|

ریمل های پر طرفدار و انواع ریمل

سر و ته میکاپ کردن فقط به رژلب نیستا؛ با ریمل های پرطرفدار مژه هاتو حجیم و پرنسسی کن

ریمل از اساسی ترین قسمت های آرایش یک خانوم می باشد که در این مطلب هم با پر طرفدار ترین ریمل ها آشنا خواهیم شد و هم با انواعشون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا در آرایش صورت چه برای قرار رسمی و کاری، و چه برای مهمانی ها و حتی یه بیرون رفتن ساده، میکاپ چشم به شدت اهمیت داره. اصلا شما اگه کل چهرتون رو هم با لوازم آرایش تغییر داده باشید باز اگه آرایش چشماتون به درستی و تاثیر گذار نباشه اون فایده اصلی رو نداره و یه آیتم به شدت مهم تو چهرتون رو از دست دادین که میتونست خیلی خوشگل ترتون کنه و نکرد! اما در رابطه با آرایش چشم هم باز یه آیتم اصلی تر وجود داره و اون مژه ها هستند. شما با زدن یک ریمل ساده و رژلب آرایشی کامل دارید که در عین حال میتونه کامل تر هم بشه، اما وجود ریمل و زیبایی مژه ها تا به این حد تاثیر گذاره.

اما جالبه همونی ریمل که همه فکر می کنند روش استفاده ازش سادست و خریدش هم ساده تر، در واقع ترفند ها و برند های بسیاری داره که باید بهشون دقت کرد. در ادامه با نکاتی مورد استفاده آشنا خواهیم شد.

Untitled

انواع ریمل

ریمل ها دسته بندی دارند و یکی از این دسته ها بر اساس ترکیبات و کاربرد ریمل ها می باشد و دسته بعدی هم با نوع برس و رنگی که داره مورد توجه قرار میگیره. ریمل ها رنگ های مختلفی دارن که طبق ارایش شما باید انتخاب بشن اما خب میدونید که 99 درصد از رنگ مشکی استفاده میشه!

انواع ریمل طبق ترکیبات

- ریمل پودری: این مدل از ریمل های قدیمی هستش و نوع مصرفشون هم این مدلیه که باید چند قطره آب به آن اضافه کنید. ریمل پودری همونطور که از اسمش هم پیداست ماندگاری زیادی نداره و به همین دلیل برای مجالس و مهمانی ها اصلا مناسب نیست.

- ریمل کرمی: این سبک از ریمل ها برای پرپشت کردن و حجیم نشون دادن مژه های حالت دار خیلی میتونه مناسب باشه، اما مشکل اینجاست که استفاده ازش نیاز به ابزار خاص داره.

- ریمل مایع: ریملی که همه ما استفاده می کنیم ریمل مایع می باشد که رایج ترین نوع ریمل موجود در بازار هستش. البته که این ریمل خودش انواع مختلفی داره و به دو دسته کلی ضد آب و محلول در آب تقسیم میشه.

Untitled

ریمل ها را بر اساس نوع برس و کاربرد بشناسید

- ریمل بلند کننده: این سبک از ریمل موادی الیاف مانند دارند که چسبیدن این مواد به مژه ها، ظاهری بلندتر به مژه میده. ریمل های بلند کننده برای مژه های کوتاه میتونن مناسب باشن و غالبا از برس های نازک برای اونها استفاده میشه. اما خوبه که بدونید برس های مخروطی که چشما رو گربه ای می کنند هم برای بلند کنندگی مژه مناسب می باشند. از طرفی برس های S شکل علاوه بر بلند کنندگی باعث حجم دادن به مژه هم میشن و ظاهر شما رو آراسته تر می کنند.

بهترین-مارک-ریمل-بلند-کننده-خارجی-2

- ریمل فر کننده یا حالت دهنده مژه: این سبک از ریمل ها رزین و پلیمر دارند که باعث حالت دادن موقت به مژه های شما میشن. اگر از این ریمل برای به خصوص ریشه مژه ها استفاده کنید باعث فر شدن مژه ها میشه. برسی که ریمل های فر کننده دارن به صورت خمیده می باشد که البته باید یادآوری کنیم برس های ساعت شنی و مارپیچی علاوه بر حالت دادن باعث حجم دادن به مژه ها هم خواهد شد.

آموزش-فر-کردن-صبیعی-مژه

- ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده: این ریمل ها ترکیبات غلیظ تری دارند و میتونن حاوی سیلیکون یا موم باشن تا باعث پرپشت شدن مژه ها بشن. ریمل های حجم دهنده واسه خانوم های با مژه نازک و کم حجم مناسب می باشد. معمولا برند ها انواع متفاوتی از این سبک ریمل رو دارند که خب فرقشون در نوع برس و میزان حجمی که میدن هستش.پس اگه یه ریمل پرپشت کننده قوی دلتون میخواد، علاوه بر ترکیبات، به برس باید دقت زیادی داشته باشید. فراموش نکنید که برس ضخیم بهترین برس برای این ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده هستش اما برس های S شکل، مارپیچی و ساعت شنی هم برای حجم دادن مناسب هستند. البته که این نوع برس هم حجم خوبی میده و هم به حالت دادن و بلند کردن مژه ها یه کمک اساسی می کنه.

قیمت+ریمل+نوت

اما با بهترین ریمل ها آشنا شوید؛ ترفندهای حجیم کردن مژه ها با ریمل

پیش از اینکه با انواع ریمل پر طرفدار آشنا بشیم باید خاطر نشان کرد که داشتن مژه های جذاب تنها به داشتن ریمل با کیفیت و گرون نیست، بلکه نحوه استفاده شما از اون ریمال خهم به شدت اهمیت داره. قبل از زدن ریمل مژه های خود را فرمژه بزنید و به هیچ عنوان بعد از اینکه ریمل رو زدید اقدام به این کار نکنید چرا که آسیب زا خواهد بود. از طرفی هم ریمل رو تنه یکبار نزنید چرا که بهترین ریمل ها هم با یک بار اون حجم مورد نظر رو نیدن. یکی از ترفند هایی که میتونه جالب بشه اینه که بعد از زدن اولین دوره ریمل با براش ریز کمی پنکک به مژه های خود بزرنمید و دوباره برید سراغ ریمل زدن و برای دور دوم اقدام کنید. اینجوری هم بلند تر هم پر پشت تر خواهد شد.

17-1

14-1

6-4

13-2

5-4

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها