|

دیگه واسه عکس گرفتن از خورش خوشمزت نگران نباش / با چراغ سنسور دار کابینت همه چی روشنه

اگر شما هم دلتون یه نورپردازی خوشگل میخواد که نیازی هم به هی کلید زدنش نباشه، از چراغ های سنسور دار مخفی غافل نشید که بهترینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه اینجوریه که یکسری آیتم و لوازم و اکسسوری ها و حتی خیلی از خنزر پنزر ها دور هم جمع شدن دکوراسیون رو تشکیل میدن. چیدمان خونه اگر روی اصول باشه میتونه حتی در ساده ترین حالتش هم زیبایی و جلوه خودش رو داشته باشه. اما اگر به درستی نباشه، قطعا با جذاب ترین وسایل هم نمیتونه اون وایب خوب رو بده و در ظاهر نیز نه چندان زیباست! 

اما همونطور که گفتیم دکور هر خونه ای با آیتمای کوچیک  بزرگشه که میتونه خوشگل بشه. مثلا نورپردازی! شما ببینی اگه نور خونت کم باشه، هزاری هم واسه دکور خرج کنی به چشم میاد؟ خیر قطعا نمیاد تازه تاریک و غمبار م دیده میشه. همه چیز دقیقا به همین شکل به هم متصله و فضا رو شکل میدن. 

چراغ سنسور دار مخفی

در این مطلب میخوایم راجب چراغ های سنسوردار مخفی صحبت کنیم. ایده ای جذاب که به ذهن هر کسی نمیرسه، در حالی که به شدت کاربردیه و میتونه دهم به لحاظ کاری و هم زیبایی تاثیر گذار باشه.

چراغ سنسوردار چی هست اصلا؟

در حال حاضر برای نورپردازی های جذاب از المان های مختلف استفاده میشه که چراغ سنسوردار نیز یکی از اونهاست. این سبک نورپردازی برای هر کجای خونه که باشه، علاوه نورپردازی که داره به هوشمند سازی فضا نیز کمک میکنه. چرا که خب چراغ های قدیمی حتما باید کلید داشته باشن و بعد از زدن کلیدشون به روشنایی میرسیدیم، اما این سبک نورپردازی به طور خودکاره و به محض کوچیکترین حرکت روشن خواهد شد.

البته که سنسورهای استفاده شده در این چراغ‌ ها مدلای مختلفی دارن و به جهت روشنایی محیط عکس العمل‌ های متفاوتی از خود نشون میدن. چراغ های سنسوردار مخفی میتونن برای خیلی از فضاها استفاده بشن و یه عملکرد ایده آل به شما ارائه بدن. در ادامه ببینید ویدیویی از موراد گفت شده رو.

انواع چراغ سنسور دار؛ مثلا واسه زیر کابینت وقتی میخوای عکس بگیری

احتمالا برای شما هم پیش اومده که  یه غذای خوشمزه درست کردین و بعد دلتون خواسته ازش یه عکس خفن اینستایی بگیرین، اما یهو دیدن ای بابا هرجای کابینت که کمیزارین انقدر تاریکه و ظلماته که هیچی از رنگ و لعاب غذا دیده نمیشه. اینجاست که میتونین با استفاده از چراغ های سنسوردار یه نور جذاب ناناز ایجاد کنین! این سبک چراغ‌ های زیر کابینتی مگنتی شارژی هستند که با سنسور حرکتی و قابلیت شارژ مجدد به عنوان یک راهکار نوین و هوشمند در زمینه نورپردازی خونه به شدت مورد توجه قرار گرفتن و محبوب شدن. این چراغ‌ ها میتونن خیلی رتحت و سریع نصب بشن و با تغییر رنگ در نور یه تحول چشمگیر به شما ارائه بدن.

چراغ سنسور دار مخفی

چراغ سنسور دار واسه کجاهای خونه خوبه؟

البته همونطور که در ویدیو هم مشخص بود این چراغ های سنسوردار میتونن برای بسیاری از فضاها به مانند داخل کمد دیواری واسه بهتر دیدن لباس های خوشگلمون، و یا شاید هم نصب در راهرو به جهت روشن شدن در نیمه شب و رفتن به سرویس بهداشتی و غیره استفاده بشه.

چراغ سنسور دار مخفی

تفاوت چراغ های سنسوردار با دیگر نورهای مخفی

نور مخفی های بسیاری هستن به مانند کناف سقفی و یا هالوژن ها و حتی تنور لاینی که میتونن فضای مورد نظر رو به خوبی هم روشن کنند و هم یه خوشگلاسیون مدرن به اون فضا بدن، اما در واقع همه اونها نیاز به کنترل دارند و تنها چراغ های سنسوردار هستند که میتونن به شکل خودکار روشن بشن و نیازی هم به این راهنکتر قدیمی، یعنی دسترسی به کلید نداشته باشن.

در واقع اینکه به شکا خودکار روشن میشن هم خوبه و هم بد. مثلا اینجوریه که اگه نو خونه کسی تکون بخوره خیلی راحت شما متوجه خواهید شد!! و از طرفی هم هرکی تکون بخوره شما متوجه خواهید شد! این هم خوبه هم بد درسته؟ 

چراغ سنسور دار مخفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی