|

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ / شیک بودن و جذابیتُ تو استایلت با یکی از اینا خلق کن

برای خیلی ها سواله که با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ که در این مقاله نمونه هایی رو براتون مثال زدیم که میتونید ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا خیلی ها دوست دارن که حسابی شیک و پیک و خوش استایل به نظر بیان و بابت این موضوع و برای رسیدن به این هدف هم تلاش میکنن که یکی از این تلاش ها میتونه خوندن مقاله های مثل این مقلاه که در حال حاضر در حال خوندن اون هستید باشه چرا که شما با خوندن و تحقیق درباره ی استایل های مختلف اطلاعات خودتون رو بالا میبرید و در نهایت میتونید استایل مورد علاقتون و اون استایلی رو که باهاش میدرخشید رو پیدا کنید حالا ما هم در این راستا قراره که بهتون در زمینه ی این که با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم راهنمایی بدیم که میتونه براتون مفید باشه و شما رو یه قدم به خوشتیپ تر شدن نزیک کنه.

مشخصه که با نزدیک شدن به فصل زمستون و سرد شدن هوا قراره که به سراغ پالتو و لباس های گرم برید که در این بین پالتو های بلند شما رو کشیده تر و قدتون رو بلند تر نشون میدن و از طرف دیگه گرمای بیشتری هم داره اما در این بین برای خیلی ها سواله که خب با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم که باهاش ست باشه و و ما رو جذاب و شیک نشون بده؟ چون بالاخره ست بودن و وجود هماهنگی بین /ایتم های مورد استفاده در استایل ما خیلی مهمه و باید رعابت بشه تا یه وقت آشفتگی و بی نظمی توی استایلمون به وجود نیاد که آزار دهنده باشه. حلا در ادامه بریم سراغ جواب این سوال که باید با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

 با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ بوت و یا نیم بوت پاشنه بلند

یکی از شیک ترین استایل هایی که میتونید بزنید ست کردن پالتو بلند با کفش های نیم بوت و یا بوت های پانه بلند هست که بی نهایت به قد بلند تر دیده شدن کمک میکنه و باعث هر چه زیباتر دیده شدن شما میشه و به اون خانوم هایی که قد یه مقدار کوتاه دارن شدیدا توصیه میشه که این استایل رو توی زمستون تست کنن که هم میتونن باهاش استایل رسمی داشته باشن و هم استایل کژوال.

در استایل کژوال با پالتوی بلند و بوت و یا نیم بوت شما میتونید دکمه های پالتوتون رو باز بذارید و بوت های پاشنه بلند بپوشید و از زیر پالتو هم لباس هایی مثل یقه اسکی، شومیزه، بادی  یا هودی بپوشید. در خصوص ضخامت پاشنه ها هم به این موضوع باید توجه کنید که در صورتی که میخواهید یه استایل مدرن داشته باشید پاشنه های بوتتون باید یه مقدار ضخیم باشه و در صورتی هم که علاقمند هستید که استایلتون رسمی باشه سراغ بوت هایی با پاشنه های نازک تر برید.

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

 با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ کتونی و کفش اسپرت

خیلی از افراد هستن که عاشق و طرفدار استایل هایی هستن که اسپرتن بنابراین در صورتی که شما هم از دوستداران و علاقمندان تیپ های اینطوری هستید میتونید یه استایل راحت و شیک زمستونی با پالتوی بلند داشته باشید در صورتی که اون رو با کتونی و انواع کفش های اسپرت بپوشید. در صورتی که علاقمند به زدن این استایل هستید باید خیلی خاص و ویژه به جزئیات توجه کنید و اهیمیت بدید مثلا برای این منظور باید از دستکش، شال گردن، اکسسوری های زمستونی و کیف های بزرگ که متناسب با رنگ کفش یا پالتوتون هستن استفاده کنید.

این موضوع هم کاملا واضح هست که یکی از مهم ترین آیتم ها برای داشتن یه تیپ اسپرت استفاده از کتونی هست که همیشه در این مدل استایل ها حرف اول رو میزنه. برای هر چه نزدیک شدن به یه استایل اسپرت میتونید همراه با پالتوی بلند خودتون و کتونی هاتون هم شلوارهای اسلش و هم جین بپوشید. در صورتی هم که قدتون کوتاه هست و علاقمند هستید که یه مقدار بلندتر دیده بشید که پالتوی بلند این کار رو براتون انجام میده تا حدودی بهتره که سراغ کتونی های لژ دار برید.

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

 با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ کفش های کالج

شاید این آیتم رو به ندرت با پالتوی بلند دیده باشید ولی باید بگیم که کفش های کالج میتونن با پالتوهای بلند یه نمای فوق العاده زیبا ایجاد کنن و شما میتونید در یه همچین استایلی سراغ یه سری از آیتم ها مثل سرهمی و دامن برید تا پوشش خوب و جالبی زیر پالتوتون داشته باشید. مهمترین کاری که باید در انتخاب کالج با پالتوی بلند انجام بدید و به اون توجه داشته باشید ایجاد هماهنگی بین شلوار و کیفتون هست.

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

 با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم؟ کیف و بوت چرم

بوت یه آیتم چرم توی هر استایلی میتونه اون رو حسابی شیک جلوه بده و به شما برای خوشتیپ تر دیده شدن حسابی کمک کنه چرا که شما میتونید چرم رو با توجه به علاقه ی خودتون ست کنید و با استفاده از اون استایل های متنوعی داشته باشید. حالا در خصوص ترکیب پالتو بلند و کیف و کفش با جنس چرم میشه گفت که شما ترکیب برنده رو تو مشتتون خواهید داشت که در عین سادگی حسابی جذاب و شیک خواهد بود.  

همچنین نکته ای که در این خصوص وجود داره این هست که شما میتونید به جای این که از کیف و کفش هایی که کاملا از جنس چرم هستن استفاده کنید سراغ اون مدل هایی برید که روی دوختشون از چرم استفاده شده و یا بندهایی از جنس چرم دارن. به کلی از به کارگیری اکسسوری های چرمی و کیف و کفش از این جنس در استایلتون با پالتوی بلند غافل نشید که یه زیبایی دیگه ای داره.

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

نکاتی که باید هنگام ست کردن کیف و کفش با پالتوی بلند به اون ها توجه کنید

  • در صورتی که قصد دارید یه تیپ زمستونی بزنید و هنوز چیزی نخریدید بهتره که اول اقدام به خرید پالتو کنید و بعد با توجه به رنگ پالتو به سراغ خرید کیف و کفش متناسب با اون برید.
  • در صورتی که پالتوی بلندتون جلو باز هست حتما یه کمربند استفاده کنید و سعی کنید اون رو با کیف و کفشتون ست کنید چرا که استفاده از کمربند میتونه شما رو کشیده تر نشون بده.
  • با این حساب بهتره که یه مقدار از خودتون خلاقیت نشون بدید و از عادت های رایج که استفاده از کیف و کفش مشکی هست دست بردارید و سراغ اون دسته از رنگ هایی برید که با رنگ پالتوتون ترکیب و هارمونی جالبی ایجاد میکنن.

با پالتوی بلند چه کفشی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی