|

کیف هایی که همیشه مد هستند / خانوم اگه میگن شیک پوشی ببین کدوما رو داری و چقد به روزی

در این مقاله به معرفی کیف هایی که همیشه مد هستند پرداختیم که هر خانومی باید اون ها رو داشته باشه تا برای موقعیت های مختلف استفاده شون کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که با مد پیش بره و به روز ترین وسایل رو در اختیارش داشته باشه ولی خب گاهی با مد پیش رفتن باعث ایجاد وسواس در ادم میشه و شما همش باید نگران این باشید که الان لباس هایی که پوشیدید روی مد هستن یا نه و در صورتی هم که دمده باشن یا اون ها رو میندازید دور و یا دیگه استفاده نمیکنید که این موضوع صرفه ی اقتصادی هم نداره چون در طول سال شما باید بارها و بارها لباس ها و وسایلی که مد میشن رو بخرید و بعد که به قولی خز شدن بیخیالشون بشید بنابراین بهتره سراغ همیشه مد ها برید مثل کیف هایی که همیشه مد هستند چون تا همیشه و در هر جایی میتونید اون ها رو استفاده کنید.

بدون این که حس دمده بودن داشته باشید یا باعث انتقال این حس به دیگران بشید بنابراین در بین یه سری از وسایل ما امروز میخواهیم در خصوص کیف هایی که همیشه مد هستند براتون صحبت کنیم که میتونید با داشتن اون ها هر استایلی که میزنید رو تکمیل کنید و بدرخشید چرا که بالاخره این کیف ها یه حالت عامه پسند دارن و بین عموم جامعه از سال های طولانی مد بودن و برای سال های طولانی تر قراره مد باشن بنابراین باید هر خانومی اون ها رو داشته باشه و در موقعیت های مختلف استفاده کنه چرا که کیف یه آیتم مهم تو استایل خانوماست. حالا بریم برای معرفی کیف هایی که همیشه مد هستند.

کیف هایی که همیشه مد هستند

کیف های دوشی بزرگ از کیف هایی که همیشه مد هستند

به طور کلی کیف های دوشی بزرگ خیلی جادار هستن و هر خانومی باید یکی از اونا رو داشته باشه چون بلاخره بعضی وقتا لازمه که وسیله های زیادی رو توی کیفتون بذارید و با گذاشتن جزوه ها و کتاب های دانشگاه، کیف لوازم آرایشی، خرید های متفرقه و... داخل کیف بازار شام رو تداعی کنید بنابراین حداقل برای این که جا کم نیارید یکی از این مدل کیف ها رو تهیه کنید چون برای شرایط این مدلی بسیار مناسب هستن.

این نکته رو هم اضافه کنیم که این کیف ها همیشه مد هستن و در دنیای مد و فشن جایگاه بسیار بالایی دارن و همیشه طرفدارهای خودشون رو داشتن و دارن و خواهند داشت! در صورتی که به استایل های بوهمین علاقه دارید هم پیشنهاد ما استفاده از این مدل کیف هاست.

کیف هایی که همیشه مد هستند

چه کیف هایی همیشه مد هستن؟ کیف های کلاچ و یا مجلسی

خودتون رو در یه موقعیت مثل تولد، عروسی و یا یه مهمونی تصور کنید که ترجیحتون این بوده که تیپ و استایل رسمی داشته باشید و یا یه لباس مجلسی انتخاب کردید که میخواهید رژتون و گوشی و حالا وسایل ضروریه دیگتون رو هم همراه خودتون داشته باشید که تنها راهش استفاده از کیف هست، ولی به نظرتون کیف هایی که تو حالت عادی اون ها رو برمیدارید برای این کار مناسب هستن؟ مثلا با همون کیفی که سره کار میرید برید به یه همچین مهمونی هایی؟

مسلما که جواب نه هست، بنابراین شما باید سراغ بهترین انتخابتون برید یعنی یه کیف مجلسی یا کلاچ که زیبا بخش استایل شما خواهد بود و البته که این کیف ها برای این مراسم ها طراحی شدن و اغلب هم جای کمی دارن که نهایتا بتونه برای گوشی و رژتون کفاف بده ولی مطمئن باشید با وجود این کیف ها استایلتون بی نهایت با کلاس خواهد شد و این اخطار رو هم بدیم که بدون کیف اصلا در این موقعیت ها حاضر نشید و برای انتخاب اون به رنگ و جنس لباس و کفشتون توجه کنید تا هارمونی ایجاد کنید.

کیف هایی که همیشه مد هستند

کیف های دوشی متوسط از کیف هایی که همیشه مد هستند

واجبه که هر خانومی یه کیف با سایز متوسط داشته باشه که در این بین یه عالمه کیف دوشی و یا دستی میتونید با این سایز پیدا کنید. این نوع کیف ها در استایل های روز مره ی شما میتونن جایگاه مهمی داشته باشن و اغلب هم در سایزهای متوسط طراحی میشن. و به درد مواقعی میخورن که اونقدرا وسایل نداشته باشید و صرفا وسایل ضروری مثل گوشی، سوییچ و کیف پول و وسایل این مدلی رو لازم دارید تا همراهتون باشن پس بهتره که سراغ این مدل کیف ها برید. در صورتی که میخواهید استایلتون کژوال باشه بهتره که از کیف های دوشی با این سایز برای تکمیل اون بهره بگیرید.

کیف هایی که همیشه مد هستند

کوله پشتی از کیف هایی که همیشه مد هستند

یکی دیگه از کیف هایی که هر خانومی باید اون رو داشته باشه کوله پشتی هست که برخلاف این که یه سری از افراد معتقدن برای دوران تحصیلی به درد میخوره شما میتونید این کیف رو در هر جایی استفاده کنید. مثلا ممکن هست که کار شما مرتبط با کامپوتر باتشه و شما مجبور به حمل لپ تاپ باشید که میتونید یه کوله ی مخصوص لپ تاپ تهیه کنید که معمولا هم ساده هستن و زرق و برق خاصی ندارن و میشه با هر استایلثی اون ها رو پوشید و از مد هم نمیفتن بنابراین در خصوص این که کوله های همیشه مد رو پیدا کنید بهتره که سراغ اون هایی که یه مقطعی مد میشن مثل کوله های پولک دار که این روزا مده نرید.

کیف هایی که همیشه مد هستند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی