|

تو خونه چی بپوشیم / خانوم بیخیال تیشرت و شلوار باب اسنفجی بیا مثل تازه عروس بترکون

برای شمایی که براتون سواله تو خونه چی بپوشیم این مقاله رو آماده کردیم که باهاش حسابی شیک به نظر برسید و بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد دوست دارن که در هر موقعیتی خوش تیپ باشن که اگر شما هم در حال خوندن این مطلب هستید یکی از این افراد هستید ولی کمتر کسی هست که به لباسای خونگیش اهمیت بده چرا که خیلی از خانوما فقط راحتی رو در لباس های خونگیشون مدنظر قرار میدن و ترجیح میدن که برای مهمونی ها و بیرون رفتن خودشون رو شیک و پیک کنن ولی یه خانوم همه چی تموم باید به پوشش خودش توی خونه هم اهمیت بده خصوصا اگر متاهل هم باشه بنابراین میخواهیم به این که توخونه چی بپوشیم بپردازیم.

شاید بگید آدم تو خونه ی خودش راحت نباشه پس کجا راحت باشه؟ بله این حرف درسته ولی میتونید با لباس های شیک هم راحت باشید مثلا سریال های ترکی رو دید که بازیگرا توی خونه هم لباس های شیک دارن شاید در حد اون ها نه ولی نظرتون چیه که با فکر کردن به این که توخونه چی بپوشیم با امکانات خودتون و در حد خودتون بهترین ورژن خودتون باشید و از آقاتون دلبری کنید چرا که بالاخره یه خانوم که بیشتر نداره و شما میتونید با لباس های خوب حتی روحیه خودتون رو هم عوض کنید. حالا در ادامه به این که تو خونه چی بپوشیم میپردازیم.

تو خونه چی بپوشیم

تو خونه چی بپوشیم؟ یه سرچ ساده کن

این روزا دیگه مثل قدیم نیست که تنوع توی لباس های خونگی کم باشه چرا که تولید کننده ها پی به علاقه ی افراد توی شیک به نظر رسیدن در خونه هم بردن و سعی کردن که تولیدات خودشون رو وسیع تر و متنوع کنن و به همین خاطر شما توی فروشگاه های زیادی میتوندی یه عالمه مدل زیبا و مختلف از لباس های خونگی رو ببینید که برای دوخت هر کدوم یه طراحی ویژه مدنظر بوده.

شما حتی میتونید توی اینترنت و اینستاگرام سرچ کنید و لباس های مدنظرتون رو پیدا کنید و بعد اون ها رو بخرید و یا حتی بدید خیاط براتون بدوزه بنابراین تنبلی رو بذارید کنار و برای خوش پوش شدن خودتون تلاش کنید چرا که این روزا برای هر سلیقه ای لباس خوب وجود داره پس خانوم دست به کار شو تا همسرت از تغییرت متعجب بشه.

تو خونه چی بپوشیم

تو خونه چی بپوشیم؟ تیشرت، تاپ و شومیز

از ضروری ترین ایتم هایی که باید توی کم هر خانوم خوش استایلی وجود داشته باشید تیشرت، تاپ و شومیز های رنگی و متنوع هست که میشه به راحتی با خیلی از لباسای دیگه ستشون کرد و یه قدم به زیباتر شدن نزدیک شد و با تنوع بالایی که دارن هم انتخاب برای شما راحت تره و شما میتونید اونا رو با انواع شلوار و دامن توی خونه ست کنید و برای جذاب تر شدن و تنوع بهتر سراغ شلوار های جین و لگ برید و در مواقعی که میخواهید یه تیپ نیمه رسمی داخل خونتون داشته باشید و از قضا دورهمی زنونه هم دارید میتونید سراغ شومیزهاتون برید.

یا در صورتی که میخواهید یه مقدار اسپرت تر باشید از تاپ و تیشرت استفاده کنید که میتونید برای این که احساس راحتی بیشتری باهاشون داشته باشید سراغ اون هایی برید که از جنس الیاف طبیعی هستن و در کل این موضوع رو در نظر بگیرید که هر چقدر به خودتون اهمیت بدید که یکی از راه های اون همین اهمیت دادن به استایل هست همون اندازه روحیتون فرق میکنه و با تعریف و تمجید اطرافیانتون هم بیشتر شارژ میشید.

تو خونه چی بپوشیم

تو خونه چی بپوشیم؟ شلوار، شلوارک، دامن

آیتم های بعدی که میتونید با داشتن اون ها توی کشوی لباس هاتون استایل های متنوع خلق کنید شلوار، شلوارک و دامن هستن. مثلا شما میتونید یه شومیز سفید رو با به یه شورتک و یا شلوار جین زنونه ست کنید و بی نهایت جذاب به نظر برسید که توصیه میکنیم در کنار این رنگ سراغ جینی برید که آبی کم رنگ هست تا یاد آور تابستون و گرمای دلپذیر اون باشید. همچنین میتونید این شومیز رو با شلوار های طرح جین هم بپوشید و به استقبال دوستانتون که برای دورهمی اومدن خونتون برید.

بنابراین از شلوار که صحبت میشه فقط یاده شلوار های گل گلی و پارچه ای نیفتید. دامن ها هم بهترین آیتم ها برای داشتن یه استایل خوب هستن که در اندازه های کوتاه تا بلند و در جنس های متنوع حتی پشمی برای زمستون هم وجود دارن که میتونید از اون ها برای شیک تر به نظر رسیدن توی خونتون استفاده کنید.

تو خونه چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها