|

دکوراسیون راز دار خونه 90 متری با رنگ خاص/ به نظر ساده میاد ولی چه دلبر و همه چی تموم

این روزا چیدمان و دکوراسیون درست خونه های متراژ پایین خیلی سخت شده که در اینجا قراره با یه 90 متری جذابش آشنا بشیم و ببینیم چیکارا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هرچقدر که کیفیت وسایل یک خونه اهمیت زیادی داره و میتونه حتی در روح و کیفیت زندگی افرادی که درش زندگی می کنند تاثیر گذار باشه، به همون اندازه هم درست چیدمان کردنش و اینکه بدونیم باید چه وسیله ای رو کجا بزاریم و چی رو با چه رنگی برای کجا بخریم، هم دارای اهمیت بسیار زیادی هستش که باعث میشه یه خونه خوشگل و یا زشت بشه. پس مراقب باشید وقتی به بازار برای خرید لوازم خونه میرید، گول نخورید و یهو با یه عالمه چیز میز که چندان هم به خونتون نمیاد برنگردین و ببینید ای دل غافل اینا که اصلا به دکوراسیون شما نمیاد.

خیلی تورهای خونه گردی تو اینستاگرام و یوتیوب و گوگل وجود دارن که کمک میکنن تا شما بانوی عزیز بهتر نحوه چیدمان و ترکیب بندی رو یاد بگیرید. مثلا تو این مطلب میخوایم راجع به یه خونه 90 صحبت کنیم که دیزاینی بسیار جوان پسندانه داره در حالی که قطعا وقتی تو چنین خونه ای زندگی کنید حال و احوال ذهنتیون بهتر خواهد شد چرا که از آیتم های تیره به دوره. بهتره بیشتر از این لو ندیم و بریم ببینیم این خونه جذاب و مینیمال چیا داره که مورد توجه قرار گرفته.

دکوراسیون خانه 90 متری

استفاده از روشن ترین رنگ واسه دکوراسیون خونه 

چیزی که تو نگاه اول خیلی به چشم میاد اینه که خونه به رنگ سفیده! در حالی که اگر تنها کمی دقت کنیم می بینیم که ترکیب رنگی تو این خونه به شکل حرفه ای استفاده شده. چرا که سفید به خودیه خود خیلی میتونه بی روح بشه اما ترکیبش با طوسی روشن این فضا رو از تک رنگی درآورده.

فراموش نکنید که استفاده از رنگ های تیره میتونه به شدت خونه رو تنگ و تاریک نشون بده. رنگ ها قدرت زیادی دارند به حدی که میتونن خیلی راحت و زیبا بر روی ضمیر ناخودآگاه ما تاثیری مستقیم بزارند و خطای دید نیز ایجاد کند.

دکوراسیون خانه 90 متری

بخش ناهار خوری خونه 90 متری؛ فسقلی اما زیبا

نمیشه اونقدرها بگیم اینجا فضای ناهارخوریه، اما خب با قرار دادن یک میز چهار نفره پایه سفید که رویه ای به رنگ قهوه ای روشن داره، یه محیط بسیار دلنشین برای خوردن غذا فراهم کرده. البته که دو آیتم به خوشگلی این میز اضافه کردن که خب اولیش وجود نور مستقیم خورشید هستش و دومین مورد هم تزئینات زیبای روی میز می باشد. 

اولین جلوه بولد تزئینات روی میز، بشقاب و پارچه‌ ها هستند که البته معلوم معلومه که این طرح برای عکاسی چیدمان شده، اما همین طرح میتونه یه الگوی عالی باشه. اول از همه اشاره کنیم به پارچه‌ هایی که به کار رفته و به‌ شکل شطرنجی بزرگ با رنگ طوسی هستند. سعی شده که رنگ پارچه با ترکیب رنگی خونه هماهنگ بشه تا همه چیز تو یک راستا و سبک حرکت کنند. مثلا اگه همین پارچه به رنگ دیگه ای جز خاکستری مثل قرمز بود، در واقع مثل یک زگیل روی پوست خودنمایی داشت.

دکوراسیون خانه 90 متری

مورد دوم بشقاب‌ها هستن که خب اول اینکه سعی شده تا بشقاب‌ ها به‌ صورت کاملا مرتب بر روی هم چیده بشن و این ساده ترین کاریه که شما میتونید انجام بدید. مثلا اگه به طرح بشقاب سوپ‌خوری دقت کنید می بینید که گل‌ های سبز و خاکستری رنگ چقدر این چیدمان رو از یکنواختی درآوردن. جالبه که حتی به رنگ این گل‌ ها دقت کردن تا به دیزاین کلی خونه بیاد و هماهنگ بشه.

دکوراسیون خانه 90 متری

چجوری گوشه های خونه رو پر کنیم؟

نکته ای که تو این خونه وجود داره اینه که از گوشه های خونه هم استفاده کرده و با پر کردن فضاهای بلااستفاده تونسته یه روح تاز به خونه ببخشه. قطعا به همون میزان که کلیت وسایل خونه اهمیت زیادی داره، داشتن دیتیل و جزئیات هم به شدت مهمه و اگر دکوری ها و اکسسوری ها نباشن، راحت نیمی از دکوراسیون خالیه!

دکوراسیون خانه 90 متری

دکوراسیون خانه 90 متری

فضای نشیمن خانه 90 متری

بی شک یکی از اصلی ترین بخش های هر خونه ای قسمت نشیمن هستش که باید بهش توجه بشه. مثلا تو این خونه با استفاده از میز چوبی ساده برای وسط پذیرایی و زیر تلویزیون، یه ترند مینیمال رو به رخ کشیده. تابلو ها در گوشه ها و البته دیگر فضاها کار شده ، اما در عوض از نصب آینه تو مرکز خونه خودنمایی خوبی داره. شاید تو نگاه اول خیلی جالب به نظر نیاد، اما با توجه به سایزی که داره هم به دکوراسیون خونه خیلی اومده و هم اینکه باعث شده توی خطای دید خونه بزرگتر هم به نظر بیاد.

از دیگر نکات طلایی این خونه میشه به چیدمان تمیز و مرتب دکوری ها بر روی قفسه ها اشاره کرد. البته که شما استفاده از گل و گلدان رو هم فراموش نکنید چرا که زیبایی غیر قابل وصفی به خونه میده. 

دکوراسیون خانه 90 متری

تا به حال از دراور وسط خونه استفاده کردید؟

یکی از نکات عجیب تو این خونه اینه که به شکل متعدد ز دروار تو همه جای خونه استفاده شده. اینکه داخل دراور ها چه چیزی گذاشتن رو ما هم نمیدونم، اما اونچه که مشخصه اینه که دراور ها در ابعاد یکسانی هستند با دکوری های که روشون چیده شده. 

به‌ ظاهر اینطور که می بینیم دراورهای عادی هستند، اما همین چند وسیله کوچیک که مطمئنن برای قرار  دادن وسیله های ریز و درشت خیلی کاربردیه، فضا رو هم زیباتر کرده و از طرفی شکل و شمایلی خاص به محیط خونه داده. 

دکوراسیون خانه 90 متری

دکوراسیون خانه 90 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها