد که نباید همینطوری یلخی انتخاب و استفاده بشه، بلکه باید با توجه به آیتما هایی مثل رنگ پوست خانوم خانوما و البته میزان چاقی و لاغریش باشه تا بتونه یه دستبند با جلوه جذاب واقعی بشه. نه فقط یک اکسسوری که انداخته شده و تازه به نازیبا شدن ظاهر فرد هم کمک کنه! اما شما چه شکلی هستین؟ چاقین یا لاغر؟ در این مطلب قراره راجب بانوانی که مچ دستی تپل تر دارند صحبت کنیم که چه سبک دستبند هایی بهشون بیشتر میاد! پس اگر چنین مطلبی نیازتونه، با ما همراه بمونید.

فرم و سایز دست با بدن چجوریه؟

یکی از نظریات غلطی که میون مردم خیلی زیاد شده و تبدیل به تفکر شده، نسبت دادن اندازه کل بدن به فرم دست می باشد. مثلا اکثرا بر این تصورند که اگر یک فرد چاق هستش پس مچ دست و دست هایی بزرگ و چاق داره و بالعکس اگر فردی لاغره، پس حتما مچ دستی لافغر و کوچیک داره که خب باید بگیم سخت در اشتباهید. چرا که مچ دست کاملا بستگی به استخوان بندی اون فرد داره و ممکنه مچش حتی از اونی که تپله هم درشت تر باشه. قطعا انتخاب دستبند نباید بر حسب این باشه که شما شکمی چاق دارید یا خیر!!

دستبند مناسب مچ دست چاق

در مجموع میشه گفت افرادی که مچ تو پر و تپلی دارند، میتونن از دستبندهای متوسط و رو به درشت استفاده داشته باشند. چرا که دستبندهای بزرگ روی مچ دستی که تپله باعث میشه تا لاغر تر دیده بشه و جلوه خوشگلی به دست شما هدیه میده. پس یادتون نره که استفاده از دستبند های خیلی ظریف برای این دست از افراد چندان پیشنهاد نیمشه.

شمایی که مج دستی لاغر دارید و استخوان بندیتون حسابی ریزه، استفاده از دستبند های ظریف  و نازک توصیه میشه چرا که انتخاب درست دستبند میتونه جلوه ای بی نظیر به دستهای ظریف ببخشه و از طرفی هم میریم سراغ آخرین فرم ک میشه مچ دستای متوسط. اگر این مدلی هستین باید بگم که شما خوش شانسین و تقریبا همه سبک دستبندی براتون خوشگله و البته مناسب.

دستبند مدل کاف cuff واقعا جذابن

یکی از مدل‌های خوشگل و پرطرفدار دستبند برای شمایی که مچ‌ های بزرگ دارید دستبند مدل کاف هستش که خب از ویژگی‌ های این دستبند میشه  به نداشتن قفل و سایز بندی سفارشی اشاره داشت و تپلی ها میتونن راحت استفاده کنند. دستبندهای کاف دارای اندازه و پهنای مختلفی هستند که هر کدوم زیبایی منحصر به فرد خودشون رو هم دارند.مثلا دستبند کاف ضخامت 6 سانتی واسه مچ های ظریف اصلا خوب نیست. و البته از طرفی هم نمونه‌ های ظریفشون برای مچ های بزرگ مناسب نیست.

دستبند مناسب مچ دست چاق

با دستبند النگویی Bangel نظرت چیه؟

این سبک دستبند مدل دایره ای و ساده داره که خب تو اندازه های مختلف میتونید پیدا کنید. در متریال این دستبند ها فلزات مختلفی به کار رفته که خب با ارزش ترینشون هم طلاست. دستنبد های النگویی با پهنای زیاد واسه دست های توپر و تپل میتونه خیلی خوب باشه و از طرفی واسه مچ های لاغر مناسب نیست و یه جورایی تو خالی دیده میشه و قشنگ نیست. 

دستبند مناسب مچ دست چاق

دستبند مناسب مچ دست چاق

دستبندهای چرمی که دلبریشون ثابت شدست

دستبند های چربی محبوبیت زیاد دارند که خب هم زنونه و هم مردونشون ساخته میشه و حسابیم مورد علاقه هستند. این دستبند ها تو اندازه و مدلای مختلف طراحی و تولید میشن که خب هر کدومشون برای یک فرم دست مناسبه. اگر شما مچ دستی با استخوان بندی درشت دارید و میخواین دستبند چرمی بخرین، بهتره که مدل طلاکوب شده با پهنای بالا رو انتخاب کنید که مختص خودتونه.

دستبند مناسب مچ دست چاق

انواع دستبند مرواریدی نازدونه و دریایی

طرح مروارید قدیمیه و یکی از کمیاب ترین سنگ های ارزشمندی هستش که تو حوزه زیورآلات میتونین پیدا کنین. تو تولید انواع و اقسام اکسسوری ها به طور طبیعی و مصنوعی از این آیتم استفاده می کنند که خب در دستنبد نیز جلوه خاصی داره. تک پوش های مرواریدی انتخابی زیبا برای فرم دست توپر هستند و مچ دست رو میتونن ظریف‌ تر نشون بدن.

دستبند مناسب مچ دست چاق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی