|

خوش استایل ترین رنگ و طرح ها واسه لاک ناخن / اینجوری دیزاینش کنی با آرایش هم ست میشه

لاک ناخن تو ظاهرا خانوما خیلی تاثیر داره اما اینکه چطور رنگ خاص خودمون رو پیدا کنیم و یا چجوری رنگ لاک رو با آرایشمون ست کنیم سخته!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل واسه همه آدما اهمیت داره اما اونچه کمه مشخصه اینه که برای برخی این موضوع به شدت بیشتر اهمیت داره! احتمالا متوجه این جمله شدین، اما اگر بخوایم واضح تر بگیم باید اشاره کنیم به اینکه مثلا یه خانومی هست صبح به صبح برای رفتن به محل کار و یا دانشگاه ، پا میشه و آرایش میکنه. از طرفی هم همیشه لباس هایی ست شده و آراسته و تمیز به تن داره. خانومی دیگر رو می بینیم در حالی که استایل مورد نظرش رو پوشیده و قطعا اونچه که دوست داشته رو به تن کرده، اما اصلا حال و حوصله رسیدگی به فیس و لباسش رو نداره و همینجوری بدون اتو و با چهره ای خوابالو پا میشه میره به کاراش برسه. البته اینکه اون خانوم اولی هر روز هفت قلم آرایش کنه هم درست و منطق نیست، اما منظور به آراسته بودن چهره و رسیدگی به خود هستش که قطعا با یه ته آرایش در حدی که ظاهری زیباتر پیدا کنه خوبه.

اما رسیدگی به استایل ترکیبات مختلفی رو نیازمنده. یک تیپ کامل شامل میشه از لباس های اصلی و آیتم های فرعی مثل اکسسوری و لاک ناخن و یکسری کارهای خوشگلاسیون دیگه که خب خیلی سلیقه ای هستش. اما یکسری موارد مثل مژه کاشتن و کاشت ناخن تا ده سال پیش میون همه خانوما رو مد نبود، اما حالا می بینیم که بیشتر بانوان این کار ها رو انجام میدن و برخلاف گذشته که هرکی کاشت انجام میداد لاکچری و خاص به نظر میومد، حالا خیلی ترند و عادی به نظر میاد چرا که دیگه همه انجام میدن و شما کافیه تا یک سالن تو این دو حوزه داشته باشی، اونوقته که حسابی نونت تو روغنه!

طراحی لاک قرمز

اما لاک ناخن هم فلسفه خاص خودش رو داره و نمیشه به طور یلخی و همینجوری زده بشه. مثلا شما فرض کنید اصلا رنگ پوست و مدل ناخنتون رو در نظر نداشته باشید و هر چه دل تنگتون میخواد بدون توجه به اینکه فضای مورد نظری که میخواین برین کجاست، رنگ لاکتون رو انتخاب کنید و بزنید! قطعا نمیشه و اینجوری نه تنها شما ظاهری مناسب پیدا نکرده اید، بلکه ممکنه به منفی شدن ظاهرون هم کمک بسزایی کنه! اما خب سوال پیش میاد که از کجا بدونم لاک چه رنگی بهم میاد؟ که خب ما پاسخ شما رو خواهیم داد!

طراحی لاک قرمز

چه رنگ لاکی به پوست دست من میاد؟

مثلا اگر شما خانومی هستید با رنگ پوست روشن، باید بگیم بهتره که برین سراغ لاک هایی که با رنگ پوست شما هماهنگ میشن و میتونن دستان شما رو درخشان تر نشون بدن. مثلا لاک کرم پودری و یا لاک قرمز با تناژ آبی و شاید هم صورتی روشن و جیغ که براتون خیلی جذابه، از طرفی هم لاک های سرمه ای و یاسی به شدت بهتون میاد.

اگر پوستی سبزه و گندمی دارید، در اینجا پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ هایی مثل لاک بژ و کرم و قرمز نارنجی و از طرفی هم هلویی و آبی آسمانی و بنفش انگوری می باشد که میتونن زیبایی دستام شما رو دوبرابر کنند بدون هیچ سختی خاصی!

اگر رنگ پوستی تیره تر دارید، بهتره که از رنگ لاک هایی قوی و جسورانه استفاده نمایید. البته که بیشتر رنگ لاک ها میتونن مناسب این تناژ پوستی باشند، اما رنگ هایی که مثال میزنیم قطعا بهتر هم هستند. مثلا اینکه از رنگ هایی مثل صورتی نئونی و یا بادمجانی و شاید هم آبی کاربنی روشن غافل نشید. از طرفی هم لاک شنی و قرمز یاقوتی رنگ هایی هستند که میتونن ظاهر شما رو به شکلی هیجان انگیز جذاب تر کنند.

طراحی لاک قرمز

قرمز، لاکی شیک و کلاسیک که به همه میاد!

اما اون رنگی که برای همه رنگ پوست و همه طرح ناخنی جذابین به شدت خاص خودش رو داره، لاک قرمز هستش که البته قرمز طیف گسترده ای داره و شما میتونید با توجه به رنگ پوستی که دارید زیبایی خود را با این رنگ کلاسیک دو چندان کنید. اما رنگ قرمز رو میشه کجاها زد؟ امکانش هست واسه هر فضا و مکانی استفاده کنیم؟

طراحی لاک قرمز

رنگ لاک با آرایش چجوری ست بشه؟

معمولا اینکه رنگ لاک دست و پا یکی باشه خیلی بهتره، اما خب شاید ما دلمون بخواد یه رنگ جیغ بزنیم و اینجاست که بهتره تا لاک پا رو اونچه که میخوایم بزنیم و لاک دست رو تو همون طیف رنگی ولی ساده ترش رو انتخاب کنیم تا راحت تر باشیم. رنگای مناسب تابستون رنگهای جیغ و گرم هستند و برای زمستون بهتره که سرد و ملایم بزنید.

از طرفی هم فراموش نکنید که رنگ های غلیظ برای ناخن های کوتاه تر خوبن و رنگ های ملایم تر برای ناخن های بلند تر. رنگ لاک با آرایش اگه بخواد ست بشه بهتره که با رژ لب ست بشه نه با هیچ چیز دیگه. مثلا با زدن یک استایل شیک مشکی، داشتن یک رژ لب قرمز با لاک هایی قرمز میتونن ظاهر شم رو بی نظیر کنند. 

طراحی لاک قرمز

طراحی لاک قرمز

طراحی لاک قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی