|

آینه رو به دکوراسیون خونه اضافه کن و اثر شگفت انگیزش رو ببین/ چند ایده ساده و کاربردی

توی این مقاله با چند ایده راحت و کاربردی برای استفاده از آینه در دکوراسیون منزل آشنا میشی تا اگه موقعیتش برات پیش اومد ازشون استفاده کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه و فکر کردن به جزئیات اون برای کسانی که علاقمند به این موضوع هستن، سرگرمی خیلی جذابیه. مخصوصا وقتی قصد اثاث کشی به خونه جدید رو داری یا میخوای وسایلت رو عوض کنی. اینکه چه پرده ای انتخاب کنی، چه لوستری بخری، مبلمان و فرش رو چجوری ست کنی، دیوارهای پذیرایی رو چجوری رنگ کنی و... همگی کلی جای فکر و کار دارن. چند سالی میشه که استفاده از آینه توی دکوراسیون خونه ها خیلی بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته و اگه درست استفاده بشه نمای خاص و جذابی به فضای خونه میبخشه! توی این مقاله میخوام چند ایده استفاده از آینه در دکوراسیون خونه رو باهات درمیون بذارم تا اگه موقعیتش پیش اومد ازش استفاده کنی. تا پایان همراهم باش...

ayene-dekor7

استفاده از آینه برای بزرگ نشان دادن خانه

استفاده از آینه های ساده یا دکوراتیو در جاهای مناسب هال و نشیمن، کمک خوبی هست که تا حد زیادی خونه رو بزرگتر و روشنتر از چیزی که هست نشون بدی. یک دیوار نسبتا بزرگ که ترجیحا روبروی پنجره نورگیر قرار داره رو میتونی به نصب آینه اختصاص بدی و تاثیر فوق العاده اون رو در تغییر فضا و دلبازتر شدن خونه‌ت ببینی.

ayene-decor9

آینه قدی رو فراموش نکن!

گذاشتن یک آینه قدی با قاب چوبی یا فلزی، در جایی که بتونی راحت روبروی اون قرار بگیری، ایده خوبی برای استفاده از آینه در دکوراسیون خونه محسوب میشه. گذاشتن چند جاشمعی و گلدون طبیعی در کنار این آینه قدی به فضاسازی زیباتر کمک خوبی میکنه.

ayene-dekor1

آینه های پازلی، مکمل دکوراسیون مدرن

چند سالی میشه که استفاده از آینه های پازلی با اشکال نامنظم مد شده و زیبایی خاصی به فضای هال و نشیمن شما میده. انواع خیلی زیادی از این آینه ها وجود داره که با کمی جستجو میتونی اون مدلی رو که متناسب با سلیقه و فضای خونه‌ت هست رو پیدا کنی و سفارشش بدی.

ayene-dekor6

استفاده از آینه روی کنسول

کنسول ها هم چند سالی هست که خیلی بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفتن و در انواع کلاسیک و مدرن میشه اونها رو سفارش داد. قرار دادن یا نصب کردن آینه روی کنسول یکی دیگه از موارد استفاده از آینه هاست که زیبایی خونه‌ت رو دوچندان میکنه.

ayene-dekor5

قاب های متعدد آینه روی یک دیوار

یکی دیگه از ایده های جذاب برای استفاده از آینه در منزل، نصب کردن چندین آینه بزرگ و کوچیک در کنار هم و روی یک دیواره. با توجه به سبک دکوراسیون خونه میتونی این آینه ها رو انتخاب کنی و فضای جالبی رو به وجود بیاری که نگاه ها رو به خودش جذب کنه.

ayene-dekor2

استفاده از آینه روی دیوار ورودی خونه

استفاده از آینه روی دیوار ورودی خونه یکی از پر کاربردترین موارد استفاده از آینه توی خونه هاست. قرار دادن آینه در جایی که افراد به محض وارد شدن خودشون رو در اون ببینن ایده خوب و جذابیه و فضای خونه رو هم دلباز و روشن تر نشون میده.

ayene-dekor3

توی این مقاله با چند ایده ساده و کاربردی برای استفاده از آینه در منزل آشنا شدیم که امیدوارم ازشون استفاده کنی و به خونه‌ت فضایی تازه و جذاب ببخشی. بقیه مطالب سایت در مورد دکوراسیون رو اینجا میتونی ببینی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی