|

آخه مگه جذاب تر از شکت ترند 2024 داریم / این هوا وقته مانتو و پالتنو نیست شکت بپوش

به جای استفاده از مانتو نازک و یا پالتو ضخیم، تو این هوا و فصل باید شکت پوشید که در این مطلب با انواع ستش آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب هرچی میگذره و میریم جلو، تنوع در استایل و آیتم هایی که خلق میشه بیشتره. البته که مد و ترند تو هر زمونه ای جذابیت خاص خودش رو داره و قطعا بیست سال دیگه هم تنوع باز بیشتر تره و اونچه که مشخصه اینه که استایل در زندگی روزمره انسان ها تاثیر زیادی داره. مثلا من خودم به شخصه این مدلیم که باید هر روز لباسم رو تغییر بدم. اصلا نمیتونم یک ترکیب لباس رو چند روز تحمل کنم و تاثیر خیلی زیادی تو روحیم داره، چه به جهت شاد شدنم و چه برای انرژی منفی که وارد میشه! 

تو پاییز هستی، فصلی که میشه لباس هایی متنوع و جذاب تر پوشید. نه خیلی سرده و نه خیلی گرم! به همین علت میشه هم لایه ای پوشید و هم پف نکرد! امسال یکی از آیتم های به شدت ترند برای بانوان و به خصوص دختر خانوم های جوان، شکت هستش. شکت از دست لباس هایی هستش که با بسیاری از موارد به راحتی ست میشه و زیبایی و شیکی خاصی به ظاهر شما خواهد داد.

شکت چیست؟

شاید اینجا براتون سوال بشه که اصلا شکت چی هست که خب باید بگیم این لباس زیبا ترکیبی از پیراهن و کت (shirt و  jacket) می باشد که خب به همین دلیل هم شکت نامگذاری شده. این آیتم به مانند یک پیراهن یا شومیز به نظر میاد اما جنسی ضخیم تر داره ، مثل پشم یا مخمل و جین. شکت معمولا به صورت اورسایز هستش که خب برای استایل های لایه ای گزینه ای جذابه، به خصوص در پاییز که هنوز پالتو لازم نیست. در ادامه ببینیم این آیتم پرطرفدار رو به چه موارد میشه ست کرد و فوق العاده شد!

Outfit

شکت و شلوار جین

قطعا شلوار جین از دست مواردی هستش که میتونه با بسیاری از اسنای ها به راحتی ست بشه و ظاهری آراسته و نفسگیر برای شما بسازه. باید بدونید که شکت ها همراه با شلوار جین به هر صورت که باشه، اسکینی یا مام استایل و مام فیت و بگ، به هر روی جذابیت خود را خواهد داشت. دیگه اینکه میشه شکت و شلوار جین ور از یک سبک انتخاب کرد، مثلا هر دو جنس جین داشته باشند. این تیپ رو میتونید با کفش پاشنه بلند ارتقا دهید و شاید هم با یک بوت همراه کنید و لذت ببرید.

21f4ee7e-1092-46ba-aca2-9dab8823c034

Spring Shacket Outfit

شکت کراپ

تاپ و تیشرت های کراپ در تابستانی که پشت سر گذاشتیم به شدت مد شدند. حالا نوبت به شکت کراپ هستش که همراه با شلوار گشاد و کتونی میتونه یه استایل غیر رسمی و کژوال به شما تحویل بده. البته که این استایل درسته که ظاهری راحت دارد، اما در عین حال شیک و آراسته هستش که خب برای بسیاری از مهمانی ها و قرار های دوستانه زیباست. 

IG_ @gatesofstyle

شکت های رنگی

استفاده از یک شکت سبز همراه با کتانی ترکیبی برنده است. چرا که برای باقی آیتم های استایل هم میشه از هرآنچه که دوست دارید استفاده کنید. این تیپ برای زمستان عالی است و با پوشیدن یک یقه اسکی زیر شکت می توانید ظاهر خود را شیک نگه دارید. 

از طرفی هم پوشیدن شکت عاجی رنگ با پیراهن و شلوار مشکی تضاد بسیار یونیکی را برای شما ایجاد میکند و باعث درخشش شکت نیز خواهد شد. اگر هم دوست دارید به استایل خود رنگ اضافه کنید، میشه مشکی رو با سایر رنگ‌ های تیره مثل سرمه‌ ای، سبز یا طوسی زغالی جایگزین کرد. این استایل واقعا زیباست.

Winter outfit

شکت و استایلی رسمی تر

احتمالا شما هم بر این فکر هستید که از شکت تنها برای استایل های غیر رسمی میتوان استفاده کرد! کره خب باید بگیم سخت در اشتباهید و باید بگیم که با این آیتم میشه ظاهری شیک و خانومانه هم ساخت. طرح چهارخونه اغلب کژواله، اما خب ترکیب آن با یک دامن میدی و یک کفش پاشنه بلند میتونه سطح شکت رو ارتقا بده. ژاکت‌ هایی با رنگ گرم و کیف‌ هایی با رنگ سبز نیز پیشنهاد مشن چون ذاتا رسمی هستند. این استایل شیک برای مهمانی در شب عالیه، بنابراین دامن یا پیراهن مورد علاقه‌ خود را با شکت ست کرده و استایلی بی نظیر بسازید.

7ff2ca49-56b3-424b-893d-97c20032ea15

efa6cb3d-4f7c-4480-8101-242fe1b10574

استایل کژوال با لگ

دوست دارید عکاسی کنید؟ و یا اینکه مثلا یک قهوه در دست داشته باشید و تو پارک قدم بزنید. خب باید بگیم این ترکیب استایلی فوق العاده برای این زمان شما خواهد ساخت. رنگ های روشن باعث تداعی بهار هستند اما خب از اونجای که پاییز هم هوایی بین سرد و گرم دارد، میتوان از این استایل استفاده کرد. در صورتی که به دنبال استایل مرتب‌ تری هستید و خب هوا هم سرده، به جای کفش کتانی از یک جفت بوت استفاده کنید. بوت‌ ها هم به اندازه‌ کافی برای قدم زدن راحت هستن و هم میتونن ظاهری آراسته تر و شیک تر برای شما بسازند.

b00b1854-5f31-4b51-bf80-e3469e16bd6d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها