|

دست به خونه میزنم صابخونه میفهمه / نترس با کاغذ دیواری استاتیک بدون چسب فضارو آس کن

اگر شما هم تو اجاره ای هستید و دلتون یه تنوع خوشگل تو خونه میخواد، پس حتما کاغذ دیواری تست کنید؛ البته کاغذ دیواری استاتیک رو!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه به خیلی چیزها بستگی داره. قطعا اینکه شما برید یافت آباد و یه عالمه وسیله و خنزر پنزر جذاب و گرون بخرید و بریزید تو خونه ملاک نیست. قطعا زیبایی چیدمان خونن بلدیت میخواد و تنها خرید مهم نیست و اینکه حتی از وسایل ساده هم یک دکوراسیون جذاب بسازید اونه که درسته. اونجوری مشخص میشه که شما با اصول دکوراسیون آشناییت دارید و میدونید کجا باید چه کرد. اما جدا از این مسائل اونچه که واضحه اینه که نمها لوازم خونه نیست که اهمیت داره و یکسری آیتم ها به مانند کاغذ دیواری هم به شدن مهمن. اما نکته اینجاست که این روزا دیگه خیلی از خونواده ها اجاره نشین شدن!

خب در این حالت که صابخونه جان هم اجازه نمیده شما یه صفای خوشگل به دیوارای خونتون بدید، چیکار باید کرد؟ باید دست از خواسته هاتون بکشید و به دیوارای سرد و بی روح خونه نگاه کنید و آه غمگینانه بکشید؟ 

نه دلبندم! فقط کافیه تا با ادامه ای مطلب همراه بشی تا با یه سبک کاغذ دیواری جذاب و کاربردی آشنا بشی. اسمش کاغذ دیواری استاتیک یا همون بدون چسب هستش که میتونه به دیوارای خونت یه نمای جدید و دلبرانه بده، اونم بدون ذره ای خط و خش!

b78176ff-0180-4f61-b879-aa392d186557

کاغذ دیواری بدون چسب؛ یا همون کاغذ دیواری استاتیک

قطعا براتون سوال میشه که آخه چجوری میشه بدون چسب بچسته به دیوار و راحتم کنده بشه جوری که حتی صاحبخونه متوجه نشه چه خبر بوده توی خونش؟ در جواب باید بگیم که این سبک کاغذ دیواری میتونه به هر سطح صافی مثل دیوار، شیشه یا در بچسبه اونهم بدون چسب. چرا که بار الکتریکی ساکن این امکان رو بهش میده و در نهایت هم بدون ذره ای آسیب به دیوار دوباره از دیوار جدا بشه، البته به دست شما.

کاغذ دیواری های استاتیک تا 6 ماه به طور مداوم خاصیت چسبندگی دارند و اگر هم نیازشون نداشته باشید میتونید تو حالت رول شده تایم بیشتری ازشون نگهداری کنید. جالب بود نه؟

تازه به دلیل راحتیه کار، میتونید تنوع زیادی به طرحلشون بدین و اونچه که دلتون میخواد رو دیزاین کنید.

 

واسه طرح کاغذ دیواری به چه نکته هایی توجه کنم؟

خب همه ما میدونیم که از مزیت های استفاده از کاغذ دیواری اینه که میتونید اون طرحی که دلتون میخواد رو حتی همراه با پوستر تهیه کنید و یه فضای مورد پسند برای خودتون بسازید. اینجوری میشه فضاهای خونه رو تفکیک کرد و مثلا برای قسمت نشیمن و پذیرایی یه فرقی قائل شد.

به علاوه اینکه تنوع کاغذ دیواری ها یه خوبی دیگه هم دارن و اون اینه که مثلا اگر سقف فضای شما بیش از اندازه بلنده و از این موضوع چندان خوشحال نیستید، میتونید با خرید کاغذ دیواری های طرح افقی این موضوع رو تا حدود قابل توجهی اصلاح کنید و یه خطای دید کوتاه تر ایجاد نمایید. 

و بالعکس اگر دیواری کوتاه دارید با کاغذ دیواری های طرح عمودی دیوار رو بلند تر از اونچه که هست نشون بدید.

کاغذ دیواری میتونه کنترل صدا هم باشه؟ 

بله که میتونه. خب همونطور که میدونید کاغذ دیواری ها تنها در طرح نیست که تنوع دارند و در جنس نیز اینچنین هستند. بعضی از کاغذ دیواری های موجود در بازار عایق صوتی هم هستند و اگر شرایط خونه شما طوری بود که آلودگی های صوتی اذیتتون میکنه میتونید با استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها در واقع با یک تیر دو نشون بزنید.

اینجوری هم با طرح های جذابشون یه جلوه خاص به دیوار جانتون دادید و هم اینکه خونه رو از آلودگی صوتی دور کنید. 

فراموش نکنید که اگه دیوار شما با همسایه مشترک هستش و جنس دیوار سفاله، به جهت عایق کردن ابتدا باید دیوار رو با پشم سنگ و کناف عایق کنید و بعد بر روی کناف از کاغذ دیواری مورد نظر استفاده نمایید.

کاغذ دیواری متالیک و براق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها