|

لباس هایی که مردان دوست دارند / دلبری از همسرتو یاد بگیر قراره مثل پروانه دورت بچرخه

چندین مورد از لباس هایی که مردان دوست دارند رو براتون معرفی کردیم که میتونید با توجه بیشتر به خرید اون ها بپردازید.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی از خانوم ها هستن که قبل از ازدواج و توی دوره ی نامزدی حسابی به خودشون میرسن و همیشه شیک و آراسته دیدن میشن ولی همین که ازدواج میکنن یه جورایی دیگه از اون دختر بشاش که دوست داشت جلوی همسرش بوی عطر و شیک بودن لباساش حسابی توی چشم باشه خبری نیست و انگار همش تا قبل از رفتن زیر یه سقف بوده ولی خانوم اگه اینجوری هستی پاشو پاشو که اصلا اواضاعت خوب نیست چون تو قبل از این که بری زیره یه سقف خودتو یه جور دیگه نشون دادی و الان یه جوره دیگه ای ولی وقتشه برگردی به اون چیزی که بودی که ما در این راستا میخواهیم برات لباس هایی که مردان دوست دارند رو معرفی کنیم.

بالاخره خیلی از خانوما از این مینالن که همسرشون بعد از ازدواج عوض شده ولی خودشون رو نگاه نمیکنن که آیا اون ها همون آدمن و حتی بهتر شدن یا فرق کردن و سمت پسرفت رفتن؟! بالاخره زندگی مشترک رو باید مثل یه گیاه نگاه کرد بهش که نیازمند رسیدگیه تا بشه درخت، بنابراین خانوم برای اولین قدم بهتره که بری سراغ لباس هایی که مردان دوست دارند تا با ظاهرت یادآوره روزهای خوش دوران نامزدیتون باشی و کاری کنی که آقاتون به انتخاب خودش افتخار کنه و از این که همچین خانومی داره قند تو دلش آب بشه. حالا در ادامه چند تا از لباس هایی که مردان دوست دارند رو بهتون معرفی میکنیم.

لباس هایی که مردان دوست دارند

برای داشتن یه استایل خوب در مقابل همسرتون اکسسوری ها فراموش نشن

خیلی از خانوم ها هستن که به کلی بیخیال اکسسوری ها شدن و اصلا به این موضوع اهمیت نمیدن مثلا یه جفت گوشواره دارن که چون طلاست فقط همون ها رو میندازن ولی خانوم محترم یکم تنوع هم بد نیست برو سراغ گوشواره های فانتزی که این روزا ترند هستن و یا دستبند و پابند فراموشت نشه چرا که انتخاب اکسسوری های مناسب همون اندازه که انتخاب لباس مهمه اهمیت داره و آقایون هم خیلی نسبت بهش توجه دارن که شاید نشون ندن ولی براشون مهمه که شما به یه همچین جزئیاتی اهمیت میدین و برای خودتون و زیباییتون وقت میذارید تا بهترین استایل خودتون رو داشته باشید.

لباس هایی که مردان دوست دارند

استفاده از کفش پاشنه بلند ظرافت شما رو یادآوری میکنه

این روزا خیلی از خانوما چسبیدن به کتونی و اصلا هم ازش دل نمیکنن و بیخیالش نمیشن که خب درسته بعضی از استایل های کژوال نیاز دارن که باهاشون کتونی بپوشید ولی این وسط یه سری از استایل هاتون رو هم به کفش های پاشنه بلند اختصاص بدید که کاملا مختص خانوم ها هستن و هیچ آقایی سراغشون نمیره و بین دو جنس مشترک نیستن. شما با پوشیدن کفش های پاشنه بلند زنانگی و وقار استایلتون رو بالا میبرید طوری که مسلما نگاه همسرتون رو متوجه خودتون میکنید.

لباس هایی که مردان دوست دارند

دامن یه آیتم کاملا زنونه که دل همسرتون رو میبره

خیلی از آقایون این عقیده رو دارن که یکی از نمادهای زیبا و بارز توی استایل های زنونه، دامن هست به همین دلیل شما باید به اون توجه خاصی داشته باشید همونطور که خیلی از خانوم ها وقتی همسرشون رو توی کت و شلوار میبینن مجذوبش میشن و چشم ازش برنمیدارن و به نظرشون خیلی استایل مناسب و مردونه ای میاد. بهتره که توی انتخاب دامن ها لبه سراغ اون دسته ای برید که که بلند تر هستن و میتونید دامن های یه مقدار مجلسی رو که چاک هم دان توی خونه بپوشید و بدرخشید.

لباس هایی که مردان دوست دارند

گاهی اوقات از شلوارهای باب اسفنجیتون دست بکشید

خیلی از خانوم ها توی خونه با لباس های راحتی مثل تیشرت و شلوارهای فانتزی و کارتونی میگردن که خب ایرادی نداره آدم تو خونه ی خودش راحت نباشه کجا باشه ولی دقت کنید که اگر همیشه این مدلی تیپ بزنید یه جورایی به همسرتون این حس رو منتقل میکنید که آدم بی توجه به خودتون هستید و تنها موقعی که میخواهید برید مهمونی و یا بیرون به خودتون میرسید و دوست ندارید که توی خونه و تنها برای همسرتون تیپ بزنید بنابراین بعضی از اوقات سراغ شلوار های جین و لگ ها و شومیزهای مجلسیتون برید و اون ها رو تنتون کنید و یا حتی میتونید لباس مجحسی هم بپوشید برای تنوع!

لباس هایی که مردان دوست دارند

شال و روسری های خوش رنگ رو از یادتون نبرید

در خصوص تیپ و استایل های زنانه نکته ای که بی نهایت میتونه اون رو به چشم بیاره انتخاب یه شال و روسری جذابه که میتونه استایل خیابونی شما رو تکمیل کنه و به همین دلیل باید به اون به شکل خاصی توجه کنید. بنابراین برید سراغ خرید شال و روسری که هم طرح داره و هم ساده و از هر دو نوع داشته باشید و به هیچ وجه شال و یا روسری که نخ کش شده و یا جنسش بد هست رو سرتون نکنید چون اینطوری کلاس استایلتون پایین میاد و بد دیده میشید.

لباس هایی که مردان دوست دارند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها