|

چیا خونه رو از بی روحی در میاره؟ خوشگلیه خونه مفت نیست اینجوری واسش سلیقه خرج کن بانو

اگه شما هم خونتون بی روح و سرد شده نمیدونید با چه وسایلی بهش انرژی ببخشین، پس حتما با انی مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین یه موقع های به خونه یکی از اقوام و یا دوستامون مهمون میشیم بعد که میرسیم و همین که پامون رو میزاریم تو خونه اصلا یه انرژی و مود عالی بهمون جذب میشه و میره تو پوست و جونمون. اصلا اینجوری نه تنها انرژی مثبتمون بیشتر میشه و یه روحیه شاد تر پیدا می کنیم، بلکه انگار دلمون نمیخواد برگردیم به خونه خودمون! چی میشه که این اتفاق میوفته؟ مگه اون خونه چی داره ؟ یه نگاه کلی به اطرافمون میندازیم و حتی شاید از صاحبخونه بپرسیم مبلتون رو از کجا گرفتین؟ میز ناهارخوری و کتابخونه ای که اون گوشه گذاشتین چی؟

15

به خودمون میایم می بینیم بابا همه اینارو منم تو خونم دارم که! پس چرا مال اینا اینجوریه مال ما اونجوری! به نظرت چه اتفاقی افتاده؟ احتمالا شما اونجا اون حس خوبه رو گرفتین اما به اندازه کافی نگاه به جزئیات نداشتن. اصلا شاید هم چیدمانی مناسب ندارین و این خونه چیدمانی دقیق مطابق با اصول و با چاشنی سلیقه داره، چیزی که احتمالا تو خونه شما پیدا نشده و روح شما تو یه خونه دیگه داره دنبالش میگرده!

دلت میخواد خونه تو هم مثل خونه اون بنده خدا بشه؟ فقط کافیه تا با ادامه این مطلب همراه باشی، همین.

Modern-decoration-style

1- به جای هزار تا کوسن؛ پاف بزار

دیدین که نگفتیم کلا کوسن های عزیز اون رو کنار بزارید چرا که کوسن بر روی مبلمان جای خودش رو داره و تنها به نیت زیبایی ازش استفاده نمیشه، بلکه به عنوان یک بالشتک نرم برای پشتی هستش. 

اما دیدین تو یسری از خونه ها میان و هزار تا کوسن میزارن؟ دوره این سبک چیدمان دیگه تموم شده پیشنهاد می کنیم که برین سراغ خرید حتی شده یک پاف. پاف ها میتونن یه زیبایی رو مد و جالب به فضا بدن جوری که وقتی تو خونه راه میریم حس خفن بودن داریم!

Untitled

2- گل و گلدون یادت نره؛ مخصوصا موقع اومدن مهمون

خب میشه گفت یکی از بهترین آیتم هایی که تو این چند سال اخیر تند شده گل و گلدون ای طبیعی هستش و البته نگهداری ازشون. البته که گل های بزرگ آپارتمانی جای خودشون رو دارند زیبایی خاصی به فضای خونه میدن، اما یادتون نره که گل های کوتاه قامت آبشاری که رنگ برگ های سبز روشن دارند هم میتونن یه صفا و انرژی به شدت مثبت تو خونه ایجاد کنند. 

از طرفی هم وقتی مهمون میخواد بیاد خونتون و یا برای سفره هفت سین و میز ناهار خوری و غیره از گل های طبیعی رنگی کمک بگید. واقعا خوشگلن. تصور کنید چند رنگ گل رنگی رو با هم ترکیب کنید یا شاید هم رز های دلبری که هم بوی عاشقونه ای دارن و هم ظاهری لاکچری. واقعا زیباست …

Untitled

3- دیگه زمونه رومیزی سر اومده؛ اکسسوری و شمع بزار

خب تا همین چند سال پیش همه مامانا به دنبال رومیزی های طرح دار و گلدار و ترمه و بافت و اینجور چیز ها بودن که البته باید بگیم واقعنم خوشگل و حتی گرون بودن. اما از وقتی که دخترای دهه هفتادیمون رفتن سر و سراغ زندگیشون و عروس شدن، ایده هایی جدید به رخ کشیدن.

مثلا اینکه اومدن و به جای پهن کردن رومیزی های مختلف، از اکسسوری ها استفاده کردن. المان هایی به مانند شمع های تزئینی و یا سینی هایی که اکسسوری های ریز و درشت داخلشون دارن و به رنگ های طلایی یا نقره ای هستند. 

10

تازه وقتی مهمون میاد هم میشه شمع ها رو روشن کنین و انرژی خوب شمع رو به محیط انتقال بدید. بله خانوم زیبا دقیقا با همین کارای ریز و دلبرانه هستش که خونه میتون از اون سردی و بی روحی در بیاد و به یه خونه ایده آل با مود خوب تبدیل بشه. 

اینجوری خونه شما هم کسی بیاد اون حس خوب بهش میچسبه و میره واسه بقیه تعریف میکنه.

9c117e0af6cbbd39cd20009a26618385

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها