|

چگونه تیپ خانومانه بزنیم؟ / دختر شاید مدل نباشی ولی قراره هر چی مدله پیشت درس پس بده

در این مقاله در خصوص این که چگونه تیپ خانومانه بزنیم براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه یه جور خاصی به تیپ و استایلشون اهمیت میدن چرا که خوشتیپ بودن یه حسن خیلی بزرگ محسوب میشه در اجتماع و حتی خیلی ها معتقد هستن که مهم نیست که چهره ی زیبا و یا جذابی داشته باشیم همین که خوشتیپ باشیم خودش میتونه ما رو زیبا نشون بده بنابراین بیشتر از این که زیبایی خدادادی در این بین مدنظر باشه تمیزی و شیک بودن مدنظر هست مثلا شما زیباترین فرد هم باشید ولی لب هایی پوسته پوسته داشته باشید همین باعث زشت دیده شدن میشه و یه امتیاز بسیار منفیه بنابراین باید برای خشکی لب خودتون چاره ای بیندیشید و اون رو از شر پوست ترک خورده رها کنید.

یا در این بین خیلی ها معتقد هستن که باید روانشناسی رنگ ها در استایل رو بدونید تا از این طریق با استفاده ی یه سری از رنگ های خاص در استایلتون یه سری حس ها رو به افراد منتقل کنید که همین میتونه در بسیاری از جاها کارتون رو پیش ببره مثلا میگن در مصاحبه ی کاری بهتره که از لباس های آبی رنگ استفاده کنید تا خودتون رو به کارفرما به عنوان یه فرد دارای اعتماد به نفس و کوشا در کار بشناسونید که همین موضوع ناخودآگاه در انتخاب شما برای شغل موردنظرتون توسط کارفرما تاثیر میذاره و درصد اون رو بالا میبره حالا در ادامه میخواهیم در خصوص استایل خانومانه و این که چگونه تیپ خانومانه بزنیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه تیپ خانومانه بزنیم

موقع انتخاب لباس به سایز بدنتون توجه کنید

خانوم هایی که شیک پوش هستن و به سراغ تیپ های خانومانه میرن که به زیبایی به تن اون ها میخوابه به این نکته توجه دارن که به سراغ اون دسته از لباس هایی برن که کاملا اندازه ی اون هاست و از پوشیدن لباس هایی که خیلی گشاد و یا خیلی تنگ هستن خودداری میکنن و صد البته که به سراغ پوشیدن لباس های آزاد و گشاد هم که این روزا مد شده و خب طبیعتا احساس راحتی به آدم میده نمیرن چون این مدل لباس ها شما رو شلخته نشون میدن و کاملا در تضاد با استایل های خانومانه هستن بنابراین سایز لباستون رو به درستی انتخاب کنید.

چگونه تیپ خانومانه بزنیم

به سراغ لباس هایی برید که از پوشیدن اون ها رضا یت دارید

خانوم های خوش استایل و شیک پوش برای رسیدن به این موضوع همیشه سراغ اون لباس هایی میرن که از پوشیدن اون ها احساس رضایت میکنن یعنی صرفا به دلیل این که یه لباسی مد شده و یا دیگران بهش پیشنهاد دادن که اون رو بپوشن سراغ یه لباسی نمیرن چون اون ها میدونن که در صورتی که از پوشش و لباسی که دارن ناراضی باشن احساس بی قراری و ناآرومی بهشون دست خواهد داد و مدام به سراغ مرتب کردن و سر و سامون دادن به استایلشون خواهند بود.

مثلا هی دستشون به مرتب کردن روسریشون میره و یا هر آینه ای که پیدا کنن خودشون توش چک میکنن که ببینن چطورین و... که در نهایت همه ی این ها باعث میشه که اعتماد به نفس در انتها پایین بیاد ولی برعکسش هم اینه که در صورت رضایت داشتن و دوست داشتن استایلتون اعتماد به نفستون هم بالا خواهد بود.

چگونه تیپ خانومانه بزنیم

از خوش لباس ها کمک بگیرید

همیشه الگو داشتن میتونه بسیار خوب باشه مثلا وقتی میبینید که تیپ و استایل یه نفر از شدن خوب بودن شهره هست اون رو برای خودتون الگو قرار بدید و دقت کنید که در استایلش از چه آیتم هایی استفاده میکنه و چه جور اون ها رو در کنار هم قرار میده که در نهایت باعث ساخته شدن یه تیپ خوب میشه.

همچنین شما میتونید برای این که بهترین لباس رو برای خودتون انتخاب کنید در هنگام خرید از یه فرد خوش لباس و البته صادق که نظر واقعیش رو بیان میکنه کمک بگیرید و اون رو همراه خودتون ببرید چون این افراد خریدهاشون با دقت هست و به سراغ اون چیزهایی میرن که به تنشون میشینه و صرفا چون به یکی میاد به این فکر نیستن که به اون ها حتما خواهد اومد چون فیزیک بدن متفاوته.

چگونه تیپ خانومانه بزنیم

اکسسوری ها رو از قلم نندازید

این روزا اکسسوری ها به بخش های جدانشدنی در استایل هر کسی تبدیل شدن و شما برای این که یه تیپ خانومانه بتونید داشته باشید نباید از قدرت اون ها غافل بشید مثلا شما باید بدونید که با هر استایلی که میزنید به سراغ شال برید و یا روسری از کمربند استفاده کنید یا نه همچنین شما میتونید با اکثر استایل هاتون از گردنبند، دستبند، ساعت و انگشتر استفاده کنید تا اینجوری بیشتر خانومانه به نظر برسید.

چگونه تیپ خانومانه بزنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی