|

چند ترفند خلاقانه واسه چیدمان میز کار / اینجوری میشی اون خوش سلیقه ای که خیلی شیکه

اگر تو هم مثل من میز کار داری و از سادگیش خسته شدی، پس حتما به این مطلب سر بزن و با ترفندای جذاب میزتو رنگ و رو بده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزا همه ما شاغل هستیم. دخترا و پسران بعد از سن نه چندان زیادی وارد بازار کار میشن و هرکسی به نوبه خودش به فعالیتی مشغول میشه و سعی میکنه تا پول در بیاره. خب از طرفی هم دیگه چند سالی میشه که بیشتر شغل ها پشت میز نشین شدن و هر کسی برای خود یکی یدونه میز کار داره که روزانه ساعات بسیاری رو پشتش میگذرونه. اگر و هم مثل من فردی هستش که میز کار داره، چه تو خونه و چه تو محل کار، بیا و کار و فضایی که روزانه هشت ساعت درش هستی رو جذاب تر کن. باور کن اینجوری یه حس خوب تری پیدا میکنی و نسبت به کار و محیط کاری انرژی مثبت تری داری. تازه میز کار میتونه شخصیت درونی شما رو هم به دیگران نشون بده و بدون اینکه کلامی صحبت کنید خلق و خوی شما رو بهشون توضیح بده. 

حالا چجوری؟ مثلا کمی خلاق باشید و تزییناتی برای میز کارتون در نظر بگیرید. با چیدمان و یه دکوراسیون ریز واسه میز کار، قطعا شما تبدیل به فردی با روحیه بهتر نیز خواهید شد. به جهت دونستن اینکه چطور به چنین میزی برسید فقط کافیه تا با ادام مطلب ما همراه باشید.

1- میز کار خود را منحصر به فرد کنید

تو این دنیا خلاقیت مثل ریگ ریخته. هر فرد تنها با ارائه یک خلاقیت از خود میتونه جعبه بی انتهای خلاقیت ها رو پر تر کنه و اینجوریاست که فقط کافیه تا کمی دست به کار بشه. مثلا میتونید از تقویم، دفتر و یا حتی لوازم التحریری که منطبق با شخصیت خودتون باشه استفاده کنین. با تهیه چنین وسایلی در واقع شما میز خود را شخصی سازی کرده اید و تازه اینجوری خودکار و لوازمتون هم گم نخواهد شد.

3333

2- واسه دکوراسیون میز کار، از اکسسوری ها غافل نشو

البته که این باور استفاده کمتر از وسایل تزیینی بر روی میز کار همچنان وجود داره و درستم هست چرا که اینجوری میز کار شما شلوغ نخواهد شد و تمرکزتون نمیپره! اما توجه کنید که اگه از اکسسوری های کارآمد واسه خوشگلاسیون میز استفاده نمایید میتونه خوب باشه! در ادامه نمونه هایی از اکسسوری های به درد بخور و شیکی رو می بینید که میتونن روی خلق و خوی شما هم تاثیری مثبت بزارند.

b03bdb6a-f3ee-4c3d-80fb-ca2aafd798b9

بسته به اینکه میز شما در خانه هستش یا محل کار، میتونید گل و گلدان خود را انتخاب کنید. مثلا اگه تو خونه هستین خب دستتون باز تره، اما اگر تو محل کار هستین هم میشه که از گل های آپارتمانی ریزه میزه بر روی میز استفاده کرد. یا اصلا اگر مثل من ذوق فراوونی دارید مکیتونید یه گلدون خال و کوچیک بزارین رو میز و هر چند روز یکبار چند شاخه گل طبیعی بخرید و درون گلدان بچینید. اینجوری هم بو و طراوت قشنگی به محیط هدیه داده اید و هم اینکه میزتون یه دکور خوشگل گرفت.

untitled-1_90C6MRS

از طرفی استفاده از آباژور های کوچیک و کتاب و دفترچه هایی که لازمتون میشه میتونن ظاهری آراسته و خوشگل به میز بدن.

3- نظم دهنده ها واسه میز کار عالین

به جرات میشه گفت از خلاقانه ترین اید هایی که این روزا خیلی ترند شده و انواعش وجود داره نظم دهنده ها هستند که برای هر میز و کشو و کابینتی ساخته شدن و میتونیم ازشون برای روی میز کار استفاده کنیم. نظم‌ دهنده‌ ها میتونن خیلی کمک کننده و از طرفی هم خوشگل باشن که برای قرار دادن لوازم تحریر، برگه‌ ها به ترتیب اولویت برای کار و حتی نظم دادن به لوازم شخصی موثر باشن. بدونید و آگاه باشید که استفاده از این لامصبه جذاب میتونه یه میز تر و تمیز و مرتب به شما تحویل بده و تو ذهن دیگران هم فردی با سلیقه دیده بشید. 

Untitled

370e66a3-0388-4460-899b-9b623051adf5

4- تم ها میتونن میز کارتون رو شگفت انگیز کنند!

تم ها خیلی جذابن و در صورتی که میز کار تو خونه دارید و یا اینکه تو محل کارتون لپ تاپ میبرین میشه که از این ترفند استفاده کرد. خب برخی از ما عاشق ماه هستیم، یکسری دیگه هم با دیدن برگ‌ های زرد پاییزی به هیجان میایم که خب بهتره حین انتخاب لوازم روی میز کارتون، از یک تم متناسب  استفاده کنیم.

مثلا میتونید به عنوان مثال یه لیوان، یا دفترچه، و حتی لوازم تحریر و غیره رو از تم مورد نظرتون تهیه کنی. تازه پد موس و برچسب های کلمه برای لبتاب و استیکر ها هم خوبن که دیگه اینا خیلی به سلیقه و ذوق شما ربط داره. در این صورت برای انتخاب رنگ نیز کارمونم آسون تر خواهد شد. فراموش نکنین که این تم ها میتونن برای شما الهام بخش هم باشند. 

8e09795a-88d4-4cbf-afee-4010db054559

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها