|

پاهات لاغر و بلنده یا تپلی و کوتاه؟ فرقی نمیکنه بوت رو اینجوری انتخاب کن خوش فرم میشه

در این مقاله در خصوص بوت و نیم بوت های مناسب انواع پاها براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها منتظر باریدن برف هستن و برای این منظور لحظه شماری میکنن تا بالاخره بتونن اون پالتو و یا کاپشن گرمی که برای امسال خریدن رو بپوشن و از طرف دیگه خیلی راحت به سراغ تیپ با نیم بوت و بوت های جدیدشون برن چرا که هوا یه جوری هست که یه عده میگن گرمه و یه عده میگن سرده و به همین خاطر نمیشه که خیال راحت لباس های گرم رو پوشید البته که در صورتی که شما سردتون هست نباید به حرف کسی اعتنا کنید و لباس های گرمتون رو بپوشید چون حرف شنیدن از دیگران به این که مریض بشید میارزه و بهتره! حتی میتونید در استایلتون در صورتی که قرمز جایی داشت بوت قرمز بپوشید که امسال خیلی مد شده و در مقاله های قبلی گفتیم که با چیا میشه ستش کرد.

پس با این حساب زمستون رو همینطوری که هست دریابید و از لحظاتون لذت ببرید و سعی کنید که تیپ های خوب و منحصر به فرد داشته باشید چون در این حالت حس و حالتون خیلی خوب میشه و این موضوع میتونه روی اعتماد به نفس شما هم به میزان قابل توجهی تاثیر بذاره و بنابراین خوشتیپ بودن رو همیشه دنبال کنید و برای رسیدن به اون تلاش کنید و بهترین ورژن از خودتون رو بسازید برای همین منظور ما هم در این مقاله قصد داریم که راجبه بوت و نیم بوت مناسب انواع پاها براتون صحبت کنیم که انتخاب درست اون ها بسیار مهمه برای همین پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت برای پاهای کشیده و لاغر

برای پاهایی که بلند و لاغر هستن باید به سراغ دسته ای از بوت ها برید که اون قسمت از پا رو که پوشوندن رو بزرگ تر نشون میدن مثلا میتونن در این قسمت ها با زلم زیمبوهایی مثل سگک باعث بشن که پاهای شما پر تر از اون چیزی که هست دیده بشه. همچنین یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید پاهاتون رو در صورت لاغر بودن موقع پوشیدن بوت چاق تر نشون بدید این هست که رنگ شلوارتون رو متضاد با رنگ بوتتون انتخاب کنید مثلا در صورتی که بوت های شما به رنگ مشکی هست برای رنگ شلوارتون به سراغ سفید برید و یا در صورتی که بوتتون به رنگ طوسیه به سراغ شلوارهایی به رنگ صورتی کم رنگ برید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت برای پاهای چاق

از مهم ترین کارها برای افراد ی که پاهای چاقی دارن انتخاب درست شلوار و کفش مثل بوت هست که توصیه ی ما به این افراد برای انتخاب بوت این هست که به سراغ اون دسته از بوت های ساق بلندی برن که بخش زیادی از پاهشون رو میپوشونه تا از این طریق باعث لاغر دیده شدن پاهای خودشون بشن و به همین خاطر این افراد نباید به سراغ بوت های چین دار و نیم بوت ها برن چون در این صورت قدشون کوتاه تر و پاهاشون چاق تر دیده میشه. همچنین این نکته رو در نظر بگیرید که بهتره بوت های شما ساده باشن و خبری از زرق و برق در اون ها نباشه. 

از دیگر توصیه هایی که میشه در این راستا به شمایی که پاهای چاق دارید کرد این هست که سعی کنید رنگ شلوارتون رو با رنگ بوتتون یکی انتخاب کنی تا در این صورت با وجود یک دست بودن تیپون قد بلندتر و لاغرتر دیده بشید. رنگ جذاب برای شما در خصوص بوتتون میتونه مشکی مخملی باشه با شلوار مشکی و یا تیره رنگ.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت برای پاهای کوتاه

در صورتی که شما از اون دسته از افرادی هستید که قدتون کوتاه هست توصیه ی ما به شما برای انتخاب بوت رفتن به سراغ بوت های ساده و بلند به رنگ مشکی هست و بهتره که بوت هاتون پاشنه دار باشن و در این بین پاشنه های مخفی هم میتونن گزینه ی خوبی باشن اگر دوست ندارید که کسی پی به پاشنه بلند بودن اون ها ببره که در نهایت با هر دوی اون ها شما جذاب تر و قد بلندتر به نظر خواهید رسید. این رو هم دقت کنید که برای این که بخواهید هر چه بیشتر قد بلند دیده بشید بهتره که به سراغ اون بوت هایی که زرق و برق های عمودی دارن برید مثلا بوت هایی که دارای زیپ عمودی هستن. در خصوص رنگ هم به سراغ رنگ های تیره برید مثل بوت هایی به رنگ مشکی، زرشکی و... شلوارهای همرنگشون هم فراموش نشه.

بوت و نیم بوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی