|

ست کردن فرش طلاکوب با پرده و مبل / اونایی که عشق زندگی شاهانه دارن میرن تو نخ این فرش

برای ست کردن فرش طلاکوب با دکوراسیون منزل یه سری از نکات رو بیان کردیم که میتونه براتون مفید باشه و توی انتخاب کمکتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما یه نفر رو نشون بدید که دوست نداشته باشه که خونه و زندگیش شیک و به روز باشه مسلما که همه این موضوع رو میخوان چون بالاخره انسان موجود بصری هست و زیبایی ها رو دوست داره بدون شک خونه ی زیبا هم میتونه یکی از علاقمندی های اون باشه که در برخی از مواقع یه اشتباه در انتخاب میتونه دکور و دیزاین خونه ی ما رو بهم بریزه و بعد از یه مدت هم ما رو زده کنه بنابراین مهم نیست که چه مقدار وسایل لوکس توی خونه داشته باشید در صورتی که اونا رو با اصول و قواعد نچینید احتمالا شاهد یه آشفتگی خواهید بود که ما در همین خصوص و جلوگیری از اون میخواهیم براتون درباره ی ست کردن فرش طلاکوب صحبت کنیم.

فرش های طلاکوب این روزا تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین فرش ها در بین مردم و استقبال بسیار بالایی ازشون شده و میشه در خصوص ست کردن فرش طلاکوب باید بگیم که این فرش به فرش طلایی هم شهرت داره و به اون دسته از فرش هایی اطلاق میشه که از حاشیه ها یا گل ها و ترنج به رنگ طلایی برخوردار هستن که این ترنج ها یا گل ها در بیشتر اوقات روی زمینه ای به رنگ نقره ای، ذغالی، نسکافه ای و یا کرم خودشون رو نشون میدن و توجه هر بیننده ای رو به خودشون جلب میکنن که مهم ترین دلیلش هم همین درخشش رنگ طلایی روی زمینه های خنثی رنگ هست. حالا در ادامه بریم برای دونستن طریقه ی ست کردن فرش طلاکوب.

ست کردن فرش طلاکوب

ست کردن فرش طلاکوب با مبل

یکی از ساده ترین راه هایی که برای ست کردن مبل با فرش وجود داره انتخاب رنگ یکسان برای اون هاست تا یه ظاهر یکدست و شیک به خونه ببخشید و احساس خوبی در افرادی که دیزاین خونتون رو میبینن ایجاد کنید. مثلا در صورتی که میخواهید فرش خونتون رنگش روشن باشه برای رنگ مبلمان بهتره که به سراغ همون رنگ و یا کمی اختلاف مثلا تیره تر برید و در مابقی آیتم ها از رنگ های ست و شادتر استفاده کنید تا خونه یه حالت یکنواختی به خودش نگیره. 

فرش های طلاکوب به طور کلی از ترکیب چندین رنگ باهم بافته میشن که همین موضوع باعث ایجاد تنوع بسیار بالا در اون ها میشه بنابراین در صورتی که یکی از این فرش ها رو خریداری کردید هیچ نگران نباشید چرا که دست شما توی انتخاب رنگ برای مبلمان باز خواهد بود و شما میتونید رنگ مبلمان رو با یکی از رنگ های موجود رد فرش ست کنید به طور کلی فرش های دارای نقش و نگار و رنگ های متنوع کار شما رو آسون خواهند کرد.

ست کردن فرش طلاکوب

ست کردن فرش طلاکوب با پرده ها

به دلیل این که فرش یکی از آیتم های بزرگ توی هر خونه ای به شمار میره و در برخی از اوقات یه نقطه ی کانونی به وجود میاره در وهله ی اول بسیار جلب توجه میکنه و توی چشم هست و نظر هر بیننده ای رو به سمت خودش مجذوب میکنه به همین علت در خصوص ست کردن اون نمیشه تنها به دو تا آیتم یعنی این وسیله با یکی دیگه از وسیله های خونه اکتفا کرد چرا که شما باید به دنبال ایجاد یه هارمونی و همخوانی توی طرح و رنگ های استفاده شده در فضا باشید و بابت این موضوع نهایت سلیقه و دقتتون رو به خرج بدید.

اولین چیزی که توی ست کردن فرش های طلاکوب با پرده باید اون رو در نظر بگیرید رنگ این دو آیتم هست مثلا در صورتی که پرده ی خونتون روشن باشه رنگش باید سراغ یه فرش از این نوع با زمینه ی روشن برید که این موضوع میتونه فضای خونتون رو بزرگتر و دلبازتر نشون بده ولی در صورتی که خونتون فضای بزرگی داره برای این که از حالت دنج بودن خارج نشه باید از فرش و پرده تیره رنگ استفاده کنید.

ست کردن فرش طلاکوب

در مورد رنگ پرده، مبلمان و فرش شما تنها اجازه ی این رو دارید که رنگ یکی از این آیتم ها رو متضاد انتخاب کنید مسلما در صورتی که مبلمانتون دارای رنگ تیره هست میتونید پرده و فرش رو به رنگ روشن انتخاب کنید  و با ایجاد تضاد در دکوراسیون یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید در صورتی که پرده و مبلمانتون طرح دار هست زمینه ی فرش طلاکوبتون رو هم رنگ اون ها انتخاب کنید.

ست کردن فرش طلاکوب

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها