|

ببین مد 2024 چه دکوراسیونی رو کرده از ذوق دلم ضعف رفت / با این رنگ چه جون داده به فضا

اگر شما هم عاشق دکورسایون خاص با رنگای جیغ و شاد هستید پس پیشنهاد می کنیم که حتما با این مطلب همراه بشید تا ذوقتون رو ده برابر کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب همیشه و همه جا شنیدیم که دکوراسیون نیز به مانند دنیای استایل، قوانین خاص خودش رو داره. بهمون گفتن و تو سبک دکوراسیون های مختلف یکسری اصول دیدیم که البته نقض کردنشون کار عاقلانه ای نیست چرا که این اصول کاملا درست و به جا هسنند اما تا یه حد و حدودی.

مثلا اینکه شما مطمئنید که قانون گذار عزیز، اون طراح دکوراسیون که اومده و یکسری باید ها و نباید ها تعیین کرده، حتی ذره ای سلیقه و خواست خودش رو در این قوانین جای نداده. قطعا و بی شک این کار رو کرده و حتی ممکنه که ناخودآگاه، اما اونچه که تو سلیقه خودش بوده رو هم به مراتب و به صورت ریز و سوسکی تو اصول اولیه دکوراسیون نشونده.

LIVING ROOM MODERN DECOR IDEAS

همه میگن دکوراسیون باید فلان باشه، ولی تو برو دنبال بیسار!

مثلا اینکه همیشه شنیدیم باید رنگ دکوراسیون جوری باشه که چهار صباح دیگه دل رو نزنه که خب این از اون حرفاست که کاملا منطفی به نظر میاد. اما از اونجایی که دنیا دو روزه و زندگی مثل برق و باد داره میگذره، چرا نباید جسارت به خرج بدیم؟ بنده به شخصه عاشق و شیفته رنگ های مختلف هستم و دلم میخواد خونم به سبکی دکور و چیدمان بشه که رنگ های مختلف و جون دار درش به وضوح دیده بشه.

شاید بگین خب توام که داری سلیقه خودت رو به ما میگی که خب باید بگم سلیقه من دقیقا همون سلیقه ای هستش که میگه جسارت به خرج بده و اگر تو هم اینچنین دلت میخواد پس برو جلو و انجام بده. تو خونه های ما ایرانی ها معمولا رنگ های کرم قهوه ای هستند که بر دکوراسیون و چیدمان خونمون حکم فرمایی میکنند. این موضوع جوری تو پوست و جون و استخونمون رفته که گویی غیر این باشه اصلا درست نیست و شما  قوانین رو زیر پا گذاشته اید. در این مطلب قراره با سبک دکوراسیون های خاصی آشنا بشیم که شاید هم کمی سر به سرزمین دیزنی زده باشه و فرای حد معمول پیش رفته باشه، اما زیباییش اونجاست که اگر واقعا عاشق این سبک دکوراسیون باشی میفهمی چقدر این تصاویر به روحت نفوذ میکنن و حتی از دیدنشون هم به ذوق میای.

Aesthetic home ideas

از پذیرایی شروع می کنیم

خب همه ما وقتی وارد خونه کسی میشیم اولین جایی که چشممون میفته و نگاهش میکنیم قسمت نشیمن و پذیرایی اون خونه هستش که مورد توجه قرار میگیره. پس تو این فضا استفاده از رنگ و سبک مبلمان مناسب با فضا و تناژ رنگی خیلی اهمین داره. مثلا اگر شما فردی هستید که دلتون میخواد تا خونه ای لاکچری طور داشته باشید و از طرفی هم از رنگ ها غافل نشید. بهتره که بدونید رنگ طلایی برای دکوراسیون به تنهایی وظیفه لاکچری کردن رو به دوش میکشه و میتونه این امر جذاب رو انجام بده. 

در ادامه می ببیند استفاده از رنگ طلایی رو که به تنهایی نمیتونه زیبایی رو بهتون ارائه بده، پس در اینجا کافیه تا سفید صدفی رو هم مخلوط کنید و به جهت زیباسازی هر چه بیشتر و خوشگلاسیون رنگها، قرمز جیغ هم اضافه کنید. شما این ترکیب رو بزنید، اگر پشیمون شدید با من!

download (1)

اگه خونمون کوچیک بود چی؟

خب سوال خوبی بود! اگه خونمون به میزان کافی بزرگ نبود و یه فسقل فضا داشتیم چی؟ اصلا نگران نباشید چرا که رنگ ها و زیبایی هاشون فراوونه و تنها کافیه تا با انتخاب رنگ مناسب به اونچه که دلتون میخواد برسید. 

مثلا گلبهی و سورمه ای! به نظر من ک ترکیب این دو رنگ در کنار هم ایده آلی ناب و چشمگیر برای شما میسازند. از اونجایی که مبلمان اصلی ترین عنصر در هال و پذیرایی محسوب میشن، پس چه بهتر که با این عنصر بازی نکنیم و رنگا و دیزنی رو به خونمون دعوت نکنیم؟ انگاری سفید برفی با اون لباس خوشگلش اومده به خونتون رنگ داده و رفته!

7198c0bf-5feb-446f-86ed-514db4d62652

این سه رنگ واسه اتاق خواب آرامش و خوشگلی رو ربان پیچ شده بهت هدیه میدن

قطعا یه سلیقه ای مثل من نمیتونه به این سادگیا از کنار اتاق خوابش بگذره و بگه بیخیال بابا هر رنگی شد، شد! اتاق خواب محل اسراحت و آرامش شماست. پس در انتخاب رنگ دقت کنید و از طرفی هم برای به کرسی نشوندن حرف و سلیقتون میتونید برید به سراغ رنگ هایی که این دو خواسته شما رو برآورده می کنند. مثلا سبز و زرد! 

این دو تا رنگ اونقدری به هم میان که کاملا متوجه میشید این دو رنگ از یه رگ و ریشه هستن! اما قطعا با وجود اونها آرامش تو اتاق خواب شما دیده نمیشه و اینجاست که میرید سر و سراغ رنگی مثل سفید صدفی. ترکیب این سه رنگ در اتاق خواب زیبایی و آرامش رو خیلی خوشگل به شما تقدیم میکنن.

20 Mesmerizing Teal Bedroom Ideas For 2023

واسه سرویس بهداشتی چه ایده ای داریم؟

اصلا سرویس بهداشتی اسمش روشه، بهداشت! آدمو یاد گل و بلبل میندازه! دستشویی ازاونجایی که خودش یه فضای نه چندان جذاب به نظر میاد، اما با استفاده از رنگ های جذاب و ست سرویس های دلبرانه، قطعا این فضا هم میتونه برای خودش شاهانه بشه و قیافه بگیره. 

یادتون نره گفتیم که طلایی فضا رو لاکچری میکنه. اینم نتیجش!

53a122a5-2249-4623-84f9-6a5aa89d36fb

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها