|

پشت تخت رو کلوزت روم بزن و حالشو ببر / اینجوری لباسات شیک جمع میشن و اتاقتم خوشگل تر

اگه تو هم یه عالمه لباس و کیف و کفش داری که نمیدونی چیکارشون کنی، پس حتما با این مطلب همراه شو که قراره با انواع کلوزت روم آشنا بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با اومدن اینستاگرام خیلی موارد و آیتم ها ترند شدن. و یا اونهای که ترند بودن بولد شدن و خیلیا که خیلی موار رو بلد نبودن یاد گرفتن و فهمیدن چخبره. خود بنده بعد از اومدن اینستاگرام بود که خیلی از ترفندای اینستای زدن و یا زیبایی و محافظت از پوست و گل آرایی و سفره آرایی و غیره رو یاد گرفتم. اینستاگرام و تیک تاک واقعا دنیای بزرگی هستند و تو ابعاد خودشون تونستن بیش از حد تصور پیشرفت کنند و خفن باشن. البته که این ما آدما هستیم که به این دو شبکه اجتماعی این خفن بودن رو دادیم و با تلاش کاربرای مختلف این آموزش ها گذاشته میشه. مثلا یکی از حرکتای باحالی که تو چند سال اخیر خیلی تو اینستاگرام توسط بلاگر ها ترند شده و مورد استفاده قرار میگیره، کلوز روم هستش که خب از اونجایی که بلاگرهای عزیز اغلب پولدار ها هستند و دارای یه عالمه کیف و کفش و لباس های مختلف جهت خودنمایی و یا کار استایلینگ، میان و کلوزت روم میزنن.

اگر از دست افرادی هستید که کلی کیف و کفش و لباس دارید، اما همچنان معتقدید که هیچ کفش و کیف و لباسی ندارید و میرید دوباره میخرید، مطمئنن الان دچار کمبود جا شده اید و بهترین کار اینه که یه کلوز روم جذاب برای خود داشته باشید. کلوزت روم ها میتونن تو ابعاد و جایگاه های متفاوت باشن که بسته به نیاز و سلیقه شما ایجاد میشن.

کلوزت روم

اصلا کلوزت روم چی هست؟

کلوزت روم، به فضایی گفته میشه که داخل دیوار خونست و یا اینکه به نوعی کمد دیواری محسوب میشه که البته درب نداره و فضای اتاق رو اشغال نمیکنه و فقط با یک در از بقیه قسمت‌ها جدا میشه. به این شکل که میتونید در وهله اول نظم رو ایجاد کنید و همه چی رو جلوی چشمتون جمع کنید و تو مرحله دوم هم تعداد بیشتری لباس بخرید (که البته باید بگیم این مطلب چندان درست نیست و ما رواج دهنده مصرف گرایی نیستیم)! اما خب همونطور که گفتیم برخی مثل استایلیست ها شغلشون اینه و نیاز دارند.

کلوزت روم

انواع کلوزت روم که میتونه کارتو راه بندازه

خب هر آدم عاقلی ابتدا پیش از اینکه وارد کاری بشه ابتدا بهش فکر میکنه. مثلا اینکه ابتدا شما باید ببیندی فضای مورد نظرتون چقدره؟ خب کلوزت ها ابعاد و مدل های مختلفی دارن اما وقتی شما اتاقی بیش از اندازه کوچیک داشته باشید قطعا کلوزت روم معنایی نداره و فضای اتاق رو به صورت علنی خواهد گرفت.

ابتدا یه کلوزت روم پشت تختی ببینیم که از نوع کلوزن یک طرفه می باشد. اینجوری فضا کاملا مخفی هستش و از باقی فضای اتاق میتونید به مانند اتاق خواب های عادی استفاده کنید، طوری که اصلا کسی متوجه حضور چنین فضایی نشه. 

کلوزت دو طرفه 

کلوزت روم های دو طرفه فضاهای قفسه بندی شده روبروی هم قرار میگیرن که شما میتونید بر روی دیوار مابین آینه ای قدی نصب کنید و بعد از تیپ زدن خودتون رو برانداز کنید.

کلوزت روم

کلوزت با جزیره

احتمالا در برخی از پیج های بلاگر ها دیده باشید که اتاقی مختص به این کار دارند و در چنین شرایطی که اتاق بزرگ داشته باشید میتونید از جزیره هم استفاده کنید و باکسی در مرکز اتاق قرار بدید. اینجوری میشه که سطح روش رو شیشه ای بزنید و انواع کمربند ها و زیورآلات خفنتون رو درش بچینید.

کلوزت روم

کلوزت کامل

در این نوع کلوزت روم از حداکثر فضا برای استفاده از کمد و قفسه ها استفاده می مکنید که خب دیگه همه چی تمومه و چیزی کم ندارید.

کلوزت روم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی