|

بارانی رو با چه شلواری بپوشیم؟ / زمانی با بارانی میتونی اِفه بیای که ماهرانه ستش کنی

در این مقاله در خصوص این موضوع که بارونی رو با چه شلواری بپوشیم صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده یه استایل شیک بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چقدر برای این که تیپ و استایل خوب داشته باشید اهمیت قائل هستید؟ کم، زیاد و یا خیلی زیاد که دیگه افراطیتون میکنه که در این اندازه هم خوب نیست ولی از اون طرف اهمیت ندادن هم خوب نیست مثلا شاید بعضی ها در این بین بگن مهم این هست که خودمون چطور دوست داشتیم و بقیه مهم نیستن که خب این یه باور غلط هست چون ما انسان ها اجتماعی هستیم و مجبور به معاشرت با آدم های دیگه هستیم حتی در حد رفتن تا بقالی و سوار تاکسی شدن و... توی همه این موقعیت ها ما با آدم ها سزر و کله داریم بنابراین خیلی مهم هست که چی میپوشیم چون در صورت داشتن یه استایل شیک اون ها از ما یه ذهنیت خوب میسازن و حتی ممکن هست که بیشتر بهمون بها بدن میدونید چرا؟ چون اون ها ناخودآگاه این حس رو میگیرن که شما به خودتون ارزش و بها میدید بنابراین اون ها هم باید بهتون احترام بذارن!

پس اگر تا به الان هم زیاد روی این موضوع حساس نبودید از این به بعد رویه ی خودتون رو تغییر بدید و با وسواس و دقت بیشتری آیتم ها رو در استایلتون انتخاب کنید و البته که در این بین بیه سلامت پوست و موتون هم برسید که یه خانوم لاکچری هیچ موقع نمیذاره پوستش خشک بشه چون آبرسان های خوب رو میشناسه و رو میزش انواع اون ها رو داره و میدونه که چطور از بدن خودش مراقبت کنه چون قراره تا آخر عمرش خودش همراه خودش باشه پس قدر خودش رو میدونه. حالا از اینا بگذریم و بحث رو زیاد فلسفی نکنیم بریم به سراغ موضوع مقاله ی امروز که در باره ی این سوال هست که بارونی رو با شلواری بپوشیم که شاید دغدغه ی شما هم باشه جوابش پس بریم سراغش.

بارونی رو با چه شلواری بپوشیم

شلوار بگ یکی از آیتم هایی که شما رو در کنار بارونی جسور و خلاق نشون میده

این روزا شلوارهای آزاد که به شلوارهای بگ معروف هستن بسیار ترند شدن و یه عالمه طرفدار دارن و بین مردم از هر سن و قشری جذابیت خاصی دارن ولی خب یه عده هستن که به نظرشون این شلوارها به علت گشاد بودن برای فصل سرما مناسب نیستن در حالی که اینطور نیست چون بالاخره این شلوارها همن جنس ضخیمی دارن و حتی شما میتونید بهترین استایل های خودتون رو با این شلوار در فصل های سرد مثل زمستون خلق کنید مثل پوشیدن شکت با اون ها، پالتو فوتر و... که در این بین شاید باورتون نشه که بارونی و شلوار بگ میتونن چه ترکیب خاصی باشن و حسابی برنده.

البته که باید این نکته رو رعایت کنید بارونی های کوتاه رو با این شلوار ست کنید چون در صورتی که بارونی شما بلند باشه در کنار شلوار بگ بی نظم دیده میشید. بعد از ست کردن این دو آیتم باهم برای این که استایل خودتون رو هر چه زیباتر تکمیل کنید میتونید به سراغ کفش های اسپرت، کتونی ها و یا بوت های رسمی و پاشنه دار برید و از این طریق بدرخشید.

بارونی رو با چه شلواری بپوشیم

بارونیت یه مام استایل یا جاگر میخواد که بگه تو دختر به روزی هستی

اون دسته از شلوارهایی که اسپرت هستن چه در شلوارهای مردانه و چه در شلوارهای زنانه بسیار طرفدار دارن چون این مدل از شلوارها رو میشه به علت کابردی بودن و راحتی که دارن با استایل های مختلف ست کرد که خب یکی از این مدل شلوارها شلوار جاگر هست که تقریبا آزاده و توی قسمت مچ و کمر اون کش وجود داره و میشه اون رو در موقعیت های مختلف بجز موقعیت های رسمی پوشید یعنی برای باشگاه برای کافه رفتن و... شما میتونید به سراغ این شلوار برید. بنابراین در صورتی که میخواهید بارونی بپوشید و به دنبال راحتی در استایلتون در طول روز هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ یه ست هودی و شلوار جاگر و یا سه شلوار مام استایل با بارونتیون هست که میتونه شما رو به روز نشون بده.

بارونی رو با چه شلواری بپوشیم

بارونی رو با چه شلواری بپوشیم

یه استایل شیک و کلاسیک با بارونی میخواهید سراغ شلوار اسکینی برید

شما میتونید با اون دسته از بارونی هایی که کلاسیک هستن لباس های مختلفی رو خیلی راحت ست کنید ولی از اونجایی که این مدل از بارونی ها اصالت خودشون رو حفظ کردن مثل کمربند، طراحی ساده و چهار دکمه ای که توی قسمت میانی لباس هست بهتره که این ترکیب رو با یه شلوار اسکینی ست کنید تا در عین کلاسیک بودن مدرن دیده بشید چون این ترکیب هرگز از مد نمیفته و همیشه ترند هست. برای تکمیل کردن بهتر استایلتون هم بهتره که در کنار اون ها به سراغ بوت های تا زانو برید. 

بارونی رو با چه شلواری بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها