|

ترفند گرون نشون دادن چیدمان خونه فقط با یه آیتمای جزئی / اینجوری میشی پولداره فامیل

جالبه که تو برخی از خونه ها می بینیم یکسری چشم انداز های لاکچری و گران قیمت هست اما نمیدونید چجوری اونجوری شده، که در این مطلب یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین تو یه خونه ای میریم لاکچری بودن و گرون بودن از سر و روش میباره؟ اصلا هرچیم نگاه می کنیم متوجه نمیشیم اونجا چه خبره چرا که خب ما هم خودمون همون و سال رو داریم اما چجوریاست که برای اونا گرون قیمت به نظر میاد و واسه ما معمولی و بدون هیچ جذابیت خاصی؟ کجای کار ما میلنگه؟ آیا به نظر شما فقط با خریدن مبلمان، فرش، پرده و لوازم بزرگ دیگه می‌تونیم یه خونه شیک داشته باشیم؟ بیاید تا پاسخ سوالتون رو بدیم و بگیم چطور میشه با چند ترفند ساده به این موضوع دست پیدا کرد! با ما همراه باشید.

دکوراسیون منزل گران

آینه رو بکن اون عضو اصلیه خونت

قطعا آینه یکی از بهترین اختراعات بشر بوده و هست. شما فکر کنید برید تو اتاق و حمام و سرویس بهداشتی، بعد ببینید هیچ این ای وجود نداره! قطعا احساس نیاز می کنید و به علاوه اینکه به شدت تو ظاهر و خوشگلاسیون فضا کمک کننده خواهد بود. آینه عنصری محسوب میشه که میتونه دکوراسیون منزل رو گرون تر نشون بده.

آینه‌ ها میتونن به خونه ما روح، زندگی، روشنی و عمق ببخشن، پس چرا بیش از پیش از این آیتم جذاب برای زیبایی دیزاین خونمون استفاده نداشته باشیم؟ از آینه‌ هایی که تو بازار موجود هستن خوشتون نمیاد؟ خب کمی خلاق باشید و با ایجاد اشکال جدید و ترکیب رنگ‌ های متفاوت، یه آینه خاص به دیوار اتاق نشیمن تان اضافه نمایید. تاثیرش رو بی شک خواهید دید! بدونید که افزودن یک آینه مثلا گرد به خصوص اینکه دارای نورپردازی هم باشه، میتونه خونتون رو گرون تر از همیشه نشون بده.

دکوراسیون منزل گران

گل و گلدون های زیبا، چه ارزشی به خونتون میدن

خب زندگی اولیه انسان‌ ها تو دل طبیعت بوده. به همین دلیل، ذات انسان همچنان به سمت و سوی طبیعت حرکت میکنه و یه جورایی انسان با طبیعت گره خورده اند. اما واقعیت اینه که از وقتی که شهرنشین شدیم، هر روز بیشتر از دیروز بین ما و طبیعت دیوار کشیده شد و این دیوار بلند و بلندتر شد. اما چرا طبیعت رو به خونه خودتون نمیارید؟ مثلا چند گلدون بزرگ و گل های که به سلیقه شما میان و رنگشون با دکوراسیون منزل شما هماهنگه میتونن فضای خونه رو گرون تر نشون بدن. چرا که انسان را به ذات طبیعت‌ دوستش نزدیک خواهند کرد.

دکوراسیون منزل گران

بین گل های منزل ترند ترین گل، انواع پامپاس‌ ها با رنگای متفاوت می باشند. علاوه بر این، استفاده از گل‌ های شکوفه‌ مانند همچنان باب دل و خاص هستن. اما، اگه حوصلتون میکشه، هفته‌ ای یکبار هم که شده به خودتون و خونتون گل‌ های طبیعی مثل رز، داوودی و غیره رو هدیه بدین. استفاده از گل طبیعی نه تنها میتونه فضای خونه شما رو جذب و گردون تر نشون بده، بلکه حتی روحیه ای بسیار خوب برای شما خواهد ساخت.

دکوراسیون منزل گران

از لوسترهای آویزان برای خونتون استفاده کنید

شاید بگین لوستر آویزان که خیلی ترند نیست که خب باید بگیم منظور از لوستر‌های آویزان، اونهایی هستند که برخلاف لوستر های قدیمی تر، ظواهری متفاوت دارند. به‌ صورتی که انگاری لامپ رو از سقف با یه سیم آویزان کردیم که البته این موضوع کمی خاص پسندانه میشه و شاید هر کسی خوشش نیاد اما بدونید که یکی از اعضای نشون دادن لاکچری بودن هست. در این بین یادمون نره که بدون استفاده از لوستر و تنها با چند متر سیم و لامپ‌ های ادیسونی، قدیمی یا دکوراتیو هم میتونیم چنین فضای نورانی و دلنشینی رو به خونمون هدیه بدیم.

استفاده از نورهای آویزان میتونن فضای داخلی منزل ما رو اعیونی تر نشون بدن.

دکوراسیون منزل گران

از شومینه برقی غافل نشو که خوده خود لاکچری بودنه

قبلتر با الفت انسان با طبیعت و گل و بلبل صحبت داشتیم، حالا باید یادآوری کنیم که آتش نیز یکی از عناصر اصلی طبیعت می باشد. بنابراین نباید به هیچ عنوان از اهمیتش غافل شد. اما در واقع این روزا استفاده از شومینه‌ های گازی برقی که ظاهر و عملکرد خاص و متفاوتی دارند، ولی کاملا حضور آتش رو به رخ میکشن و نشون میدن، خیلی ترند شده. استفاده از این سبک شومینه خیلی راحت و آسوده میتونه خونه شما رو گرون تر از چیزی که هست نشون بده.

دکوراسیون منزل گران

کتابخونه تو دکوراسیون داخلی واقعا جذابه

خونه هایی رو تصور کنید با گلدون های بزرگ و آینه و بازی با نور و شومینه و غیره، که همگی دست در دست هم دادن تا خونه ای لاکچری به شم تحویل بدن. حالا همه اینها به کنار، حد فاصل بین اینها یه کتابخونه زیبا تجسم کنید که یه مجموعه از کتاب های مفید و خواستنی و البته با رنگ های مختلف هستند. قطعا جای دادن کتاب در این بین میتونه خیلی لاکچری و با فرهنگانه باشه و شخصیت صابخونه رو هم به درجه ای بسیار بالاتر برسونه.

دکوراسیون منزل گران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها