|

میخوای مثل بلاگرای خوش استایل بشی؟ / اول استایلینگ رو یاد بگیر بعد بزن تو فشن بازی

اگر به این نظرید که استایلیست بشید و یا اینکه در این مقطع فعالیت کنید ابتدا باید با کلیاتی در این رابطه آشنا بشید که در این مطلب یاد میگیریم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خیلی از خانوما و حتی آقا پسرای خوشتیپمون شدن بلاگر و استایلیست! قطعا اینستاگرام اگه به هر دلیلی خوب نبود، به این دلیل که اشتغال زایی کرد و خیلی از افراد رو به نون و نوایی رسوند خوب بود. البته که این نون و نوا در واقع برای برخی کنایه به حساب میاد و برای برخی به معنای واقعیه قشنگه کلمست. چرا که اون دسته از افرادی که یه راستا و شغلی رو دنبال کردند و تونستن به فعالیتی مفید و درآمدزا برسند، واقعا باید بهشون آفرین گفت. اما اون دست از افرادی که تنها با اینفلوئنسر بودن و انتشار عکس و ویدیوهای نه چندان مفید فقط بولد و مشهور شدن، خیلی کاربردی به نظر نیومدن! اما سوال اینجاست کاربرانی که تو مقطع استایلیست فعالیت دارند هم واقعا دارن این هدف رو درست و مفید دنبال می کنند؟ و یا تنها ادای شغل استایلینگ رو در میارن؟

دوست دارین بدونین دقیقا شغل استایلینگ چیه؟ و یا اصلا منظور ما از مفید و ادا درآوردن چیه؟ پس در ادامه مطلب همراه ما بمونید که قراره یاد بگیریم چطور میشه این راه رو به درستی رفت و به جایی مطلوب رسید.

Untitled

صرفا پوشیدن لباس های لوکس و گرون قیمت، نشون دهنده بارز بودن یک شخصیت نیستند؛ اما خب نوع هماهنگ سازی و البته رعایت اصول ست کردن، میتونه در نوع نگرش افراد نسبت به اون شخصیت به شدت تاثیر گذار و تعیین کننده باشه.از طرفی هم آشنا شدن با هنر استایلینگ و آیتمای مهم در ایجاد یک پوشش درست و کامل، میتونه نگاه صحیح جمعی و تعاملات اجتماعی، خیلی خیلی مفید باشه.

انواع-استایل

اگه یه استایلینگ بشی چه مواردی و بلدی؟

شما هنرجوی عزیز بعد از تموم شدن دوره استایلینگ در واقع باید به مفاهیم و عناصر گفته شده مسلط شده باشید و این دقیقا همون مفید بودنه هستش که در ابتدای متن در رابطه باهاش صحبت کردیم.

- آشنایی کامل با استایل های و سبک های مختلف

- آشنایی با مفاهیم مد و فشن، کاربرد و البته تاریخچه آن 

- شما در استایلینگ مفاهیم مد و ترند و فشن استایل و فرقایی که بینشون هست رو یاد میگیرید

- یادگیری انواع استایل های مد مثل: کلاسیک، کژوال، خیابونی، اگزوتیک ، ویمسیکال ، هنری، دخترونه، بوهو، تام بوی، کاوگرل، پانک، ورزشی و غیره، به طور کامل و بی نقص، همراه با عکس و ویدیوهای مربوط بهشون

- آشنا شدن با آیتم های تاثیرگذاری همچون؛ از جمله، گوتیک، باروک و رومانتیک

- پوشش های مختلف بانوان در قرن بیستم رو یاد می گیرین و مختصری از دلیل اونها رو متوجه خواهید شد

- روش های ست کردن رو صفر تا صد می آموزید و با شناخت رنگ و نوع ترکیب اونها و البته نحوه استفادشون تو تیپای مختلف رو آموزش می بینید

- یادگیری تهیه کمد کپسولی فصلی بانوان

- با آناتومی های مختلف و فرم بدن زنان آشنا خواهید شد

- قوانین درست ست کردن اکسسوری ها (کیف وکفش) با انواع لباس ها رو از بر خواهید شد

11zon_cropped-27-3-478x470

دوره استایلینگ مناسب چه افرادیه؟

اول اینکه دوره استایلینگ، برای طراحان لباس، دوره ای بسیار مهم و کاربردی به شمار میاد، چرا که شناخت آیتمای ست کردن پارچه ها و البته آشنایی با تاریخ مد و روند تغییرش در طول زمان، میتونه به روند پیشرفت طراحان کمک خیلی خفنی داشته باشه. در ادامه این دوره برای هر کسی که علاقمند به خوش پوشی و آراستگی هستش و خواهان اینه که همیشه تو بهترین و مناسب ترین حالت پوشش روز باشه، بسیار کارا و سودمند خواهد بود.

شما خانوم زیبا برای شرکت تو دوره استایلینگ، نیاز به گذروندن هیچ پیش نیازی نیست و هر کی که احساس میکنه به هنر ست کردن لباس ها و شناخت عناصر مهم در استایلینگ علاقمنده و میخواد بالاتر از روزمرگی، علم هماهنگ سازی پارچه ها رو یاد بگیره، میتونه این دوره رو ثبت نام کنه. تو این دوره هر طیفی میتونه شرکت کنه و همه افراد میتونن با حضور در کلاس ها،  لذت فهم و یادگیری این هنر رو لمس کنن و عشق کنن.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی