|

از وقتی این سبک دکوراسیون دیدم ذوق درونم نمیخوابه / تو هم ببین و ایده بگیر واسه خونت

همیشه قرار نیست شما به ماند همه دکوراسیون خونتون رو بچینید و اگر مایل به تغییرات باشید میتونید با کمی جسارت چهره خونتون رو زیباترین کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این قوانین فرهنگ و آداب و رسوم هستند که بر سلیقه کشور ها فرمانروایی می کنند. حالا یعنی چی؟ یعنی شما هر کجای این دنیا که چشم به جهان گشوده باشید طبق سلیقه و خواسته اون منطقه و کشوره که بزرگ میشین، پس در نهایت قطعا خلقیات اونها رو به خود می گیرید. مثلا تو ایران ما خب از اونجایی که همیشه دکوراسیون های سنتی بوده که مورد استفاده قرار گرفته، این سلیقه در کل هم به وجود اومده. مثلا یکسری از کشورها شاید مینیمال پسند باشند. اما ما ایرانی ها هر چقدر هم که تلاش کنیم اروپایی طور فکر کنیم باز ته ذهنمون اون تجمل گراییه رو دوست داریم که این اصلا بد نیست و میشه گفت درون ذات ماست!

دکوراسیون و آیتم های مورد استفاده تو خونه های ایرانی معمولا به یک سبک هستش که خب با رنگا و جزئیات مختلف تغییر میکنن. اما در اینجا قراره با یکسری آیتم های ذوق دار و جذاب آشنا بشیم که هر کدومشون به تنهایی میتونن فضایی بسیار نو و خارق العاده برای خونه شما بسازند. با ادامه مطلب ما همراه باشید تا دقیقا بگیم منظور چه آیتم هایی هستند.

دکوری های خاص و ذوقدار

به جای گل و گلدونات صفا بده؛ هم اونا عشق میکنن هم خودت

قطعا میشه گفت یکی از زیباترین و جذاب ترین آیتم هایی که این روزا ترند شده، استفاده از گل های آپارتمانی هستش. آخه میدونید که حتی این موضوع هم در تونل بی انتهای مد و مد بازی افتاد چرا که اگه یادتون باشه قدیم ندیما فقط از این گل های آپارتمانی تو خونه مامان بزرگا میدیدیم و خبری ازشون تو خونه های زوج های جوانتر نبود و یه جورایی خز میدیدن نگهداری از گل طبیعی رو و بیشتر با گل های مصنوعی حال میکردن.

دکوری های خاص و ذوقدار

اما حالا می بینیم که تو هر خونه ای و دست هر خونواده ای از یک تا چند گل آپارتمانی نگهداری میشه که این حرکت هم میتونه به خوشگلاسیون خونه شما به شدت کمک کننده باشه و هم باعث تصفیه هوای خونه خواهد شد. اما بیاین کمی خلاقیت به خرچ بدیم و اونها رو به صورت صفی روی زمین و میز نچینیم. بلکه فضای به مانند تصویر زیر براشون تهیه کنیم تا زیبایی خونمون چندین برابر بشه و گل های قشنگمون هم بیش از پیش خودشون رو نشون بدن. 

دکوری های خاص و ذوقدار

همه لوسترای غول میزنن؛ تو ازین لوسترای فانتزی رنگی بزن

یکی از آیتم هایی که در ابتدای متن گفتیم مثلا همین استفاده از لوستر می باشد. میدونی و می بینیم که این روزا دیگه تو همه خونه ها استفاده از مبلمان استیل و تجملاتی و البته لوستر های بزرگ و شبیه به هم خیلی زیاد شده، جوری که بانوان بر این نظرند که اگه از این مدل لوسترا استفاده نکنن قطعا از فامیل و همسایه در مسابقه تجمل گرایی عقب مونده اند.

خب پیشنهاد ما به شما اینه که اگر مخصوصا زوجی جوان هستید، حتما سری هم به این شکل لوسترای فانتزی جذاب و رنگی بزنید. راستش بخواین خود منکه با دیدن اونها به شدت وجد میام و دلم میخوادشون بس قند نباتن!

دکوری های خاص و ذوقدار

دکوری های خاص و ذوقدار

دکوری های خاص و ذوقدار

دکوری های تو خالی و شناور؛ اما تاثیر گذار

همه ما تو خونه هامون طبقه بندی و دکوری هایی داریم که خب میتونیم روشون یه چیزایی بچینیم. شلف ها میتونن به شکل های مختلفی باشند اما پیشنهاد ما به شما به جهت زیبا سازی هر چه بیشتر فضای خونه و از طرفی هم یه تنوع بخشی به شدت بولد، استفاده از این طبقات و مهمتر از اون خریداری این سبک دکورای ها می باشد.

مطمئن باشید که نه تنها پیشمونتون نخواهند کرد، بلکه محیزطی بی نظیر تو خونه برای شما میسازند.

دکوری های خاص و ذوقدار

تاب ریلکسی هم خونتو خوشگل میکنه؛ هم خودتو ریلکس!

البته که این مد تاب ها خیلی سال پیش ترند شد و مورد توجه قرار گرفت. به طوری که تو هر خونه ای میرفتیم که به قولی دستشون به دهنشون میرسید، یکی یه دونه از این تاب ها تو خونشون داشتن و به جهت فخر فروشی یه دورم روش مینشستن! 

اینا که واقعیت هایی در قالب مزاح بود، اما این روزها با توجه به اینکه دیگه تو هر خونه ای پیدا نمیشه، شما میتونید خلاقیت به خرج بدید و از اونچه که به نوعی از مد افتاده اما همچنان زیبایی و خاص بودن خودش رو داره استفاده نمایید و دکوراسیونی منحصر به فرد به خونتون هدیه بدید. بدونید که تنها تهیه همین یک قلم برای تغییرات بزرگ خونتون بس خواهد بود.

دکوری های خاص و ذوقدار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها