|

واسه خوشگل کردن دیوار دفتر یا پنجره خونت شیشه دکوراتیو بزن / هم قیافه داره هم کاربرد

شیشه های دکوراتیو نوعی شیشه جذاب به جهت زیبا سازی فضا هتسند که میتونن کمک خوبی هم برای تفکیک فضا و هم برای خوشگلاسیون محیط کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید اسم شیشه دکوراتیو به گوشتون خورده باشه اما ندونید دقیقا کدوم کدوم طرح شیشه میشه. قطعا تا به حال هم بارها این سبک شیشه رو دیده اید اما خب باز م شاید نمیدونستید اسمشون چیه و تو چه دسته بندی قرار میگیرن که باید بگیم با توجه به اینکه دیگه همه چیز پیشرفت کرده، خب دیگه ویلاها و دفاتر و شرکت ها هم از این پیشرفت استفاده لازم شون رو می کنند و به جهت زیباسازی هرچه بیشتر چیدمان و البته کمتر کردن دید از بیرون به داخل و بالعکس از شیشه های دکوراتیو استفاده دارند. در مجموع میشه گفت دکوراتیو به نوعی معماری داخلی محسوب میشه که با ایجاد یکسری تغییرات در دکوراسیون داخلی یه فضای زیبا و کاربردی برای شما به وجود میاره که استفاده از شیشه های دکوراتیو هم یکی از شاخه های این هنر می باشد. 

در واقع دکوراتیو چیزیه که به طراحی و تولید وسایل کاربردی کمک میکنه و خب چون یه مسیریه که باعث میشه تا طراحان و معماران در واقع احساسات و ویژگی های شخصیتی خودشون رو ابراز کنند، میتونه جذابیت خاصی داشته باشه و به همین علت هم هنر دکوراتیو نام داره. اما شیشه دکوراتیو. 

شیشه دکوراتیو چی هست اصلا؟

از قدیم تا به حال شیشه ها نقش بسیار مهمی در معماری بناها داشته. تو این چند ساله هم شیشه های دکوراتیو خیلی ترند شدن و مورد استفاده قرار میگیرن. تو یه تعریف کلی بادی بگیم که شیشه دکوراتیو به نوعی شیشه گفته میشه که برای ساخت دکوراسیون و تزئینات داخلی و یا خارجی ساختمان استفاده میشه و نوعی شیشه تزئینی هستش که با تکنیک های مختلف مثل رنگ‌ آمیزی و تیفانی بر روی شیشه های مختلف عرضه میشه.

شیشه های دکوراتیو خیلی زود مورد توجه عموم قرار گرفت و حالا هم از اونجایی که تنوع بالایی داره، برای فضاهای مختلف به خوبی استفاده میشه و واقعا جذابه.

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو به چه کار میاد؟

از شیشه های دکوراتیو برای ایجاد طرح، بافت، رنگ، الگو و حتی از حالت ماتش برای فضاهای خاص استفاده میشه. از شیشه های دکوراتیو میشه روی پنل‌ های پنجره دوجداره، شیشه ‌های سکوریت و لمینت، از طریق تکنیک های مختلف استفاده کرد. شیشه های دکوراتیو و یا تزئینی با انواع مختلف و جنس‌ های متفاوت قابل استفاده می باشند که خب بسته به سلیقه و اونچه که نیاز شما هست انتخاب میشن.

ظاهر و شمایل جذاب این سبک از شیشه باعث شده تا از اونها بعنوان درب شیشه ای، دیوار داخلی و پارتیشن و راه پله محافظ استفاده بشه. 

شیشه دکوراتیو در طراحی داخلی و نورگیر سقفی

از شیشه های دکوراتیو برای طراحی داخلی دفاتر و ساختمان های اداری و مسکونی به وفور استفاده میشه. مثلا بری دفاتر به منظور جداسازی اتاق ها به عنوان پنجره و یا دیوار استفاده میشه و در ساختمان های مسکونی هم قطعا دیده اید تو برخی از ساختمان ها قسمت پاگرد راه پله و آسانسور از پارکینگ جدا میشه و این تفکیک توسط شیشه های دکوراتیو انجام میشه که هم میتونن مات باشن و هم طرح دار.

شیشه دکوراتیو

تو خیلی از ویلا ها استفاده از شیشه دکوراتیو رایجه، چرا که معمولا در این فضاها از اونجایی که بزرگ و متراژ بالا هستند، یه قسمتایی به عنوان نورگیر هستش اما خب با شیشه های معمولی و ساده پوشیده شده هستند که به جهت زیبا سازی پیشنهاد میدیم تا از شیشه های دکوراتیو طرح دار استفاده نمایید که این طرح ها هم میتونن به صورت رنگی باشن و هم بی رنگ که در هر دو حالت جلوه جالب خود را دارند. شیشه دکوراتیو به رو کلی میتونه مفهوم نورگیر قدیمی رو تغییر بده و این فضا رو از یک عنصر منفعل به یک عنصر جذاب و قابل توجه تبدیل کنه.

شیشه دکوراتیو

ساخت در و پنجره های خاص، حمامی لاکچری با شیشه دکوراتیو

استفاده از شیشه های دکوراتیو برای درب های ورودی به لابی خیلی استفاده میشه و از طرفی هم شاید شما تو خونتون پنجره ای دارید که دلتون میخواد تا ازش به عنوان نورگیر استفاده کنید در حالی که طرحی جذاب هم داشته باشه و مثلا پرده ای نصب نکیند که خب در چنین شرایطی میشه از شیشه های دکوراتیو استفده داشت اما از نوع مات و یا طرح دارش که دید به سمت داخل وجود نداشته باشه. 

گفتی که از شیشه های دکوراتیو به عنوان پارتیشن هم استفاده میشه که این پارتیشن هم میتونه برای داخل خونه و داخل دفاتر باشه و یا اینکه مثلا برای حمام و قسمت جداسازی وان و یا سرویس بهداشتی از این شیشه ها استفاده کرد و هم از نظر زیبایی و هم کاربردی لذتش رو برد.

شیشه دکوراتیو

مزیت شیشه دکوراتیو چیست؟

اما از خوبی های این سبک شیشه باید بگیم که اگر طرح و یا نقش خاصی مد نظر دارید به راحتی میتونید با سفارش دهی به شرکت و یا کارخانه مورد نظر و انتخاب پنجره که خب دوجداره و یا سه جداره باشه به شیشه جذابی و دلخهواه خود برسید.

استفاده از شیشه های دکوراتیو به ظاهر خونه و یا محلی که قراره استفاده کنید جلوه ای شیک و لاکچری خواهد داد به طوری که پشیمون نخواهید شد و از زیباییش هم لذت خواهید برد.

شیشه دکوراتیو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها