|

پرده آشپزخونه قد پذیرایی گرون نیست میشه نو خرید و دلبرش کرد / انواع پرده رو یاد بگیر

اگر برای عید قصد خرید پرده واسه آشپزخونه رو دارید پس بهتره که با مدلای مدرن و کاربردی آشنا بشید تا با یک تیر دو نشون بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب میشه گفت پرده از دست عناصری محسوب میشه که تو هر فضایی بیاد میتونه اون محیط رو به طور کل نغییر بده. خیلی از لوازم هستند که تنها کارشون زیباسازی فضاست و یا برخی هستند که اصلا زیبایی ندارند و تنها به لحاظ کاربردیه که استفاده میشن. اما پرده درست به میزان پنجاه پنجاه عمل میکنه و هم به جهت خوشگلاسیون فضاست و هم برای جلوگیری از نور و دید از بیرون و تو فصل سرد هم میتونه میتونه به تنهایی یه عاشق درست حسابی واسه سرما باشه. 

اما کمی ریز بین تر بشیم. مثلا بریم داخل خونه و چیدمان و قصه دکوراسیون. پرده برای پذیرایی اهمیت زیادی داره اما درست به همون میزان واسه آشپزخونه هم مهمه چرا که شما وقتی وارد یک خونه میشید قطعا بعد از هال و پذیرایی، به اون فضایی که سریعا چشمتون میخوره آشپزخونه هستش. اگر شما آشپزخونه ای دارید که پنجره داره، یقین داشته باشید که باید پرده بزنید و تازه بعدشه که می بینید اوف آشپزخونه چه رنگ و رخی پیدا کرد! 

اما خب یکسری از خانوما نمیدونن برای این فضا چه سبک پرده ای مناسبه که در این مطلب قراره این موضوع رو بدونیم و یاد بگیریم.

Untitled

میخوای آشپزخونه مدرن باشه؟ پرده زبرا بهترینه

پرده زبرا یه نوع پرده غلتکی هستش که در واقع از نوارهای افقی تور و پارچه تشکیل شده. پرده زبرا دو لایه هستش و نوار هایی ظریف داره. پرده زبرا میتونه پنجاه درصد نور خورشید رو وارد فضا کنه و یه روشنایی متناسب به اون محیط بده.

zebra-curtains-for-the-kitchen-1

این سبک پارچه و پرده جوریه که میتونید به راحتی میزان نور و دید رو تنظیم کنید و به شکل درصدی کم یا زیاد کنید. در حالتی که نوار های پارچه به طور کامل در برابر نوار های تور قرار بگیرن میتونن نور رو مسدود کرده و کلا نزارن خورشید جان به داخل نفوذ کنه! از طرفی هم اگر دلتون بخواد تمام نور و دید به بیرون رو داشته باشید میتونید به طور کل پرده رو بالا بزنید و حالشو ببرید. این پرده با مزیت بیشترین کنترل نور، زیبایی منحصر به فردی هم داره که خب با توجه به طرح ها و رنگ های مختلفش دست شما رو در انتخاب حسابی باز گذاشته. این سبک پرده شستشویی آسونی هم داره و به بادوام بودن هم مشهوره و تازه مدل برقی هم داره.

Untitled

اینبار پرده ورتیلاین رو در آشپزخونه ببینید

این سبک پرده یه پیشنهاد کاربردی و شیک واسه آشپزخونه های مدرن هستش که خب از بالا تا پایین پنجره رو میتونه پوشش بده و ظاهری مجلل به فضا بخشه. این سبک پرده به شکل لایه ای هستش که خب هر موقع دلتون بخواد نور رو به همراه یه حریم شخصی تو خونتون داشته باشید میتونید تنها تور رو روی پنجره بیارید و هر موقع هم که دلتون تاریکی و حریم شخصی کامل خونه رو خواست قسمت پارچه ای پرده رو هم بکشید.

اگه آشپزخونه ای دارید که درب تراس بهش میخوره، بهتون پرده ورتیلاین رو پیشنهاد میدیم چرا که این سبک پرده به دلیل به دلیل اسلاید های مختلفی که داره میتونه به شکل جداگانه باشه و خیلی راحت وقتی میخواین در تراس رو باز کنید مزاحم کل پرده نشید. 

Large

از طرفی هم جدا بودن اسلاید های پرده باعث شده تا شما بتونید اگر دلتون میخواد این اسلاید ها رو به رنگ های متنوع در بیارید و یه ترکیب رنگ رنگین کمانی بسازید. از طرفی هم در صورت خراب شدن هر لایه دیگه نیازی نیست کل پرده رو بیارید پایین و تنها همون اسلاید مورد نظر جدا میشه.

پرده سان اسکرین که دیگه نوبرشو آورده

پرده سان اسکرین از دست پرده های شیک و مدرنی محسوب میشه که میتونه اثرات زیان بار و ناجور نور خورشید رو کنترل کنه چرا چون اشعه‌ های ماورابنفش نور خورشید رو حذف و فیلتر میکنه. اینجوری دیگه اگه مبلمان و یا وسیله ای زیر پنجره و جلوی نور خورشید بود پوسیده و یا خراب نمیشه. 

more-sunscreen-roller-blinds-1

پرده سان اسکرین اینجوریه که واسه آشپزخونه هم میتونه روشنایی بیرون رو به داخل هدایت کنه و هم اینکه از ضرر های اونها جلوگیری داشته باشه. این سبک پرده میتونه ظاهری متفاوت به آشپزخونه شما بده و به طور کلی میشه گفت از دست پرده های خیلی عالی واسه این فضا هستش. 

sunscreen-shade-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها