|

همه پالتو مشکی تنشونه تکرار پشت تکرار / تو با پالتو آبی کاربنی استایل کن واقعا شیکه

اگر شما هم یک پالتوی آبی کاربنی دارید که نمیدونید با چه رنگ و آیتمایی میتونه ست و استایل بشه، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که امسال هنوز برف ندیدیم، اما هوا سرد شده و اصلا هم با مانتو ضخیم کار در نمیاد و حتما بادی پالتو و یا لباس های گرمی مثل شکت و پافر و … بپوشیم. استایل برای خانوما خیلی مهمه و خیلی از اونها حتی برای رفتن به سر کوچه هم سعی میکنن تا لباس مناسبی بگوشن. البته که این مهم بودنه بر این منظور نیست که حتما هفت قلم آرایش میکنن و یا اینکه لباس هایی لوکس و گرون میپوشن و یا اینکه حتما باید با بوت بلند برن بیرون! خیر. بلکه دیگه با اومدن اینستاگرام و ترند شدن خیلی از استایل ها و عادات خوشگلاسیون، خب اغلب خانوما تا حدود خوبی یاد گرفتن چطور میشه تو استایل های مختلف آیتما رو با هم ترکیب و ست کرد. اینکه بتونی به خوبی لباس و اکسسوری و کیف و کفش و شال و روسری رو هماهنگ کنی خب یکم سخته و قبلتر خیلی از خانوما تو این فاز ها نبودن که خب حالا وارد شدن!

اما یکسری از رنگ ها و آیتما هستند که ست کردن باهاشون واقعا سخته. مثلا اینکه شما اگر از دست بانوان رنگی پوشی هستید که لباس های رنگی رو دوست دارید احتمالا میدونید که ست کردن این جور رنگ ها چقدر چالشی هستش. مثلا رنگ آبی کاربنی که خب یه رنگ به شدت جذابه اما به هر کسی نمیاد و با هم هرنگی هم ترکیب نمیشه و حسابی خودش رو گرفته! اما قراره در این مطلب با پالتو آبی کاربنی آشنا بشیم و بدونیم با چه رنگا و سبکایی میشه استایلش کرد و لذت برد.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

استایل با پالتو آبی کاربنی

استایل با پالتو آبی کاربنی و بافت قرمز بی نظیرت میکنه

مثلا یکی از استایل های جالبی که میتونه برای شما وجود داشته باشه و از شما یک بانوی تمام عیار با ظاهر آبی رنگ بسازه، ترکیب آبی کاربنی با رنگ قرمز هستش. شاید بگین این دو رنگ هر دو غلیظ و بولد هستند که خب باید در پاسخ بگیم بله دقیقا ترکیب دو رنگ غلیظ که هر دو دارای رنگ دانه های قوی می باشند، نکته جذاب این سبک تیپ هاست. 

پالتو آبی کاربنی بلند همراه با یک بلوز بافت ضخیم و یا لطیف که به رنگ قرمز باشه میتونه زیبایی خاصی در قسمت بالاتنه شما ایجاد کنه و از طرفی هم این ترکیب همراه با شلوار جین آبی پررنگ و یک بوت و یا کتونی ظاهری آراسته و منحصر به فرد خواهد ساخت.

استایل با پالتو آبی کاربنی

برای مراسم رسمی از پالتو آبی کاربنی با شومیز شلوار سبز غافل نشو

اگر قرار به رفتن به یک مهمانی رسمی رو دارید و دلتون میخواد اون پالتو آبی کاربنیه رو بپوشید که سبکی رسمی هم داره، خوبه که بدونید ترکیب اون همراه با یک شومیز و شلوار سبز نیز جذابیتی خاص خواهد داشت. سبز نیز از دست رنگ های رنگی محسوب میشه که باز هم زیبایی آبی کاربنی با رنگ های غلیظ رو ثابت میکنه. اگر شما فردی هستید که آبی کاربنی رو به عنوان رنگ پالتو انتخاب کرده اید، پس قطعا جسارت لازمه رو دارید و برای پوشیدن سبز هم آماده اید. مطمئن باشید این ترکیب شما رو چشمگیر ترین فرد اون محفل میکنه جوری که نگاه ها به سمتتون خیره میشه. 

البته که نیاز نیست حتما از برای کیف و کفش از یکی از این دو رنگ انتخاب کنید و می تونید یک رنگ سومی هم وارد عمل نمایید که البته باید اون رنگ سوم به شدت با وسواس انتخاب بشه تا بتونه هم به سبز و ه به آبی بیاد. سلیقه شما نهایت تاثیر رو در این استایل ها داره.

استایل با پالتو آبی کاربنی

زیبایی بی وصف و سر پالتو آبی کاربنی با سفید

بی شک سفید رنگیست که با تمام تمام تمام رنگ های دنیا به راحتی ست خواهد شد. آبی کاربنی نیز یکی از همین رنگ هاست که خب به راحتی با سفید جان همرنگ میشه به طوری که گویی این دو رنگ در هم آمیخته شده اند و اصلا از ابتدا با هم زاده شده اند! داشتن یک پالتوی آبی کاربنی همراه با یک بافت سفید رنگ یقه دار و شلوار جین آبی رنگ و نیم بوت زیبایی ظاهر شما رو به حد اعلا خواهد رسوند و شما رو یک بانوی شیک پوش و آراسته نشون میده. 

سفید برای فصل سرد زمستان میتونه از گزینه های ایده آلی باشه که همراه با رنگ سرد آبی بهتر مینتونه به بهترین نحو ممکن خودش روبه رخ بکشه.

استایل با پالتو آبی کاربنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی