|

رو کابینت آشپزخونه چی بچینم که خوشگل باشه؟ / خنزر پنزر واسه بی سلیقه هاست! اینا خوبن

اگر شما هم برای زیباسازی روی کابینت آشپزخونه موندین چیکار کنین که هم خوشگل بشه و هم شلوغ دیده نشه، پس بهتره که حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب تو آشپزخونه خیلی لوازم وجود داره که مورد استفاده قرار میگیره. البته بعضیاشونم بیشتر نقش دکوری دارن و کمتر مورد استفاده قرار میگیرن، اما خب از اونجایی که مامانای ایرانی دوست دارن از همه چی حداقل یکی یدونه ام شده داشته باشن، یهو می بینیم یه کشو پر از خنزر پنزر هستش که ده سال یکبار هم از لوازمش استفاد نمیشه! بگذریم و برسیم به این فضای خدماتی جذاب که یه عالمه کار از پسش بر میاد و از نظر کاربردی فول تایم داره کار میکنه و از نظر زیبایی هم بعد از پذیرایی تو چشم ترین قسمت خونست.

خب آشپزخونه پره از کانتر و کابینت! تو این فضا معمولا اینجوریه که اگر هیچی نزاری رو کابینت ها خب خالی میشه و دیگه تا این حد از خالی بودن فقط به مذاق مینیمالیست ها خوش میاد. اما سوال اینجاست که خب چیدن یه عالمه وسیله برقی و دکوری های مختلف که از مد افتاده، پس چی بچینم خوشگلتره؟ خب با توجه به اینکه این روزا دیگه سبک پاسماوری ها تغییر کرده و جذاب تر شدن، از طرفی هم استند های جذابی روانه بازار شده که از جنس چوب می باشند و میتونن فضایی چشمگیر در آشپزخون بسازند، خب چرا که نه؟ میایم از اونها به نحوی صحیح بهره میبریم.

اکسسوری آشپزخونه

اگه عاشق قاشق چنگال چوبی هستی

لامصبه چوب از دست متریالی محسوب میشه که هیچوقت محبوبیت خودش رو از دست نمیده. علاوه بر کارایی که داره (مثلا برای کشیدن ته قابلمه و ماهیتابه) میتونه زیبایی خاصی هم به هر فضایی که درش قرار بگیره بده. چوب به هر شکلی در میاد و تو عناصر مختلف ظاهر میشه. مثلا یکیش همین قاشق چوبی های بزرگ که به جهت زیباسازی فضای کنار اجاق گاز و یا اصلا روی اون یکی کابینت، کاربرد فراوونی داره و مد هم هست!

اکسسوری آشپزخونه

اگه عاشق ادویه جاتی

خب یکسری از خانوما هستند که شیفته غذا درست کردنن. اصلا دلشون میخواد ساعتها وایستن پای غذا و در نهایت با اونچه که خلق کردن لذت میبرن. خب استعداد و علاقه هر کسی تو یه چیزیه دیگه! احتمالا اگر شما خانومی باشید که این مدل علاقه ای داره، از ادویه جات مختلفی هم استفاده می کنید چرا که مزه ها براتون بیش از دیگران اهمیت داره و با توجه به جسارتی هم که دارید، خب دوست دارید تست کنید و اون چیزی هم که میتونه غذا رو خوشمزه کنه و دائما باید دم دستتون باشه ادویه هستش.

اکسسوری آشپزخونه

اما این ادویه ها کجا باشن بهتره؟ همینجوری شلخته و درهم بزاریم بغل گازمون؟ یا اینکه با ادویه ها بازی کنیم و با استفاده از پاسماوری های جذاب و رنگ و رخ ادویه خا یه چیدمان خوشگل بسازیم؟ قطعا گزینه دوم خیلی بهتره هم به لحاظ کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی.

اکسسوری آشپزخونه

اکسسوری آشپزخونه

اگه عاشق ماگ بازی هستی

اصلا شاید هم از طرفداران و شیفتگان ماگ باشید. شاید نوشیدنی از لذت های اصلی زندگی شما باشه و با انواع مختلفی از نوشیدنی های سرد و گرم زندگی می کنید. ماگ ها لیوان های طرح دار و حتی برجسته ای هستند که با رنگ های و نقوش مختلف دل صاحبان خود را میبرند.

اصلا زن و مرد و سن و سال هم نمیشناسه و تنها کافیه این جنون در شما وجود داشته باشه اونوقته که از هیچ ماگی نمیتونید بگذرید و یهو می بینید ای وای شما یک کلکسیونر ماگ هستید. اما حیف نیستن که این خوشگلای گرون رو تو کابینت قایم کنید؟ با چیدن درست ماگ ها بر روی کابینت آشپزخونه هم اون خوشگلای رنگی رو جلو چشمتون قرار دادید و از دیدنشون لذت میبرید، و هم اینکه یه زیباسازی مدرن برای کابینت خود ایجاد کرده اید که هر کسی ندارتش و تو هر خونه ای پیدا نمیشه.

اکسسوری آشپزخونه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها