|

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن / از مجلسی بگیر تا رسمی میتونی تو هر استایلی باربی بشی

میتونید با شناختن لباس هایی که لاغر نشونمون میدن خیلی شیک و مجلسی با هر استایلی تو لاغرترین حالت خودتون دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا چاقی و لاغری به یه معضل خیلی بزرگ تبدیل شده و خیلی ها به دنبال این هستن که چطور با اضافه وزنشون بجنگن ولی خب این مسیر مداومت زیادی لازم داره تا به نتیجه برسه و در برخی از اوقات هم شما نیاز دارید که تو یه مهمونی و یا یه قرار لاغرتر از اون چی که هستید به نظر برسید، پس چاره ی کار چیه؟ باید چیکار کنید؟ اینجور موقع ها بهترین کار رفتن سراغ لباس هایی که لاغر نشونمون میدن هست چرا که با کمک اینجور لباس ها مسیر طولانی رژیم رو در کسری از ثانیه پشت سر میذاریم و با یه اجی مجی لاغر و کشیده به نظر میرسیم و میتونیم با استایلمون حسابی بدرخشیم.

اما انتخاب همین لباس هایی که لاغر نشونمون میدن خودش یه پروسه ی مهم در پیش داره چرا که نباید تنها موضوع مهم در این زمینه لاغر نشون دادنمون باشه بلکه این لباس ها باید زیبا هم باشن و هر دو آپشن رو به صورت یکجا توی خودشون گنجونده باشن تا علاوه بر هدیه کردن لاغری ظاهر ی به ما باعث درخشش استایلمون هم بشن، البته از اونجایی که این موضوع برای خانوم ها بیشتر مهمه مخاطب ما هم خانوم ها هستن و حالا در ادامه سراغ اون دسته از لباس هایی که لاغر نشونمون میدن میریم و پیشاپیش امیدواریم که این مطلب براتون مفید باشه، پس با ما همراه باشید.

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن

لباسای مشکی شما رو با یه اجی مجی قده نخ میکنن

اولین روشی که هر کسی بهتون پیشنهاد میکنه که با به کار گیری اون توی استایلتون خودتون رو به سمت لاغر دیده شدن سوق بدید پوشیدن لباس هایی به رنگ مشکی هست، البته که مسلما این موضوع که همیشه از لباس های به رنگ مشکی استفاده کنید میتونید تا یه جایی خسته کننده باشید اما در صورتی که اضافه وزن دارید میتونید برای لاغرتر به نظر رسیدن سراغ رنگ ها تیره ی دیگه هم مثل خاکستری، ذغالی و سرمه ای هم برید و این نکته رو در نظر داشته باشید که در صورتی که استایلتون یک دست و تک رنگ باشه با این رنگ ها لاغر تر به نظر میایید. همچنین میتونید توی این استایل یک دستتون از کمربندهای پهن برای کمر جهت باریک تر دیده شدن استفاده کنید.

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن

پیراهن هایی که باید برای باربی دیده شدن برید سراغشون

در صورتی که یه مقدار اضافه وزن دارید و گردنتون یه مقدار پهن و کوتاه هست اصلا سراغ پوشیدن پیراهن های یقه اسکی نرید چون این پیراهن ها باعث میشن که گردن شما چاق تر دیده بشه. شما میتونید با رفتن به سراغ اون پیراهن هایی که برش و یقه ی مناسب دارن خودتون رو ظریف تر نشون بدید بنابراین برای این منظور بهتره که سراغ پیراهن هایی که یقه های بلند دارن و اون دسته از بلوزهایی که با پوشیدنشون استخون ترقوه و گردن شما نمایان میشه برید. به طور کلی باید بگیم که اون دسته از لباس هایی که یقه های اون ها بازتر هست شما رو لاغر تر نشون میدن در خصوص آستین ها هم میتونن سه ربع و یا آستین بلند باشن تا دستاتون کشیده تر دیده بشه.

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن

شلوار و کمربند مناسب که شما رو کشیده و لاغر نشون میدن

در خصوص شلوار و کمربند مناسب باید اینطور گفت که این دو آیتم نمیتونن اندازه ی بدن شما رو تغییر بدن اما میتونن پاهای شما رو بلند تر نشون بدن که در نتیجه لاغر تر دیده میشید، همچنین با پوشیدن شلوارهایی که فاق بلند دارن اندام شما باریک و ظریف تر دیده خواهد شد به همین دلیل توصیه میشه که اون دسته از افرادی که میخوان لاغر تر دیده بشن حتما سراغ شلوارهای فاق بلند برن. برای مدل شلوار هم میتونید سراغ جین های دمپا گشاد و راسته برید چون چاقی پاهای شما رو نشون نمیدن. استفاده کردن از یه کمربند هم چه نازک و چه پهن باعث میشه که کمرتون باریک تر به نظر برسه.

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن

مدل دامن هایی که با پوشیدن اون ها میتونید ظریف تر به چشم بیایید

بین انواع دامن های زنانه که وجود دارن چند مدل از اون ها برای افرادی که علاقمند هستن که با پوشیدن دامن خودشون رو لاغرتر نشون بدن بی نهایت مناسب هستن که این دامن ها عبارتند از دامن های ماکسی، دامن های مدادی و دامن های میدی با این حساب دامن هایی که خیلی کوتاه و تقریبا بالای زانون هستن نمیتونن انتخاب مناسبی برای خانوم های چاق باشن. دامن های مدادی و میدی از قسمت کمر تنگ هستن و توی قسمت لگن یه مقدار گشادتر میشن و به همین دلیل شما رو لاغر تر نشون میدن و در خصوص قدشون هم باید تا زانو یا وسط ساق باشن.

لباس هایی که لاغر نشونمون میدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی