|

واسه آشپزخونه فقط فرش و کابینت مهم نیستا / سبکای جدید سینک ظرفشویی واست ظرفم میشورن

اگر قصد تعویض سینک ظرفشویی رو دارید، بهتره که از سبک هیا جدید سینک استفاده نمایید چرا که کارایی و زیبایی شگفت انگیزی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه مثل قدیم ندیما نیست که سینک ظرفشویی فقط یه مدل باشه. اصلا این به کنار، دیگه این روزا اون قدری همه چی پیشرفت کرده که شما بخواین یه چوب کبریت هم بگیرین انواع و اقسامشون رو جلو روتون میزان و خب اینجاست که می بینیم ای دل غافل چقدر طرح و سبکای جدید اومده و ما خبر نداریم. مثلا همین سینک ظرفشویی که گفتیم، اونقدری فهمیده و جذاب شدن که کم مونده واستون شام و ناهارم درست کنن یه نونم بگیرن!

خب اینها که مزاحی بیش نبود اما در واقع، واقعا سینک های ظرفشویی به جلوه و زیبایی و البته کارایی بسیار خاص تری رسیدن. این آیتم آشپزخونه جنس های مختلف و حتی نصب های مختلفی داره که بسته به سلیقه و خواست شما، و البته اونچه که به عنوان فضا و دکوراسیون دارید انتخاب میشه. در ادامه ببینیم و بشناسیم انواع سینک های ظرفشویی رو!

انواع سینک ظرفشویی روکار، پرکاربرد و محبوب

خب معمولا سینک های ظرفشویی روکار هستند که تو آشپزخونه اغلب خونه ها دیده میشن. سینک رو کار در واقع بر روی صفحه کابینت نصب میشه و بسته به نوع  اندازه کابینت انتخاب و نصب میشه. سینک های روکار انواع مختلفی دارند که میتونید بر اساس سبک چیدمان آشپزخونتون و همچنین بودجه ای که دارید از این سبک سینک انتخاب نمایید.

لبه سینک های روکار  بر روی کابینت قرار میگیره که خب از خوبیای این سبک میشه به مقرون به صرفه بودنشون، بادوام و مقاومتشون، نصب آسون و تنوع بالاشون اشاره داشت. اما خب بالاخره هر چیزی معایب خودش هم داره و سینک های روکار نیز اینچنین هستند  که از بدیاشون میشه به تمیز شدن سختشون به دلیل درز و البته یک دست نشدن با کانتر آشپزخونه اشاره داشت. 

sink-types9

انواع سینک ظرفشویی توکار، پیشنهادی مدرن و جذاب

خب این سبک سینک همونطور که از اسمش هم مشخصه میره و توکار نصب میشه. این نوع سینک ها بیشتر داخل کانتر جا میگیرن و توسط گیره متصل شده و یکدستی و هماهنگی ایده آلی ایجاد می کنند. 

در انواع مختلف سینک های توکار جنس های سنگی رو بیشتر می بینیم چرا که هم خوشگلن و هم کارایی زیادی دارند و در نتیجه محبوبیتی بیشتر نیز دارند. از خوبیای این سبک میشه به حرفه ای بودن و زیباییش، تمیز کردن سادش اشاره داشت و همچنین فضای کمتری که اشغال میکنه.

از طرفی هم نصب زمان بر و سختی که داره جزو معایبش محسوب میشه که خب در مقابل خوشگلیاش به نظر نمیاد!

Dishwasher-model-30-809x491

modern-kitchen-sink-model-cover-1024x683

سینک ظرفشویی استیل، مدلای جدیدش اومده ها

خب دیدین تو هر خونه ای میریم سیبک استیل می بینی؟ این سبک متداول ترین جنس و نوع سینک محسوب میشه که به هر دکوری هم میاد. تازه از خوبیای سینک استیل اینه که با آیتمای استیل آشپزخونه مثل هود و گاز و یخچال هم به خوبی ست و هماهنگ میشه. برای روشن‌ تر شدن محیط آشپزخونه میشه که برروی انواع سینک ظرفشویی استیل در جزیره از نصب لوستر‌های استیل و مسی کمک گرفت که هم خیلی خوشگل و لاکچری میشه ه نورانی. ناگفته نمونه میدونید که این سبک سینک به شکل روکار نصب میشه.

the-best-kitchen-sink

از سینک ظرفشویی کورین غافل نشیم

سنگ کورین که یک نوع سنگ مصنوعی هستش در واقع ساخته دست بشره که خیلی زود مورد استفاده قرار گرفت و حبوب شد. چرا که هم خیلی راحت برش میخوره و به شکلای مختلف در میاد، هم اینکه متنئوع و دوست داشتنیه. از اینا مهمتر اینکه ضدلک و ضد چربی هستش و آنتی باکتریاله. در ضمن اگه آسیب ببینه یا خط بخوره خیلی راحت با ساب و پولیش درست میشه و برمیگرده به قیافه روز اولش. 

این سبک سینک توکار محسوب میشه و یه طراحی منحصر به فرد داره.

sink-types2

سینک ظرفشویی گرانیتی، دعوت زیبایی و جلوه طبیعت به آشپزخونه

خب سینک ظرفشویی گرانیتی رو تو این چند سال اخیر تو دسته سینک های خیلی استفاده شده می بینیم که تونست خیلی زود خودش رو نشون بده و مورد توجه قرار بگیره. اگر شما هم از سینک های سنگی خوشتون میاد و طرفدارش هستید، باید بگیم که خب سینک گرانیتی هم میتونه پیشنهادی ایده آل برای شما باشه. 

سنگ گرانیتی یک نوع سنگ طبیعی به حساب میاد که قیمتی به نسبت بالا داره. از طرفی هم دوام بالاش متحیر کنندست باعث محبوبیت هرچه بیشترش شده. این سبک سینک در رنگ های مختلف و متنوعی عرضه میشه که هم روکار نصب میشه و هم توکار. سینک هی گرانیتی میتونن واسه جزیره خیلی خوشگل بشن و به دلیل خال های جذابی که دارن خودنمایی خوبی داشته باشند. 

اما خب از بدیاشونم اینه که خیلی زود روش لکه میفته!!!

sink-types7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی