|

شومینه خونه قدیمیه قیافه دکوراسیون بهم زده چیکار کنم؟ / اینجوری خوشگلش کن عاشقش میشی

اگر شما هم تو خونتون شومینه هایی دارید بلا استفاده و نه چندان خوشگل، خب کاری نداره که میتونید خیلی راحت تبدلیوشن کنید به فضایی جذاب در دکور.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه خیلی ساله که بابانوئل جان از از تو شومینه فرود نمیاد و هدیه ای برامون نمیاره و در واقع این رویا انگار وقت انقضاش رسیده بوده. بابانوئل انگاری فضای قرار ملاقاتش رو تغییر داده و حلاصه اینکه دیگه خبری ازش تو شومینه نیست! 

البته که قطعا از تو شومینه بابانوئلی هم در نمیاد ولی خب نمیدونم شما هم این افسانه رو از بچگی شنیدین یا فقط بنده شنیدن! به هر حال که شومینه یه موقع عضوی لاکچری تو هر خونه ای بود و راستشو بگیم حتی حالا هم تو برخی از خونه ها هست اما دیگه اون ابهت قبلش رو نداره. شاید شما هم تو خونتون شومینه ای دارین که خیلی باهاش حال نمی کنید و براتون تبدیل شده به فضایی که وقتی چشمتون بهش میخوره سگرمه هاتون میره تو هم خلاصه اینکه باهاش خیلی حالتون خوب نیست!

اما خب خوش اینه که نگران نباشید، چرا که میشه با شومینه های بلااستفاده خالی یه کارایی کرد که دیگه اون فیس نه چندان زیبای قبلشون رو نداشت باشن و دکوراسیون رو خراب نکنن. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

plants-fireplace

از کاشی ها کمک بگیر که خیلی جوابه

یکی از روش های منطقی و جذاب اینه که شما بیاید و داخل شومینه خالی رو کاشی بزنید. البته نه ر کاشی! مثلا کاشی سرویس و آشپزخونه قطعا برای این فضا مناسب نیست و طرح کاشی های جذاب و مدرنی به بازار اومدن که میتون ظاهری به شدت خاص و شیک به فضای شما هدیه بدن.

باید با توجه به دکوراسیون خونتون و وسایلی که در اطراف شومینه درید این کاشی رو انتخاب کنید و بعد از کاشی زدن مثلا تو قسمت داخلیش از گل های آپارتمانی با قد و طاهر ناب استفاده کنید و ذین تیکه از خونتون رو حسابی صفا بدید.

Untitled

شومینه خونت رو همرنگ جماعت کن راحت

بهترین کار برای خونه ایی که دکوراسیون مینیمال دارند و این چنین میپسندن اینه که شومینه جان رو به رنگ دیوار در بیارن تا یه سطح یک رنگ و ساده ایجاد بشه. مثلا اگه دیوار هایی سفید درین میتونید شومینه رو هم به همین رنگ در بیارید و بعد قسمت بالاش رو یه قاب عکس ساده و رنگ دار قرار بدید تا خیلی هم بی روح نشه.

اگه دلتون میخواد هویت شومینه حفظ بشه قطعا استفاده از آجر سفید هم میتونه براتون کمک کننده خوبی باشه.

Untitled

شومینه رو با یه صفحه تزیینی بپوشون که دیگه نبینیش!

شاید هم شما از دست افرادی هستید که دلتون نمیخواد داخل شومینه هیچ جوره خالی باشه و حسابی میره رو اعصابتون که خب باید بگیم عیبی نداره برای این موضوع هم راه حلی جالب وجود داره.

تنها کافیه تا با یک صفحه تزئینی به طور کامل و تمیز جلوی قسمت خالی شومینه رو پر کنید و اینجوری هم میتونید تقلب کنید و این تصور رو به وجود بیارید که داخل شومینه خالی نیست و ما تنها برای امنیت خودمون شومینه رو پوشوندیم!

azdc81

شومینه رو به گالری خودمونی تبدیلش کن

این حرکت هم خیلی جذابه و در این جا شما میاید یک یا چند قاب و تابلو عکس رو میزارید داخل شومینه و یا لبه ورودیش که البته همه اینا برمیگرده به سبک سلیقه شما و میتونید با گلدون های کوچیک و یا وسیله های تزئینی و دکوری هم جذاب ترش کنید. فقط کافیه تا تابلو های جذابی که میتونن مناسب این فضا باشن رو از رو دیوار بر روی زمین نقل مکان بده تا زندگی بر روی زمین رو هم تجربه کنن و کیفش رو ببرند.

statue-idea

2673f04c-44e7-47f8-a2fe-c3d65e62d252

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها