|

این تابلو معمولیا دیگه خز شده همه خونه ها دارن / تو تابلو دکوراتیو برجسته بزن لاکچری

تابلو های دکوراتیو برجسته زیبایی منحصر به فردی به خونه خواهند داد که خب در این مطلب با انواع اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دکوراسیون و خوشگلاسیون خونه خیلی آیتما تاثیر گذارن. اصلا چیدمان خونه اینجوریه که همه چیز به هم وصله و همه چیز متناسب با اون یکی باید انتخاب و چیده بشه، در غیر این صورت شما با فضایی شلوغ پلوغ و شنبه یکشنبه مواجه خواهید شد که اجزاش هیچ ربطی به هم ندارن. اما دکوراسیون خونه تها مبلمان و اونچه که به عنوان واجبات زندگی داریم نیست و یکسری موارد هستند که وجودشون تو خونه هم مهمه و هم بی اهمیت. این دست از وسایل یه جورایی اکسسوری خونه محسوب میشن که میتونن به زیباسازی محیط خونه کمک خیلی زیادی کنند اما بی هیچ کاربردی! مثلا یکی از اونها تابلوهای دکوراتیو برجسته می باشد که در واقع فقط میتونن به دیوار های خونه ما رنگ و طرح ببخشند و خوشگلاسیونش کنند.

میپرسین تابلو دکوراتیو چیه؟ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این جذابه منحصر به فرد آشنا بشیم. 

تابلو دکوراتیو چجوریه؟ زندست؟

تابلو های دکوراتیو طرح های زیبا و جذب زیادی دارند که قرار گرفتن ابین طرح‌ ها و نقاشی‌ های منحصر‌به فرد تو یه قاب منگنه شده جذابیتشون رو به شدت افزایش میده؛ بنابراین وقتی که این تابلوها تو محیطی نصب می کنید جذابیت اون محیط به شدت افزایش پیدا میکنه و بولد میشه و در واقع شما می‌تونید با یه نقاشی زنده ارتباط بگیرین. فراموش نکنین که استفاده از تابلو دکوراتیو باعث میشه که محیط داخلی خونه مدرن‌ تر بوده و از حالت خشکی خارج بشه.

 تابلو دکوراتیو

واسه دیواری که کاغذ دیواری داره میشه تابلو دکوراتیو استفاده کرد؟

خب بعضی از دیوار ها تو خونه ها هستند که کاغذ دیواری های پر نقش و پر جبت و جوشی دارند که خب در چنین شرایطی توصیه میشه از یه تابلو ساده استفاده کنید که تو یه منطقه کمتر شلوغ از دیوار هم قرار میگیره. این کار باعث میشه تا از خستگی چشم جلوگیری بشه و تعادل خوبی ایجاد بشه. به علاوه اینکه اگر به دنبال یه دیوار مینیمالیستی و صلح آمیز هستین انتخاب تابلویی که الگوی پیچیده و شلوغ داره یه پیشنهاد و گزینه عاقلانه و خوب باشه. یکی از ملاحظات مهم اینه که مطمئن بشید تابلو ها مطابق با رنگ دیوار انتخاب میشن.

perfectart

اما تابلوهای دکوراتیو برجسته این مدلین که به مانند همه لوازم دیگه انواع مختلفی دارند. اما با این تفاوت که چندین سبک دارند و هر یک سبک انواع مختلفی داره. مثلا در ادامه با این سبک ها آشنا میشیم که خب باید گفت واقعا هر کدوم جذابیت خاص خودشون رو دارند و چشمگیر هستند. 

۱- تابلو دکوراتیو تایپوگرافی

این سبک از تابلوهای تزئینی و دکوراتیو دارای متن و نوشته هایی هستند که خب طراح اونها با استفاده از کلمات هنرش رو به نمایش میذاره. متن‌هایی که داخل این تابلو هستند دارای فونت‌های مختلفی می باشند و مفاهیم عمیقی رو به مخاطب انتقال میدن ک هر کدوم جذابیت خاص خود را به همراه دارند.

Untitled

۲- تابلو فانتزی

اما در این سبک از تابلوهای دکوراتیو استفاده از اشکال و طرح‌ های فانتزی هستش که به کار گرفته میشه و تابلو طراحی میشه. شخصیتای کارتونی، گیاهان، پوسترهای تبلیغاتی و مواردی از این دست به از مشهور ترین تابلو های فانتزی موجود در بازار می باشند.

۳- تابلو دکوراتیو مذهبی

ایت مدل تابلو های دکوراتیو محبوبیت زیادی میون ما ایرانی ها داره و اکثر ایرانیا از این مدل تابلو به جهت زیباسازی منزل خود استفاده دارند. از طرفی هم تابلوهای مذهبی میتونن مثلا شامل آیه‌ های قرآن، و یا عکس مشاهیر مذهبی و شاید هم مواردی از این دست باشند که طرفداران بسیاری دارند.

۴- تابلو تزیینی چند تیکه

تابلوهای چند تیکه از چند تابلو تشکیل میشن و میتونن تو محیط های مختلف و متفاوتی استفاده بشن. اکثر از این مدل تابلوها واسه افزایش خوشگلاسیون اتاق خواب کودک، آشپزخانه،  پذیرایی و جاهایی مثل کافی شاپ و یا مراکز تجاری استفاده میشن که خب تاثیرگذاری خودشون رو در زیبایی به شدت دارند.

Untitled

5- تابلو فرش

تابلو فرش بین ما ایرانیا واقعا جذاب به نظر میاد و اگر کسی داشته باشه نشونه خفن بودنشه که خب باید بگیم تابلو فرش هم تو دسته انواع تابلو های دکوراتیو قرار داره. این تابلوها خیلی هوادار دارند و در طرح‌ های مختلف و متنوع میرن واسه فروش. البته که در واقع برای ساخت این تابلو فرش‌ ها، عکس و طرح ها رو بر روی فرش ماشینی چاپ میکنند و اون فرش دستبافه که خیلی گرون میشه.

16750917303387

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها