|

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم؟ / ببین فرشای جدید که مد شدن با کابینت چه محشرن

برای خیلی ها سواله که چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم که در این مقاله به این موضوع پرداختیم و راهنمایی های مفیدی ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- هر کسی دوست داره که دکور و دیزاین خونش مطابق با آخرین استانداردها و قوانین دکوراسیون منزل باشه و چاردیواریش حسابی شیک و مدرن به نظر برسه که خب این روزا رسیدن به این هدف اونقدار که باید و شاید کاره سختی نیست و نهایتا میشه با دوتا سرچ ساده خیلی راحت و بدون دردسر عملیش کرد بنابراین هیچ عذر و بهونه ای پذیرفته نیست و امروز و در این مقاله، ما هم در راستای این که بهتون برای رسیدن به این هدف راهنمایی کرده باشیم میخواهیم به سوال اون دوستان که میپرسن چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم پاسخ بدیم پس پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و مدل های جدید فرش آشپزخانه مدرن رو هم ببینید.

در خصوص این سوال که چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم باید بگیم وقتی که این سوال به ذهن شما رسیده این نشون میده که شما پی به اهمیت بسیار بالای آشپزخانه در خونتون بردید چرا که میگن این مکان که سرآغاز خلق طعم ها و مزه هاست قلب هر خونه ایه و از اون گذشته این تعبیر احتمالا میتونه برای این باشه که در صورتی میز غذاخوری در این مکان قرار داشته باشه هر کدوم از اعضای خونواده با هر کاری بالاخره در این مکان دور هم جمع میشن و اوقاتی رو در کنار هم میگذرونن که میتونه بهترین خاطرات ها رو براشون رقم بزنه پس دیگه وقت رو تلف نکنیم و بریم سراغ جواب این سوال که چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم؟

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت قهوه ای ست کنم

نقویت کردن فضای دلپذیر و گرم آشپزخانه ی شما در کنار کابینت هایی به رنگ قهوه ای میتونه با انتخاب یه فرش مناسب که با این رنگ غنی کابینت ها همخونی داشته باشه صورت بگیره. یکی از راه ها برای انتخاب رنگ فرش مناسب در کنار کابینت هایی به رنگ قهوه ای رفتن به سراغ رنگ هایی هست که تقریبا میتونن در طیف قهوه ای قرار بگیرن مثل رنگ های خاکی که شامل خرمایی، بژ گرم و یا کاراملی هست. این رنگ های طبیعی میتون به زیبایی هر چه تما تر با کابینت های به رنگ قهوه ای ست بشن و یه محیط دنج و منسجم رو به وجود بیارن و آشپزخانه ی شما رو حسابی شیک و مدرن جلوه بدن.

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

یکی دیگه از راه هایی برای انتخاب فرش مناسب کنار کابینت ها بسیار خلاقانه به شمار میاد بهره گیری از اون دسته از فرش هایی هست که از سبک وینتیج الهام گرفتن مثل فرش های ایرانی. این سبک فرش ها یه جوری به نظر میرسن که انگار کهنه هستن و یه جورایی شما رو هل میدن به دوران قدیم و یه جلوه ی روستایی توی خونتون به وجود میارن و شما میتونید باهاشون این پیام رو القا کنید که علاقمند به اصالت در هر چیزی هستید. تضاد این مدل فرش ها با کابینت هایی به رنگ قهوه ای بسیار دیدنیه.

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

برای این که این تضاد بیشتر، پیچیده تر و عمقی تر ایجاد کنید میتونید از فرش هایی به رنگ طوسی در کنار کابینت های قهوه ای خودتون استفاده کنید.؛ سایه های طوسی از تیره ترین و زغالیه اون تا روشن ترینش میتونه پس زمینه های بسیار زیبا در کنار کابینت هایی به این رنگ ایجاد کنه و یه جورایی یه حس و حال مدرن بودن و در عین حال شیک به فضا و آشپزخانه ی شما ببخشه.

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت سفید ست کنم

در صورتی که کابینت هایی به رنگ سفید دارید با انتخاب یه فرش مناسب در کنار اون ها میتونید به جذابیت بی حد و حصر آشپزخانه تون بیفزایید؛ شما میتونید با ایجاد تضاد بین بافت و رنگ فرش با کابینت های سفید رنگ و بکرتون یه محیط دلپذیر و پویا خلق کنید. یکی از راه هایی که میتونید برای بزرگ نشون دادن آشپزخانه با وجود کابینت های سفید ازش بهره بگیرید استفاده از رنگ های خنثی برای رنگ فرش هست مثل طوسی روشن و یا بژ و کرمی، این سایه ها با کابینت های سفید حسابی هماهنگ هستن و میتونن باعث دنج به نظر اومدن و آرامش بینظیر محیط بشن و علاوه بر اون فضا رو هم بزرگ تر نشون بدن. 

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

در صورتی که علاقمند هستید که در کنار کابینت هایی به رنگ سفید در انتخاب فرش کاری کنید که محیط شما مدرن به نظر برسه توصیه ی ما به شما این هست که سراغ اون دسته از فرش هایی برید که دارای نقوش هندسی ظریف روشون هستن و به این حالت ترکیبی از مدرنتیه رو با فرش و سنتی بودن رو با کابینت های سفید داشته باشید و مطمئن باشید که با این حرکت زیبایی آشپزخونه ی شما جاودان خواهد شد.

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

در صورتی هم که فرد ریسک پذیری هستید و میخواهید که یه مقدار جسورانه تر رفتار و عمل کنید بهتون توصیه میکنیم که سراغ فرش های که دارای طرح هایی به رنگ سیاه و سفید هستن برید و ست بودن رو ر حد کامل عملی کنید و البته که با وجود فرش به این رنگ و طرح یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید که نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه.

چطور فرش آشپزخانه رو با کابینت ست کنم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی