|

ایده برای فرش آشپزخانه در 2024 / تو دکوراسیون مدرن امسال هم رنگ بودنش با کابینت پَررر

در این مقاله چند ایده برای فرش آشپزخانه بهتون ارائه دادیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب عالی برای فرش داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهم ترین قسمت از خونه براتون کجاست بیشتر وقتتون رو توی کدوم بخش از خونه سپری میکنید و یه جورایی مقر فرماندهیتون کجاست؟ احتمالا جواب خیلی هاتون آشپزخونه باشه چون این فضا از خونه کاملا به سلیقه ی بانوی خونه چیده میشه و از قضا خانوم هم بسیا روی وسایل در این قسمت حساسه روی تک به تک قابلمه ها و فنجون ها یه جوری از خودش تعصب نشون میده که باور کردنی نیست که داریم از یه شی بی جون صحبت میکنیم! یکی از وسایل این بخش هم که با سلیقه ی خانوم خونه انتخاب میشه فرش هست که خیلی هم آیتم مهمی هست و با کابینت ها سخت در تعامله و به همین خاطره که برای خیلی ها سواله که چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم؟

خب سواله درستی هم هست چون مهمه که آیتم های بزرگ در هر فضایی باهم ست باشن تا برسیم به خرده ریزه ها مثلا در پذیرایی فرش و مبل و پرده باید در تناسب با هم باشن و بینشون هارمونی برقرار باشه چون در غیر این صورت هر چقدر هم وسایل لوکس و گرون توی خونه چیده باشید هیچ کدوم به چشم نخواهد اومد و یه جورایی تلاش ما برای یه چیدمان خوب زایل میشه ولی واقعا بهترین فرش برای آشپزخانه باید چطوری باشه؟ در مقاله های قبلی راجبه این موضوع براتون حرف زدیم که میتونید اون رو مطالعه کنید ولی در این مقاله میخواهیم یه سری ایده برای فرش آشپزخانه براتون بگیم که میتونه جالب باشه، پس با ما همراه باشید.

ایده برای فرش آشپزخانه

رنگ های خنثی تو دل آشپزخانه رو با یه جرقه شاد کنید

استفاده از رنگ های خنثی توی آشپزخانه میتونه یکی از بهترین کارایی باشه که انجام میدید و بابتش پشیمون نخواهید شد چون با این حرکت باعث به جریان در اومدن آرامش توی فضا میشید و حتی با این کار باعث میشید که آشپزخانه یه جورایی تمیز تر دیده بشه اما توی هر فضای خنثی باید با کمک گرفتن از یه سری از رنگ ها یه مقدار هیجان و شادی رو چاشنی کرد بنابراین در صورتی که آشپزخانه ی شما پالت رنگی خنثی داره میتونید با رفتن به سراغ یه فرش با ترکیب رنگی جذاب و شاد اون هیجانی رو که باید، به دل آشپرخانه تزریق کنید و یا در صورتی که کابینت ها و باقی موارد رنگ های شاد داشتن برای به تعادل رسوندن رنگ های به سرغ فرش به رنگ خنثی برید.

ایده برای فرش آشپزخانه

موقع انتخاب فرش به رنگ های تضاد متوسل بشید

در صورتی که آشپزخانه ی شما ساده تمیز هست و دارای رنگ سفید هست میتونید با قرار دادن یه فرش که در برابر میزها، کابینت ها و کفپوش سفید مبارزه میطلبه برای به رخ کشیدن خودش بهترین ایده رو اجرا کنید و به عنوان مثال چه رنگی برای این نمایش بهتر از قرمز آتشین که که با سفید هر موقع در یه قاب قرار میگره شروع میکنه به خودنمایی و زیباییش رو در برابر این رنگ داد میزنه و یه جورایی ضده سفید با این همه بی رنگیه وقتی خودش اینهمه پر رنگه! بنابراین برای انتخاب رنگ فرش برای آشپزخانه بهتره که از رنگ های متضاد بهره بگیرید.

ایده برای فرش آشپزخانه

نظرتون چیه رنگ دیوارها رو با فرش ست کنید؟

ما تا اینجا با کابینت ها فرش رو ست میکردیم ولی نظرتون چیه که یه راه خلاقانه تر استفاده کنیم که در نهایت یه ظاهر منحصر و به فرد و خاص به فضای آشپزخانه ی شما میبخشه که اون ست کردن رنگ فرش انتخابی برای این فضا با دیوارهاست چون در صورتی که دیوارهای شما دارای رنگ طبیعی و یا خنثی باشن شما میتونید یه هارمونی زیبا ایجاد کنید و در نهایت یه ظاهر یکپارچه و یه دست ایجاد کنید که با گردش چشم از دیوار به سمت کف میره و برای این که جذابیت بصری بیشتری هم ایجاد کنید بهتره که بافت فرش رو ظریف تر انتخاب کنید.

ایده برای فرش آشپزخانه

جزئی تر ببینید و فرش رو با ابزارهای دیگه توی آشپزخانه ست کنید

یکی دیگه از روش هایی که به کمک اون میشه زیبایی چشم نواز و متناسبی رو در محیط آشپزخانه به وجود آوورد هماهنگ کردن ابزارهای موجود در آشپزخانه با رنگ فرش هست به عنوان مثال در صورتی که یه سری از ابزار موجود توی آشپزخانه مثل شیر آب، دستگیره ها و... دارای رنگ مشکی مات بودن میتونید به سراغ فرشی برید که از نقاط مشکی برخوردار باشه و یا در صورتی که شیرآلات به رنگ برنجی هستن چه فرشی بهتر از اون هایی که دارای خطوط طلایی هستن برای ایجاد یه ست و هارمونی مناسب بین فرش و اون ها.

ایده برای فرش آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها