|

بهترین فرش عروس / پاتختی که همه میان جهاز دیدن نگاها رو فرش قفل میشه فقط اسپند دود کن

در این مقاله در خصوص ویژگی های بهترین فرش برای جهیزیه صحبت کردیم و چند نمونه از اون ها رو بهتون نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کیه که از یه دکور لوکس و شیک فراری باشه و دلش نخواد که خونش بین همه زبانزد باشه و ه مهمونی که میاد لب به تعریف باز کنه مسلما هیچ کس ولی خب در خیلی از موارد افراد اینطور معتقد هستن که یه دکور خوب پول خوب هم میخواد یعنی در صورتی که بودجه ی شما بالا باشه میتونید یه همچین دکوری داشته باشید ولی موضوعی که وجود داره این هست که خب شما میتونید در همون ابتدای کار که میخواهید وسیله ای برای خونتون تهیه کنید برید به سراغ بهترین مثل بهترین فرش برای جهیزیه خب شما شاید فرشی رو که برای جهیزیه تون هست در صورت رخ ندادن مشکلی تا سال های سال نگه دارید بنابراین باید درست انتخابش کنید.

اما گفتن این حرف شاید راحت باشه در حالی که در عمل یه مقدار میتونه سخت باشه چون مسلما استرس خواهید داشت برای این که یه فرش خوب بخرید و خب این تنها مشکل تازه عروس ها نیست به کلی هر خانومی که میخواد برای خونش فرش انتخاب کنه بین این همه تنوع شاید دو دل بشه ولی خب ما اینجاییم تا کمکتون کنیم خوش نقش ترین فرش ماشینی برای این منظور رو پیدا کنید حالا شاید بخواهید به سراغ فرش دستبافت برید ولی خب این مدل فرش ها هزینه ی زیادی دارن و از طرف دیگه مراقبت و نگهداری سختی هم میخوان و توی بازار هم که کم نیست تنوع طرح و رنگ فرش های ماشینی پس بهتره که به سراغ این مدل از فرش ها برید حالا در ادامه میخواهیم یه سری اطلاعات در خصوص بهترین فرش برای جهیزیه بهتون بدیم و چند نمونه از بهترین اون ها رو نشونتون بدیم، پس با ما هماره باشید.

بهترین فرش عروس

بهترین فرش برای جهیزیه باید چگونه باشه؟

فرشی که برای جهیزیه انتخاب میکنید باید توی پارامترهای مختلفی نظیر شانه و ترکم، جنس نخ و الیاف و متریال جزء در جه یک ها و بهترین ها باشه و نهایت کیفیت رو داشته باشه چون قراره برای سال ها کف خونه ی شما رو زینت ببخشه و اون رو شیک جلوه بده بنابراین این مدل از فرش ها باید از الیاف مرغوبی مثل ابریشم و اکریلیک و یا ترکیبی از این دو نخ باشه. علاوه بر این ها خیلی مهم هست که فرشی که انتخاب میکنید با دکور و دیزاین شما بیاد یعنی شاید یه فرش برای دکور شما بهترین باشه و یه فرش دیگه با وجود زیبایی هم که داره بدترین! مثلا شاید از یه فرش مدرن و زیبا خوشتون اومده باشه ولی چیدمان خونتون کلاسیک و سنتی طور هست بنابراین رفتن به سراغ اون فرش میتونه هم زیبایی دکور و هم زیبایی فرش رو زیر سوال ببره و یه جورایی جلوه رو از هر دوی اون ها بگیره و در نهایت هم دل شما رو بزنه! پس در انتخابتون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید.

بهترین فرش عروس

بهترین فرش عروس

بهترین فرش عروس

بهترین رنگ فرش برای عروس

برای این که بتونید بهترین رنگ فرش رو برای جهیزیه انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما این هست که به هیچ وجه افراطی و احساسی عمل نکنید و از رفتن به سراغ رنگ هایی که مد هستن که مسلما چند وقت بعد هم از مد میفتن پرهیز کنید چرا که بعد از یه تایمی که این اتفاق بیفته از فرشتون دلسرد میشید و تصمیم میگیرید که اون رو عوض کنید وعلاوه بر اون بیشتر اوقات هم فرش های رنگ روشن مد میشن که خب این فرش ها شاید فضای شما رو بزرگتر و دلباز تر نشون بدن ولی در نهایت نگهداری از اون ها میتونه برای شما سخت باشه چون باید همش مراقب باشید که کثیف نشن ولی خب اتفاقه دیگه میفته شاید یه موقع فرشتون هم کثیف بشه مسلما خیلی ناراحت بشید خصوصا اگر اوایل زندگیتون هم باشه بعد همش به این میخواهید فکر کنید که چرا باید به این زودی کثیف میشد!

بهترین فرش عروس

حالا شاید فکر کنید که ما پیشنهاد میکنیم که به سراغ فرش های تیره برید، در حالی که باید بگیم خیر اینطور نیست چون این مدل از فرش ها فضاتون رو دلگیر و تاریک میکنن و برای شما به عنوان تازه عروس مناسب نیستن بنابراین حالا تکلیف چیه؟ خب ما میتونیم یه رنگ بهتون پیشنهاد کنیم که همیشه روی مد هست و هیچ موقع هم از اسب مد پایین نمیفته و نه زیاد روشنه و نه زیاد تیره و اون رنگ رنگی نیست جز طوسی که میشه اون رو از بهترین رنگ ها برای فرش عروس دونست. همچنین این رو هم اضافه کنیم که این رنگ به دلیل خنثی بودن میتونه با رنگ های زیای مچ بشه و به همین علت دست شما برای انتخاب رنگ های شادتر در آیتم های دیگه ی منزلتون بیشتر خواهد بود.

بهترین فرش عروس

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی