|

لباس هایی که چاق نشونمون میدن / برای تویی که لاغری و میخوای یکم تپلی دیده بشی عالیه

انواعی از لباس هایی که چاق نشونمون میدن وجود داره که برای افراد لاغر که میخوان یه مقدار تپل تر دیده بشن عالین.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- استایل و لباس مناسب میتونه تا حد زیادی نواقص و ایرادات اندام ما رو پنهان کنه و برعکسش هم هست که یه سری از لباس هایی که ما انتخاب میکنیم نه تانها ایرادات ما رو پنهون نمیکنن و به چشم میارن بلکه حتی اغراق آمیزتر از اون چیزی که هست هم نشون میدن که این میتونه تا حد زیادی از زیبایی ما کم کنه در همین راستا میخواهیم اون دسته از لباس هایی که چاق نشونمون میدن رو بهتون معرفی کنیم که اون دسته از دوستانی که یه مقدار لاغر هستن و دوست دارن که تپلی تر دیده بشن باید برن سراغش و برعکس اون دسته از دوستانی که یه مقدار تپلی هستن باید ازشون دوری کنن و بره توی لیست سیاهشون!

پس در خصوص لباس هایی که چاق نشونمون میدن باید به این موضوع توجه کنیم که با ساده ترین آیتم که از پارچه هست میتونیم یه تغییر توی حجم واقعی بدنمون ایجاد کنیم و همه ی این مسئله  به علت خطای دید هست که به وجود میاد بنابراین برای داشتن یه استایل خوب که علاوه بر این که شما رو شیک نشون میده و زیبا هم هست باید به این نکات به اصطلاح فنی هم توجه کنید که میتونن به میزان قابل توجهی شما رو زیباتر و شکیل تر جلوه بدن. حالا در ادامه قصد داریم که ویژگی اون دسته از لباس هایی که چاق نشونمون میدن براتون بگیم که با توجه به حجم بدنتون برید سراغشون و یا ازشون دوری کنید، پس با ما همراه باشید.

لباس هایی که چاق نشونمون میدن

شلوارهای تنگ از لباس هایی که چاق نشونمون میدن

در صورتی که پاهاتون لاغر هست و علاقمند هستید که اون ها پرتر به نظر برسن میتونید به سراغ اون دسته از شلوارهایی برید که تنگ هستن و جنس جین و یا غواصی دارن، چرا که این مدل از شلوار ها به هر میزان که تنگ تر باشن میتونن پاهای شما رو در قسمت های ساق و ران پرتر از حد معمولی که هستن نشون بدن. بنابراین برعکس این موضوع هم هست که پوشیدن شلوارهای تنگ و لوله برای اون دسته از افرادی که پاهای پر دارند اصلا توصیه نمیشه چرا که اینجوری شاید خیلی چاق تر دیده بشید شما باید برای این که لاغر دیده بشه پاهاتون سراغ شلوارهای راسته، بوت کات و یا مام فیت برید.

البته که شلوارهایی که برزنتی هم هستن به علت این که پارچه های اون ها ضخیم هست میتونن شما رو چاق تر از اون چیزی که هستید نشون بدن، بنابراین در انتخاب لباس خیلی مهم هستش که به جنس پارچه ی اون توجه کنید. همچنین برای افراد چاق که میخوان لاغر تر دیده بشن پوشیدن شلوار های گشاد و نخی توی تابستون هم میتونه بسیار مناسب باشه البته که این شلوارها نباید توی قسمت کمرشون زیادی چین و پیلی داشته باشن چون در این حالت عکس عمل میکنن و هیکل شما علی الخصوص شکمتون رو بزرگ نشون میدن.

لباس هایی که چاق نشونمون میدن

لباس بافت درشت از نمونه لباس هایی که چاق نشونمون میدن

با قرار داشتنمون توی پاییز و یه مدت دیگه اومدن زمستون مسلما خیلی هامون قراره که سراغ پوشیدن لباس های بافتنی بریم و واضح هست که لباس های بافتنی از جنس کاموا بافته شدن و کامواها انواع متنوعی دارن و بعضی از اون ها نازک و ریز و بعضیاشون ضخیم و درشت هستن و این موضوع شفافه که اون دسته از لباس هایی که با استفاده از کامواهای ضخیم بافته شدن دارای ظاهر درشت تری هستن و به همین علت میتونن هیکل هر فردی رو که اون ها و. میپوشه رو درشت و چاق تر نشون بدن بنابراین برای افراد لاغر که میخوان چاق تر دیده بشن بسیار مناسب هستن و این در حالیه که افراد چاق برای لاغر تر دیده شدن در فصل های سرما باید سراغ لباس های بافته شده با نخ نازک برن.

لباس هایی که چاق نشونمون میدن

لباس های رنگ روشن از لباس هایی که چاق نشونمون میدن

بجز مدل لباس ها رنگ های اونا هم میتونه تاثیر بسزایی توی چاق و یا لاغر دیده شدن ما داشته باشه. یکی از مهم ترین نکته در این زمینه این هست که لباس هایی با رنگ های شاد و روشن هیکل شما رو درشت تر نشون میدن که خوش به حال لاغرهاست البته که این به معنای این نیست که افرادی که هیکل درشتی دارن برای لاغر نشون دادن خودشون فقط برن سراغ رنگ های تیره و دلگیر و در صورتی که این افراد علاقمند به خرید لباس هایی با رنگ روشن هستن میتونن به برش های اون ها دقت کنن و بابتشون وسواس لازم رو به خرج بدن تا بلکه دوخت و برش این موضوع رو کاور کنه، همچنین استفاده از برخی از آیتم های تیره در کنار روشن میتونه مفید باشه.

لباس هایی که چاق نشونمون میدن

لباس های طرح دار از لباس هایی که چاق نشونمون میدن

دقت کنید در مواردی که به دنبال پارچه برای لباس هستید و یا لباس آماده تهیه میکنید خرید اون دسته از پارچه ها و لباس هایی که دارای طرح هستن میتونه شما رو چاق تر نشون بده بنابراین برای اون دسته از افرادی که میخوان چاق دیده بشن عالیه و اون دسته ای هم که میخوان لاغر دیده بشن باید از خرید اون ها پرهیز کنن مثلا یه مدل از لباس ها که میتونن شما رو چاق تر نشون بدن لباس های چهاراخونه هستن که هم آقایون و هم خانوم ها از اون ها استفاده میکنن. در صورتی هم که اندام درشتی دارید و میخواهید از لباس های طرح دار مثل گل دار استفاده کنید میتونید یه سارافون تک رنگ داشته باشید که یه زیر سارافونی گل دار و یا طرح دار کنارش انتخاب کنید.

لباس هایی که چاق نشونمون میدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی