|

چطور تیپ هنری بزنیم؟ / با این تیپ خاص تو کافه های ولیعصر همه چهارچشمی روت زوم میشن

در این مقاله در خصوص این که چطور تیپ هنری بزنیم براتون صحبت کردیم که میتونید با رعایت نکات ذکر شده یه استایل دلنشین داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تیپ و استایل شما یه جورایی نشون دهنده ی افکار شما هست چرا که استایلتون رو میشه یه جورایی نشات گرفته از فکر و سلیقه ی شما دونست مثلا در صورتی که دنیا براتون جای امنی باشه و احساس خوبی در زندگی داشته باشید شاید بیشتر در استایلتون به سراغ رنگ های روشن برید و شاد بپوشید یا اگر در صورتی که به نظرتون مهم ترین حسن یه آدم سرسنگین بودن و وقار اون هست به سراغ لباس هایی با رنگ های خنثی برید و... که خب این رو میشه یه جورایی روانشناسی رنگ ها در استایل دونست ولی موضوعی که در خصوص این مقاله میخواهیم راجبه اون براتون صحبت کنیم استایل های هنری هست.

خیلی ها سوال دارن که چطور تیپ هنری بزنیم هر چند که تیپ هنری زدن یه جورایی نشات گرفته از احساسات درونی شما باید باشه تا حس خوبی ایجاد کنه و در صورتی که علاقه ای به این مدل استایل ندارید و صرفا چون مد هست میخواهید به سراغ اون برید احتمالا خروجی کار اونقدرا به دل نشینه چرا که پشت استایل شما اصرار و اجبار بوده نه شور و شوق و علاقه پس در صورتی که به زدن این مدل استایل ها علاقه دارید و فقط نمیدونید که چطور باید اون رو پیاده سازی کنید و از کجا شروع کنید توصیه میکنیم که تا انتهای این مقاله با ما هراه باشید چرا که میخواهیم به این سوال که چطور تیپ هنری بزنیم پاسخ بدیم.

چطور تیپ هنری بزنیم

موتور خلاقیت خودتون رو روشن کنید

استایل های هنری طوری هستن که به شما آزادی عمل میدن و اغلب اون ها طوری هستن که باهاشون احساس راحتی میکنید و میتونید به دور از نمایش بازی کردن برای نشون دادن این که فرد دیگه ای هستید با اون ها بدرخشید.

پس با این حساب در استایل های هنری هیچ گونه قانونی که باید و نباید برای شما تعیین کنه برای ترکیب کردن و ست کردن وجود نداره چرا که لباس هایی که انتخاب میکنید برای استایل های هنری بیان کننده ی احساسات شما خواهد بود به همین علت شما میتونید توی این سبک به سراغ هر شلواری اعم از کتان و شلوار پارچه ای برید و رنگ ها رو مهمون شلوارهاتون کنید و از مرز رنگبندی هایی تکراری خارج بشید .

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

با این استدلال میتونید به سراغ لباس هایی اورسایز برید با طرح های مختلف از اشکال هندسی ، شطرنجی و لباس های چهارخونه گرفته تا لباس های گل گلی و ... . در کل انتخاب شما راحتی خواهد بود در عین حال که یه اطلاعاتی از روحیه ی خودتون میدید. میتونید سراغ دامن های مختلف برید و اون ها رو با پیراهن های زیبا و رنگی ست کنید و برای پوشش سر به سراغ کلاه برید. 

مثلا برای یه تیپ زمستونی هنری میتونید به سراغ یه دامن رنگی چهار خونه برید که از زیر اون جوراب شلواری رنگی که با رنگ دامن هارمونی داره بپوشید و بعد برای قسمت بالاتنه به سراغ لایه لایه پوشی برید و یه بافت خوش رنگ و شاد رو که یقه ی گرد داره رو انتخاب کنید که از زیرش یه شومیز که دیده میشه تنتون کنید و بعد با شال رنگی و یا کلاه بات فرانسوری استایلتون رو تکمیل کنید.

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

زلم زیمبوها رو یادتون نره

هر استایلی برای خودش یه پای ثابت داره که که بدون اون انگار استایل معنای خودش رو از دست میده که این روزا پای ثابت خیلی از استایل ها اکسسوری های مربوط به اون ها شدن به عنوان مثال شما نمیتونید یه تیپ خانومانه و سانتال مانتال بزنید و بعد کیف برندارید و همون طوری با دست های آویزون برید بیرون ولی تو یه استایل لش شما کیف هم نداشته باشید ایرادی نداره و در صورتی که در استایل لش کفش پاشنه بلند به جای کتونی و کفش اسپرت بپوشید شدنی نیست! حالا در خصوص تیپ های هنری هم بخش انتخاب کردن لباس یه جئوایی خلق کردنیست ولی در خصوص اکسسوری ها اجبار وجود داره که باید حداقل یکی از اون ها در استایلتون داشته باشید.

مثلا شما میتونید انواع کلاه ها رو در استایل های هنری خودتون سرتون بذارید و این یه موضوعی هست که بین خانوم ها و آقایون مشترکه و مثلا میشه کلاه گذاشت و از طرف دیگه دستمال گردن داشت و یا یه شال با رنگ خاص رو که به تیپمون میاد رو دور گردنمون پیچید و در این بین میتونید از اکسسوری های دست ساز مثل انگشترها، دستبندها، کیف ها و... هم استفاده کنید.

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

چطور تیپ هنری بزنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی